TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- John '00 Fleming
John '00 Fleming
vond dit artikel al surfend:
| quote: |
John '00 Fleming Severely Injured in Boating Accident Gigs cancelled until 22nd July International DJ John '00 Fleming is recovering in hospital after a boating accident at the weekend nearly cost him his life. John was enjoying the hot weather with friends down near Brighton UK at the weekend when he came off the back of an inflatable doughnut and subsequently got hit by the boat that was towing him. Fortunately he survived with a collapsed lung, four broken ribs and a deep gash to his arm. Often this type of accident can prove fatal but John was luckily wearing a life jacket which took the brunt of the propeller. Without it the blades would have sliced through his chest. John will be released from hospital in the next few days and is expected to make a full recovery within the next 3 to 4 weeks. In the meantime all gigs have been cancelled until 22nd July on medical instruction. John send his apologies to all his fans who were expecting to see him particularly in Brazil and Ibiza and he hopes he can make it up to them in the future. All being well he should be able to honour all gigs from July 22nd onwards. |
ik wil niet meteen weer beginnen zeuren, maar zoiets kun je beter in de offtopic thread posten 
Damn, die heeft inderdaad fameus geluk gehad als ge het zo leest
Hopelijk komt hij er snel terug bovenop 
| Originally posted by Buoyant ik wil niet meteen weer beginnen zeuren, maar zoiets kun je beter in de offtopic thread posten |
| Originally posted by Phortastic waarom da? tgaat toch over ne trance DJ... Als da nog ni hier gepost mag worden in een nieuwe thread dan weet ik het ook nimeer zenne. |
| Originally posted by Buoyant ik wil niet meteen weer beginnen zeuren, maar zoiets kun je beter in de offtopic thread posten |
supergoeie DJ, en really down to earth om met te praten, geen air whatsoever, en hij weet hoe hij het publiek moet boeien
| Originally posted by Buoyant sorry, het interesseerde mij gewoon niet. |
sad reply van sommige ...
had het ***** geweest wast ne sticky prolly en waren de "van harte beterschapskaartjes" al onderweg ...

| Originally posted by Eagle` sad reply van sommige ... |
| Originally posted by Gladius lol maak dan ook geen omwegen en richt u dan ineens tot buoyant eh. ontopic: hmmmmm, donuts... |
mijn oprechte spijt omdat ik niet alles op dit schitterende forum buoyant vind en dat ik je God niet respecteer Eagle. Ooh ja en dan nog zo een smiley zeker
tssssss, der vallen iedere dag zoveel doden, maak daar dan ook een thread van. Dj of niet, I don't care .... sorry hoor, ik wist niet dat je je vrije mening af en toe niet meer mocht geven of dit gezellige top forum.
maar als we daarover gaan zeuren gaan we nog lang bezig zijn.
Sorry, tis den tijd van het jaar. Kzal deze post straks wel verwijderen als ik wa kalmer ben.
| Originally posted by Buoyant mijn oprechte spijt omdat ik niet alles op dit schitterende forum buoyant vind en dat ik je God niet respecteer Eagle. Ooh ja en dan nog zo een smiley zeker tssssss, der vallen iedere dag zoveel doden, maak daar dan ook een thread van. Dj of niet, I don't care .... sorry hoor, ik wist niet dat je je vrije mening af en toe niet meer mocht geven of dit gezellige top forum. |
ik reply ook eens een keer dat ik iets niet goed vind,
hoe vaak komen mensen hier niet af met dat nummer vind ik maar niks en van die toestanden, dan denk ik ook vaak: zeg dan niks eh, wat hebben anderen daar dan aan als jij dat nummer niet goed vindt!
en van de andere kant is er ook bijna 7 kansen op 10 wel iemand die afkomt met daar hebben we toch al een thread voor? Ik dacht nu ben ik aan de beurt.
Geloof het of niet maar ik heb niet eens naar je sig gekeken, ik weet gewoon dat je die kerel graag hoort.
als je mijn replies al zielig vindt, amaai dan wordt het nog gezellig hier.
koel man, maak ik mij toch nog druk in een thread die ik eerst links wou laten liggen, de wondere wereld van het beta forum
p.s. wat heeft Icone hier mee te maken? 
a bakkes
both of you 
*eet popcorn*
ta gueule jong, ta gueule

bonjour francois
bonjour, je m'appelle baguette 
| Originally posted by Buoyant als je mijn replies al zielig vindt, amaai dan wordt het nog gezellig hier. p.s. wat heeft Icone hier mee te maken? |
Kwist ni da joof kanker gehad heeft 
Ge ziet he Buoyant waar zo een thread nog goe voor kan zijn 
f*ck heeft JOOF kanker???
kunnen we niet beter een kaartje sturen?
| Originally posted by Kaidreas f*ck heeft JOOF kanker??? kunnen we niet beter een kaartje sturen? |
zou het dit kunnen zijn
joof23
PO bx 5032 worthing bn11 3we
tel: 020 8964 8890
fax: 020 8960 5741