TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hallo allemaal!
Hallo allemaal!
He fellow ta's,
yeps, na een absentie van 6 maanden ben ik weer terug op het forum (alhoewel ik gok dat weinig enig benul hadden dat ik weg was:-))
Ik ben voor 6 maanden naar nieuw-zeeland/australie/hong kong en fiji geweest, wat helemaal geweldig was natuurlijk.
Het enige nadeel van dit alles is dat ze daaro geen dans muziek kennen, behalve drumm and bass en de klere rap (sorry voor mensen die dat mooi vinden maar komt je op een gegeven moment de strot uit) Op mij i-pod had ik natuurlijk wel wat muziek staan, maar naar 20 keer tiesto in concert, scott bond live at exposure en dergelijke wil je weer wat nieuws.
Mijn vraag aan jullie is dan ook, wat is er allemaal nieuw??? wat zijn de beste nieuwe nummers, sets en cd's?
Tnx voor de moeite alvast people,
see ya!
Muppet
Ik zeg: Pics or stfu!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg: Pics or stfu! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik zeg: Pics or stfu! |
Hey en welkom terug!
euhm de nieuwste releases?
tjek ff de site van armin...daar kan je alle asots bekijken die hij sinds jouw afwezigheid heeft gedaan. Je kan dan meteen ook kijken wat hot en not is!
en verder...
G&D @ Broadway San Diego is vet...
Als je ze resized kan ik dr wel een zooi voor je hosten, voor een tijdje (30-40mb) gooi ze wel op mn lycos die ik toch niet gebruik. Of iemand moet een betere oplossing hebben 
Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!?
Misschien ideetje:
www.photobucket.com
En... nog geneukt?
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!? |
Voor nieuwe dingen in nederland kan je in de desbetreffende thread terecht.
HEIL NEW WAVE!
Welkom terug 
Tja wat is er het afgelopen half jaar gebeurd.....
Tiesto is uit de scene gestapt omdat hij een contract heeft getekend bij Talpa, Jean is weer helemaal hot! Armin is gestopt met Trance, voortaan A State Of Techno en zo kan ik nog wel een aantal pagina's volschrijven
Rank 1 heeft hun grootste expiriment ooit op de wereld losgelaten. 'Rank 1 - Top Gear' Moet je echt eens uitproberen.
De signature regels worden steeds vaker actief nagestreefd.
Oh en er zijn mensen die denken dat GTST echt is
http://www.goede-tijden-slechte-tij...opic.php?t=1747
he muppet, ik heb inmiddels aids en ik ga eerdaags dood! 
Nee. Goede tijden is niet echt, dit kan niet waar zijn. I'm melting...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.