TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hallo allemaal!


Posted by Muppet on Jun-30-2005 12:59:

Cool Hallo allemaal!

He fellow ta's,

yeps, na een absentie van 6 maanden ben ik weer terug op het forum (alhoewel ik gok dat weinig enig benul hadden dat ik weg was:-))

Ik ben voor 6 maanden naar nieuw-zeeland/australie/hong kong en fiji geweest, wat helemaal geweldig was natuurlijk.

Het enige nadeel van dit alles is dat ze daaro geen dans muziek kennen, behalve drumm and bass en de klere rap (sorry voor mensen die dat mooi vinden maar komt je op een gegeven moment de strot uit) Op mij i-pod had ik natuurlijk wel wat muziek staan, maar naar 20 keer tiesto in concert, scott bond live at exposure en dergelijke wil je weer wat nieuws.

Mijn vraag aan jullie is dan ook, wat is er allemaal nieuw??? wat zijn de beste nieuwe nummers, sets en cd's?

Tnx voor de moeite alvast people,

see ya!

Muppet


Posted by SnuggLe on Jun-30-2005 13:26:

Ik zeg: Pics or stfu!


Posted by Muppet on Jun-30-2005 13:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg: Pics or stfu!


ik zeg geef mij een site om het erop te zetten en ik zal het u tonen


Posted by MaGiK54 on Jun-30-2005 13:30:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg: Pics or stfu!


Je neemt me de woorden uit de mond...


Posted by Muppy on Jun-30-2005 14:12:

Hey en welkom terug!

euhm de nieuwste releases?
tjek ff de site van armin...daar kan je alle asots bekijken die hij sinds jouw afwezigheid heeft gedaan. Je kan dan meteen ook kijken wat hot en not is!

en verder...
G&D @ Broadway San Diego is vet...


Posted by robin on Jun-30-2005 14:16:

Als je ze resized kan ik dr wel een zooi voor je hosten, voor een tijdje (30-40mb) gooi ze wel op mn lycos die ik toch niet gebruik. Of iemand moet een betere oplossing hebben


Posted by Little Theseus on Jun-30-2005 14:28:

Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!?


Posted by Dazzle on Jun-30-2005 14:36:

Misschien ideetje:

www.photobucket.com


Posted by jp on Jun-30-2005 15:37:

En... nog geneukt?


Posted by Muppy on Jun-30-2005 16:54:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Je komt na een halfjaar terug naar Nederland en Watskeburt!?


ROFL


Posted by New Wave on Jun-30-2005 17:04:

Voor nieuwe dingen in nederland kan je in de desbetreffende thread terecht. HEIL NEW WAVE!


Posted by TranceFool on Jun-30-2005 17:08:

Welkom terug

Tja wat is er het afgelopen half jaar gebeurd.....
Tiesto is uit de scene gestapt omdat hij een contract heeft getekend bij Talpa, Jean is weer helemaal hot! Armin is gestopt met Trance, voortaan A State Of Techno en zo kan ik nog wel een aantal pagina's volschrijven


Posted by kutvolkots on Jun-30-2005 18:59:

Rank 1 heeft hun grootste expiriment ooit op de wereld losgelaten. 'Rank 1 - Top Gear' Moet je echt eens uitproberen.


Posted by jp on Jun-30-2005 19:46:

De signature regels worden steeds vaker actief nagestreefd.
Oh en er zijn mensen die denken dat GTST echt is

http://www.goede-tijden-slechte-tij...opic.php?t=1747


Posted by Remy D on Jun-30-2005 19:47:

he muppet, ik heb inmiddels aids en ik ga eerdaags dood!


Posted by kutvolkots on Jul-01-2005 11:21:

Nee. Goede tijden is niet echt, dit kan niet waar zijn. I'm melting...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.