TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Gta החדש
Gta החדש
תקשיבו הורדתי אותו מהליונטוורק
הגרסה שמגיע קובץ 4 ג'יגה
עכשיו שאלה אולי הכי מטומטמת....אבל מה אני עושה עכשיו
תענו דחוף
תודה
חחחח
סמן את כולם ופתח את הכל דרך
WINWAR
תהנה..
אני מניח שהתכוונת
WINRAR
תודה אני פותח את זה....
בטח יש לך שם קובץ
ISO
תצטרך לצרוב אותו על דיסק
אם זה קובץ
iso
אל תפתח את זה עם
winrar
(אפילו שהוא מזהה לך אותו כבר קובץ של
winrar)
אם יש לך צורב
dvd
אז פשוט תצרוב את זה
ואם אין לך,
אז פשוט תוריד את התוכנה
http://www.daemon-tools.cc/dtcc/por...ategory&catid=5
ואחרי שתתקין אותה יופיע לך למטה ליד השעון ריבוע אדום כזה
ושמה תבחר
mount image
ותבחר את הקובץ
ואז תראה כאילו נוסף לך כונן
dvd
חדש במחשב,
שבפנים "יושב" הדיסק התקנה של המשחק...
תתקין, תעתיק את הקראק...

השליטה עם העכבר יכולה לשגע פיל
משחק בן זונה אבל
אתה לא חייב לשחק עם אינברט מאוס...
לך לאפשריות של העכבר ותוריד את הוי שנמצא בריבוע של האיבנרט מאוס...
בטח הורדת HOOLIDUM שזה בא ישר על אינברט מאוס
:<>
אחד המשחקים החזקים !
יש בוא השקעה מטורפת
| quote: |
| Originally posted by omergunr אתה לא חייב לשחק עם אינברט מאוס... לך לאפשריות של העכבר ותוריד את הוי שנמצא בריבוע של האיבנרט מאוס... בטח הורדת HOOLIDUM שזה בא ישר על אינברט מאוס :<> |
העכבר היה הפוך כזה?
אממ משחק יפה אבל מעצבן אחרי כמה פעמיים...
חחח זאת הבעיה באינטרנט... כול אחד שלא יודע להעריך את הדבר הכי קרוב למישחק מושלם מוריד את זה בכמה שעות ואז מתלונן ולא מעריך.
אפשר לשלוט רק עם המיקלדת אם זה כול כך מטריד - למרות שעם העכבר הכי כיף!
אחלה מוזיקה,אחלה ליהוק,השקעה עצומה במפות ובפרטים של המישחק ושלא נדבר על הסטאנטינג!
| quote: |
| Originally posted by Viber חחח זאת הבעיה באינטרנט... כול אחד שלא יודע להעריך את הדבר הכי קרוב למישחק מושלם מוריד את זה בכמה שעות ואז מתלונן ולא מעריך. אפשר לשלוט רק עם המיקלדת אם זה כול כך מטריד - למרות שעם העכבר הכי כיף! אחלה מוזיקה,אחלה ליהוק,השקעה עצומה במפות ובפרטים של המישחק ושלא נדבר על הסטאנטינג! |
סתם שטויות, תבטל את ה
STEERING WITH MOUSE
ואז לשאר אתה מתרגל...
כול
gta
שהתחלתי לא אהבתי בהתחלה אבל יותר מאוחר אני ממש נהנה ממנו,אני לא מת כול כך על משחקי מחשב חוץ מלייב והמישחק הזה...
אני לא חסיד של הסוני אבל אני חושב שהמשחק הזה מאבד המון מהפואנטה שלו אם הוא משוחק עם עכבר
המשימה עם הארגזים הייתה ממש כלא
להוציא את אוג'יי גם לא מסובך
והמרוץ.. פסדר.. אתה פשוט צריך להתרגל לנהוג 
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני לא חסיד של הסוני אבל אני חושב שהמשחק הזה מאבד המון מהפואנטה שלו אם הוא משוחק עם עכבר המשימה עם הארגזים הייתה ממש כלא להוציא את אוג'יי גם לא מסובך והמרוץ.. פסדר.. אתה פשוט צריך להתרגל לנהוג |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs אני לא חושב שהוא מאבד מהפואנטה, פשוט Rockstar פישלו בגדול.. והוכיחו שאי אפשר להעביר משחקים מסוני \ אקסבוקס למחשב כמו שצריך... אני יודע שלהוציא את אוג'יי זה לא מסובך, פשוט חצי שעה קטעי מעבר, ואז צריך לנסוע על אופנוע עם המצלמה המחורבנת הזאת כדי לרדוף אחרי אהבל אחר שבסוף בורח... בנוגע למרוץ, ניסיתי פעם אחת...פוצצתי את המכונית וויתרתי...לא היה לי גם כוח למצוא עוד לאוריידר... |
אני תקוע במשימה עם הרכבת והאופנוע,אני משתגע כבר יואו
אף פעם אני לא מספיק להרוג את כולם
| quote: |
| Originally posted by Flotser אם זה קובץ iso אל תפתח את זה עם winrar (אפילו שהוא מזהה לך אותו כבר קובץ של winrar) אם יש לך צורב dvd אז פשוט תצרוב את זה ואם אין לך, אז פשוט תוריד את התוכנה http://www.daemon-tools.cc/dtcc/por...ategory&catid=5 ואחרי שתתקין אותה יופיע לך למטה ליד השעון ריבוע אדום כזה ושמה תבחר mount image ותבחר את הקובץ ואז תראה כאילו נוסף לך כונן dvd חדש במחשב, שבפנים "יושב" הדיסק התקנה של המשחק... תתקין, תעתיק את הקראק... |
| quote: |
| Originally posted by ROBERTO אני תקוע במשימה עם הרכבת והאופנוע,אני משתגע כבר יואו אף פעם אני לא מספיק להרוג את כולם |
| quote: |
| Originally posted by Viber . באמת משימה זרג... תיסע בדיוק מול אלה שאתה יורה אבל באותו זמן תהיה כמה רחוק שאתה יכול מהרכבת יענו הכי בצד של הפסים...אחרי פעם-פעמיים תצליח. |
קראתי שהולך לצאת עוד מעט מוד שנותן לעשות משחקי מולטיפלייר
זה יכול להיות הדבר הכי ליגה שיש...
deathmatch
בג'י טי איי זה מטורף
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.