TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- *<=) Jul...
Pages (2): [1] 2 »

Posted by fruktsoppa on Dec-05-2001 22:59:

*<=) Jul...

t�nkte bara h�ra med er mysiga jule nissar och jule nissor om vad ni ska g�ra runt jul och ny�r.. Jag t�nkte vara hemma och mysa med min familj och dricka gl�gg och mysa med pepparkakor.. och lite fruktsoppa.. Yummie..

Det vanliga svaret blir s�kert "jag ska vara hemma till jul o ny�r ska jag festa", men varf�r inte piffa upp ditt inl�gg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore v�l trelvigt.

mys-mys p� er alla.. *MYSA*

// jul-fruktish

Posted by [A|ienFactory] on Dec-05-2001 23:31:

Re: *<=) Jul...

quote:
Originally posted by fruktsoppa
och lite fruktsoppa..

Att du ens beh�ver n�mna det....
Vem firar jul utan fruktsoppa ?!?!?

Posted by Virus on Dec-05-2001 23:36:

Re: *<=) Jul...

quote:
Originally posted by fruktsoppa

Det vanliga svaret blir s�kert "jag ska vara hemma till jul o ny�r ska jag festa", men varf�r inte piffa upp ditt inl�gg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore v�l trelvigt.

Nu f�r man n�stan prestations�ngest . Kanske ska dra ett julrim! eller kanske inte..

Ska va i stan o dricka gl�gg och �ta pepparkakor. Hoppas vi f�r sn� snart s� att julen blir vit..

T�nkte fr�ga, har n�n n�got schysst julklappstips? Jag m�ste k�pa saker till typ 8 pers och vanligtvis blir det s� att man kastar sig ut den 23:dje med svetten rinnande och k�per skit som folk �nd� inte vill ha f�r pengar man egentligen inte vill spendera..

Posted by Gaby on Dec-06-2001 00:30:

Usch nu f�r jag jul�ngest... k�pa julklappar den 23:e, stress stress och stress...vem ska man k�ka hos f�rst? Jag hatar att springa fr�n den ena tilll den andra...SUCK!! Jag brukar inte gilla julen...

Men ny�r �r kul...s�rskillt i�r

Skild familj ...need I say more?

Posted by [A|ienFactory] on Dec-06-2001 00:44:

Det �r s� mycket bra p� TV under jullovet.

Posted by Virus on Dec-06-2001 00:52:

Jaa, en heeeel dr�s familjekomedier, kan knappt b�rga mig.

Jag gillar inte heller julen s� mycket, fast julskyltning e fint. det blir inte s� m�rkt o gr�tt d�..

Posted by reveal on Dec-06-2001 00:55:

Re: Re: *<=) Jul...

quote:
Originally posted by King of Clubs
T�nkte fr�ga, har n�n n�got schysst julklappstips? Jag m�ste k�pa saker till typ 8 pers och vanligtvis blir det s� att man kastar sig ut den 23:dje med svetten rinnande och k�per skit som folk �nd� inte vill ha f�r pengar man egentligen inte vill spendera..

det d�r k�nner man igen allt f�r v�l... jag tar ocks� g�rna emot tips (trance-skivor g�r INTE att ge bort till sl�kten)

Posted by mindshooter on Dec-06-2001 07:08:

Sj�lv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller s� k�per jag dom.....sen i �r har jag slagti in dom i bic mac papper asfett........Godis funkar alltid ocks�...alladin askar

*mys mys*

Posted by Ravesquad on Dec-06-2001 11:07:

quote:
Originally posted by mindshooter
Sj�lv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller s� k�per jag dom.....sen i �r har jag slagti in dom i bic mac papper asfett........Godis funkar alltid ocks�...alladin askar

*mys mys*

har du redan slagit in dina klappar.. va jobbit.. jag har k�pt biobiljetter till allihop...hoppas dom gillar sagan om ringen

*pyssel pyssel*

Posted by Ravesquad on Dec-06-2001 11:08:

quote:

*mys mys*

Har du redan slagit in dina klappar...va jobbit.. Jag har k�pt biobiljetter till alla...hoppas dom gillar sagan om ringen

*pyssel pyssel*

Posted by [A|ienFactory] on Dec-06-2001 11:52:

Vi kan ju ge julklappar till varandra.
(P� mindshooters FTP till exempel. )

Posted by Virus on Dec-06-2001 11:54:

S� h�r brukar det g�:

Far, syster,farbror - n�n bok, f�rs�ker hitta n�n personlig tanke bakom, misslyckas, f�r ett kort tack..
mor, andra syster, mormor - n�n sk�nhetsartikel, tv�l, kr�m lr dyl. funkar alltid
systerbarn - skiva, film (g�rna n�t dom egentligen inte f�r se f�r mamma.. ..uppskattas och man f�r en hafsig teckning t-bax)

Det skulle g� att k�pa roligare julkappar, om man bara hade ork, men antagligen blir det ung. ganska exakt s� h�r igen.. biocheck, kan funka.. det v�rsta �r n�r man f�r eller ger n�t p� en lapp "du f�r en skiva", har gett den n�n g�ng n�r saker o ting g�tt fel (tidsbrist), men hur trisst �r inte det?

Posted by fruktsoppa on Dec-06-2001 15:16:

det blir nog..

n�gon skiva eller n�t till farsan,
n�t/n�gra nintendo 8-bitars spel till bror min.
en bok till mor.
leksak till kusinen
n�got fint ljus till mormor och farmor
n�n fin gammal modell bil toll morfar..

faan detta kom jag p� alldeles nyss.. faan, d� har jag inga problem att hitta.. fett schysst.
tack fruktsoppa!.. inga problem, fruktsoppa.. =)

*mys*

Posted by fruktsoppa on Dec-06-2001 15:17:

faan det, faan d�r, faan h�r, faan... urs�kta f�r mitt spr�k

Posted by Virus on Dec-06-2001 15:27:

jaa, vi skulle ju f�rs�ka pynta inl�ggen med "mysiga" ord.. jag vet inte om faan hamnar i den kategorin

Posted by fruktsoppa on Dec-18-2001 08:26:

t�nkte �teruppliva jul-threaden..

nu b�rjar det juh lacka riktigt mot jul o hoppas alla har k�pt klappanra+?

ssj�lv har jag typ 4 kvar.. men men. nu ska jag ha mys-engelska..

*myss-mys*

Posted by mindshooter on Dec-18-2001 08:29:

Ja gud va mysigt det vart....�nd� k�nns det lite on�digt att jag skriver h�r eftersom jag st�r 2 meter ifr�n dig fruktsoppa....men nu ska vi g� och ha *mys*engelska tillsammans om 3 minuter *mys*mys*

Posted by dbl on Dec-18-2001 13:30:

Har bara 2 julklappar klara �nnu... till min lillebror och syster.

Till min brorsa skall jag br�nna Marcoolios nya skivan som jag fick av en p� n�tet... super grym.. eller inte..

Och till min syster som e 5 har jag k�pt h�rsp�nnen.. lila och rosa... funkar alltid...

Det v�rsta e att jag n�stan �r pank.. har typ 200:-
och s� skall jag f� 100:- av pappa. s� 300:- har jag kvar..
f�r k�pa s�l�nge pengarna r�cker.

Posted by mindshooter on Dec-18-2001 13:55:

quote:
Originally posted by dbl
Marcoolios nya skivan som jag fick av en p� n�tet... super grym.. eller inte..

Haha p�minner mig om en grej jag var med om p� tunnelbanan h�romdan
Det satt en kille och en tjej framf�r mig och pratade...dom var runt 20...hon hade lite "spejsade" kl�der och blonda slingor.....Det m�rktes ganska snart att dom tr�ffades f�r f�rsta ggn (troligen n�n date) d� dom fr�gade varandra om vad dom bor och skit....... Men iallafall.....Han sa helt pl�tsligt:

- Jahaja s� du lyssnar p� s�n d�r "Trance" musik
- Mmm det g�r jag, svarade hon
- Jass� typ markoolio d� eller?
- N�he h�rdare �n s� ska det va
- Aja han har juh r�tt sk�na beats annars
*inget svar*

Posted by Virus on Dec-18-2001 14:41:

Jag har fortfarande inte k�pt en enda julklapp.. f�r pengar p� fredag. Vilken otroligt hemsk helg det h�r kommer att bli..

Markolio har schyssta beats. Vilken miss. Han f�rs�kte v�l vara lite fr�sch och musikintresserad inf�r tjejen..

SoLong!!

Posted by fruktsoppa on Dec-18-2001 18:15:

joo

har k�pt till 3 av 6.. har ungef�r 1000 kr till det.. blir v�l inte allt som l�ggs, men �nd�.. s� kanske jag ska k�pa till min �lskade mormor OCH �lskade morfar, men dom p�stod sig inte behy�va n�gra klappar i�r.. tror inte p� dom dock..

han har ju feta beats jao..
�h rocka p�!

*jul-mys*

Imorrn ska vi ha JULBORD!!! ska bli s�� gott!! �lskar julmat!

Posted by mindshooter on Dec-19-2001 06:33:

Jag har bara 2 kvar

1 ska jag f� br�nd av en kompis....och en ska jag ladda hem
Sen kanske jag ska k�pa biobljetter ocks�..men det �r inte s�kert

Kommer hinna!

Posted by Ravesquad on Dec-19-2001 17:43:

quote:

*inget svar*

han m�ste ju varit ironisk

Posted by dbl on Dec-19-2001 22:06:

quote:

- Jahaja s� du lyssnar p� s�n d�r "Trance" musik
- Mmm det g�r jag, svarade hon
- Jass� typ markoolio d� eller?
- N�he h�rdare �n s� ska det va
*inget svar*

Markoolio e ju V�LDIGT mycket trance...

Skulle vara r�tt fr�ckt att remixa en av hans l�tar till en trance l�t...

Posted by mindshooter on Dec-20-2001 08:54:

quote:
Originally posted by Ravesquad

han m�ste ju varit ironisk

Nej nej det var ingen ironi.....han bytte �mne sen s� fort hon b�rjade beskriva lite vad trance va.....

Han va ast�ntig.....

Pages (2): [1] 2 »