TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- *<=) Jul...
Pages (2): [1] 2 »
*<=) Jul...
t�nkte bara h�ra med er mysiga jule nissar och jule nissor om vad ni ska g�ra runt jul och ny�r.. Jag t�nkte vara hemma och mysa med min familj och dricka gl�gg och mysa med pepparkakor.. och lite fruktsoppa.. Yummie..
Det vanliga svaret blir s�kert "jag ska vara hemma till jul o ny�r ska jag festa", men varf�r inte piffa upp ditt inl�gg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore v�l trelvigt.
mys-mys p� er alla.. *MYSA*
// jul-fruktish

Re: *<=) Jul...
| quote: |
| Originally posted by fruktsoppa och lite fruktsoppa.. |

Re: *<=) Jul...
| Originally posted by fruktsoppa Det vanliga svaret blir s�kert "jag ska vara hemma till jul o ny�r ska jag festa", men varf�r inte piffa upp ditt inl�gg med lite "mys"-ord och dylikt.. vore v�l trelvigt. |
. Kanske ska dra ett julrim! eller kanske inte..
Usch nu f�r jag jul�ngest... k�pa julklappar den 23:e, stress stress och stress...vem ska man k�ka hos f�rst? Jag hatar att springa fr�n den ena tilll den andra...SUCK!! Jag brukar inte gilla julen...
Men ny�r �r kul...s�rskillt i�r 
Skild familj ...need I say more? 
Det �r s� mycket bra p� TV under jullovet.

Jaa, en heeeel dr�s familjekomedier, kan knappt b�rga mig.
Jag gillar inte heller julen s� mycket, fast julskyltning e fint. det blir inte s� m�rkt o gr�tt d�..
Re: Re: *<=) Jul...
| Originally posted by King of Clubs T�nkte fr�ga, har n�n n�got schysst julklappstips? Jag m�ste k�pa saker till typ 8 pers och vanligtvis blir det s� att man kastar sig ut den 23:dje med svetten rinnande och k�per skit som folk �nd� inte vill ha f�r pengar man egentligen inte vill spendera.. |
(trance-skivor g�r INTE att ge bort till sl�kten
)
Sj�lv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller s� k�per jag dom.....sen i �r har jag slagti in dom i bic mac papper
asfett........Godis funkar alltid ocks�...alladin askar 
*mys mys*
| Originally posted by mindshooter Sj�lv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller s� k�per jag dom.....sen i �r har jag slagti in dom i bic mac papper asfett........Godis funkar alltid ocks�...alladin askar ![]() *mys mys* |
| Originally posted by mindshooter Sj�lv laddar jag hem skivor jag vet att folk vill ha eller s� k�per jag dom.....sen i �r har jag slagti in dom i bic mac papper asfett........Godis funkar alltid ocks�...alladin askar ![]() *mys mys* |
Vi kan ju ge julklappar till varandra.
(P� mindshooters FTP till exempel. 

)
S� h�r brukar det g�:
Far, syster,farbror - n�n bok, f�rs�ker hitta n�n personlig tanke bakom, misslyckas, f�r ett kort tack..
mor, andra syster, mormor - n�n sk�nhetsartikel, tv�l, kr�m lr dyl. funkar alltid 
systerbarn - skiva, film (g�rna n�t dom egentligen inte f�r se f�r mamma.. ..uppskattas och man f�r en hafsig teckning t-bax)
Det skulle g� att k�pa roligare julkappar, om man bara hade ork, men antagligen blir det ung. ganska exakt s� h�r igen.. biocheck, kan funka.. det v�rsta �r n�r man f�r eller ger n�t p� en lapp "du f�r en skiva", har gett den n�n g�ng n�r saker o ting g�tt fel (tidsbrist), men hur trisst �r inte det?
det blir nog..
n�gon skiva eller n�t till farsan,
n�t/n�gra nintendo 8-bitars spel till bror min.
en bok till mor.
leksak till kusinen
n�got fint ljus till mormor och farmor
n�n fin gammal modell bil toll morfar..
faan detta kom jag p� alldeles nyss.. faan, d� har jag inga problem att hitta.. fett schysst.
tack fruktsoppa!.. inga problem, fruktsoppa.. =)
*mys*![]()
faan det, faan d�r, faan h�r, faan... urs�kta f�r mitt spr�k
jaa, vi skulle ju f�rs�ka pynta inl�ggen med "mysiga" ord.. jag vet inte om faan hamnar i den kategorin 
t�nkte �teruppliva jul-threaden..
nu b�rjar det juh lacka riktigt mot jul o hoppas alla har k�pt klappanra+?
ssj�lv har jag typ 4 kvar.. men men. nu ska jag ha mys-engelska..
*myss-mys*
Ja gud va mysigt det vart....�nd� k�nns det lite on�digt att jag skriver h�r eftersom jag st�r 2 meter ifr�n dig fruktsoppa....men nu ska vi g� och ha *mys*engelska tillsammans om 3 minuter *mys*mys*
Har bara 2 julklappar klara �nnu... till min lillebror och syster.
Till min brorsa skall jag br�nna Marcoolios nya skivan som jag fick av en p� n�tet... super grym.. eller inte..
Och till min syster som e 5 har jag k�pt h�rsp�nnen.. lila och rosa... funkar alltid...
Det v�rsta e att jag n�stan �r pank.. har typ 200:-
och s� skall jag f� 100:- av pappa. s� 300:- har jag kvar..
f�r k�pa s�l�nge pengarna r�cker.
| Originally posted by dbl Marcoolios nya skivan som jag fick av en p� n�tet... super grym.. eller inte.. |

Jag har fortfarande inte k�pt en enda julklapp.. f�r pengar p� fredag. Vilken otroligt hemsk helg det h�r kommer att bli..
Markolio har schyssta beats.
Vilken miss. Han f�rs�kte v�l vara lite fr�sch och musikintresserad inf�r tjejen..
SoLong!!
joo
har k�pt till 3 av 6.. har ungef�r 1000 kr till det.. blir v�l inte allt som l�ggs, men �nd�.. s� kanske jag ska k�pa till min �lskade mormor OCH �lskade morfar, men dom p�stod sig inte behy�va n�gra klappar i�r.. tror inte p� dom dock..
han har ju feta beats jao..
�h rocka p�!
*jul-mys*
Imorrn ska vi ha JULBORD!!! ska bli s�� gott!! �lskar julmat!
Jag har bara 2 kvar
1 ska jag f� br�nd av en kompis....och en ska jag ladda hem 
Sen kanske jag ska k�pa biobljetter ocks�..men det �r inte s�kert
Kommer hinna! 
| Originally posted by mindshooter - Aja han har juh r�tt sk�na beats annars *inget svar* |
| Originally posted by mindshooter - Jahaja s� du lyssnar p� s�n d�r "Trance" musik - Mmm det g�r jag, svarade hon - Jass� typ markoolio d� eller? - N�he h�rdare �n s� ska det va - Aja han har juh r�tt sk�na beats annars *inget svar* |
| Originally posted by Ravesquad han m�ste ju varit ironisk |