TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Omnitronic Dd-3250
Omnitronic Dd-3250
Hey...

ik zit er heftig over na te denken om twee OMNITRONIC DD-3250 draaitafels te kopen. Ze zijn nl in de aanbieding in Duitsland. FL 498 per stuk!
De motor van de 3250 is WEL sterker dan die van de SL 1200, maar de demping van het chassis is BIJ LANGE niet gelijk aan de SL 1200.
Hier wat meer over dat apparaat: http://www.omnitronic.de/showproduc...0603016&lang=en
Heeft iemand ervaring met deze draaitafels? Of weet iemand er wat meer van?
greetz
donders......zo goedkoop? fokkie........ik heb de BD2250 van Omnitronic......450 each........uuuuuuuhmmmmmmm omnitronic...wel de beste onder de B merken, laat ik het zo zeggen......maaruh ik zou hem wel kopen.....prikkie voor een drive belt.....maarja, tis wel errug goedkoop.....maarja, jouw beslissing 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.