TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hallo daar is ie weer: Tiesto
Pages (2): [1] 2 »
Hallo daar is ie weer: Tiesto
Van Geel: dj Ti�sto inzetten voor milieu
DEN HAAG (ANP) - Staatssecretaris Van Geel van Milieu zou graag zien dat dj Ti�sto zich inzet voor het milieu in Nederland, zoals popster Bono het icoon is geworden van de campagne voor armoedebestrijding in Afrika.
Van Geel opperde dat maandag in het Haagse theater Diligentia waar hij de aftrap gaf voor een serie debatten over een nieuw milieubeleid van het kabinet.
Milieu is niet echt populair. Mensen zeggen dat ze milieubewust zijn, maar handelen er niet naar. Een Nederlandse Bono zou kunnen helpen. ,,Misschien moeten we een icoon zoeken die zich wil verbinden met onderwerpen, die niet sullig zijn. Vanuit mijn ministerie is dj Ti�sto aangedragen, omdat hij jongeren aanspreekt'', aldus Van Geel.

Het is natuurlijk wel lekker snel papier prikken op dat ritme.
hoorde afgelopen nacht op radio 1 (journaal van 02:00) dat Tiesto het niet wil doen. Dat hij het te druk heeft enzo 
Tiesto houdt helemaal niet van het milieu. Kijk eens hoe vaak ie in het vliegtuig zit en hoeveel rommel hij op de markt brengt. Laat staan al die cola blikjes met z'n hoofd erop die na TIC in de bosjes zijn verdwenen 
tiesto heeft evenveel flyermiles als er bierglaasjes liggen na een festival... 
Bovendien vinnik dat zoiets uit de artiest zelf moet komen, anders isset pretty waardeloos imo...
hoe zouden ze dat willen invullen dan?
"verbinden met de onderwerpen" klinkt me nogal vaag. Ik vind Tiesto ook niet echt het type om in de media te verschijnen om meningen te verkondigen.
Maar hij mag natuurlijk altijd een gaaf themanummer (laten) maken voor het milieu ofzo
kzie Tiesto al lopen met een prikker en een vuilniszak in het park

politiek is niet iets waar de dance zich mee moet bemoeien...als je een nacht staat te feesten denk je niet: goh we moeten toch echt wat aan de ozonlaag gaan doen.
oftewel: goed dat tiesto zegt dattie er niet aan mee wil doen...
Ach.. hij is wel een icoon van recycling.. nog nooit heeft iemand zoveel melodie�n, samples en loopjes van andere artiesten gerecycled zeg.
wat is er mis met Jean dan, of Marco B, Ali B, Sponge B, Jan de B, Jan-Peter B, Frits B of welke andere Bekende nederlander dan?
| quote: |
| Originally posted by Endless_Trance kzie Tiesto al lopen met een prikker en een vuilniszak in het park |
moet van alles wat hij gaat doen een topic geopend worden?
Tiesto mag mij wel prikken op een feest 
| Originally posted by AversusZ moet van alles wat hij gaat doen een topic geopend worden? |
Ik vind dat een slechte zaak, als artiesten maar Commercieel genoeg zijn krijgen ze vooor alles hun eigen draad. Besteed eens wat aandacht aan minder bekende maar daarom niet minder begaafde artiesten.
Arkun doet veel innoverendere en interresantere dingen dan Armin Ferry en Ti�sto na een fusiedans imo.
Arkun
Of bedoel je Tarkan?
Maar goed de nieuwelingen moeten inderdaad een kans krijgen. Vaak is de muziek in een talentroom beter als op de grote stages. Wie zich in de picture wil zetten geeft nu eenmaal net dat beetje meer
Pardon, Arksun.
Een behoorlijk vernieuwend artiest die erg met complexe psychologische emoties en nieuwe effecten en beats speelt. Vaak maakt hij trance waarin nergens een four to the floor beat te vinden is of met een Jazz beat die vaak van maatvormen in elkaar over gaan.
'Arksun Pres. Hidden Logic - Time(Original Mix)'
'En in de Envio Remix'
www.arksunmusic.co.uk
Lekker vaag dat een minister hierom vraagt, denk idd ook dat dit gewoon van mensen zelf uit moet komen, en ALS je het vraagt dan vraag je het persoonlijk en niet via de media.
Hoorde vandaag op mijn werk dat een collega een setje van Tiesto had gevonden toen ie draaide op Disneyland.. een dag later had zijn 50 jarige collega het ook... stond gewoon in de pauze met die opa te lullen over Tiesto.... vet vaag.
Waarom is Ti�sto zo'n hype. Ik vind dat mixen van hem echt niets, ok.. het is foutloos. Maar hij mixt ook wel erg op safe. Er zit totaal geen energie in.
| Originally posted by kutvolkots Het is foutloos. |
| Originally posted by basd Nou nee. |
Nee ok, niemand mixt foutloos, het is pas foutloos als je niet kan horen dat er een nieuwe track begonnen is en dan is het ID'en lastig.
Maar omgtijs komt aardig in de buurt.
Er zit alleen geen leven in.
| Originally posted by kutvolkots Nee ok, niemand mixt foutloos, het is pas foutloos als je niet kan horen dat er een nieuwe track begonnen is en dan is het ID'en lastig. Maar omgtijs komt aardig in de buurt. Er zit alleen geen leven in. |
| Originally posted by dj_spare beter dan sommige trainwrecktechno zullen we maar zeggen... |
| niemand mixt foutloos... behalve die n00bs die met ableton werken waar ik op kots trouwens |