TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- kerstliedjes die trance-remixen hebben??
Pages (2): [1] 2 »
kerstliedjes die trance-remixen hebben??
hey jongens
weten jullie een paar kerstnummers waar trance remixen van zijn, en dan wel een beetje professioneel dus niet een vage techno remix van wham - last christmas die DJ_Siesta nu aan het luisteren is op IRC 
alvast bedankt
heey.......das toevallig, ben net druk aan het zoeken naar kerstnummers (remixen dan), maar heb NOG niks kunnen vinden. Als ik wat heb post ik wel....
Audiogalaxy zoeken...
"Christmas Trance" dan krijg je wat Techno-rmx'en...
Maar wat moet je daarmee dan...? cadeautje ? 
die techno remix van Wham - Last Christmas is idd behoorlijk ehm....vaag ja!
Heb Jingle bells ook al gevonden als techno remix, humor....
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Heb Jingle bells ook al gevonden als techno remix, humor.... |
staat niet bij de info.....
volgens mij niet.....
All i want for christmass is you... direct dl
There ya go.. tis wel lichtelijk HC ja
k heb hele cd.. is van 2001.. als je em wil ken k em vast wel x helemaal uppe..
GreetZz
Staan nog meer (coolere) traxx op .. lache dit 
| Originally posted by Henkie_henk All i want for christmass is you... direct dl |
| Originally posted by Henkie_henk All i want for christmass is you... direct dl |
rave the christmas.... dat waren nog eens tijden mensen!!!!
lekkol nummahtje Henkie gast!!
| Originally posted by dj_highforce Is dat soms een Da Boy Tommy Rmx..? Die is wel geinig... |
ik zat eigenlijk ook al in de richting van mido te kijken.....
ideetje mido??
Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier!
| Originally posted by Jukx Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier! |
I'm driving home for X-mas tadadadadadaaaaa
yoehoe!
Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging?
Sweet Christmas ofzo?
Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme 
| Originally posted by HaZZa Er was toch oowk een nummer van charly lownoise & Mental Theo dat over Xmas ging? Sweet Christmas ofzo? Staat nog wel ergens op een cd-tje vamme |
ja die ja 
Step into my dream this christman and leave your cares behind and tell me your dreams your wish and I will give you all a lot to make it come true and one day when the snow is falling we will ride that "sleej" togheter and blah blah
Deeze ? 
| Originally posted by Jukx Hou op zeg!! Kerstnummers lenen zich toch absoluut niet voor een remix.. dat zou echt kinderachtig en lame klinken!! geef mij maar de originele kerstnummertjes.. veel mooier! |
Kom naar irc.. en check topic voor paar.. xmass traxx die k ff heb geupt..
Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig!
| Originally posted by Eye-Riz Flying Rhino heeft een remix van Jingle Bells, erg schattig! |
Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi.
Hey Aphex!! Mail me even, heb je mailadres niet want mijn pc is naar de eh... naar de HEL met dat ding dan maar, hihi. Ik stuur je ff een PM.
Kerst komt er inderdaad weer aan, dus wie weet er nog een paar goede trance remixen?
Deze is wel 'goed': last_christmas_dirty_harry_club_rmx
En ik las ook ergens dat er een hele offciele CD uit is met allemaal kerst-remixen. Weet iemand dat of heeft iemand die?