TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta t-shirts - Hier bestellen
Beta t-shirts - Hier bestellen
Ik ben net langs de winkel geweest voor de nieuwe prijzen en het bestellen kan beginnen. Als je wil bestellen, mag je dat in deze thread doen, maar als je vragen hebt, post die dan aub in de andere thread.
Hoe gaat het gaan?
Het bestellen gaat van nu tot eind juli/begin augustus ergens duren. Dan wordt de prijs per tshirt opgesteld en begint het betalen. Als iedereen de overschrijving heeft gedaan, dan ga ik naar de winkel om de tshirts te bestellen. Na een paar weken zijn ze dan klaar. Als het lukt voor de Beta party in Gent (eind sept misschien), dan kan ik er een deel mee naar daar nemen. De rest van de tshirts wordt via de post opgestuurd.
De prijs per tshirt zal voor iedereen hetzelfde zijn. Hoeveel die prijs precies zal zijn, hangt erg af van het aantal bestellingen, maar ook van andere zaken (merk, kleur, ...). Normaal gezien zit het ergens rond de 15�, maar het kan ook tot 5� meer of minder zijn.
De kosten
Vaste zeefkosten : 3 x 17.50� = 52.50�
Opdruk voorkant (2 kleuren) : 2.25�/tshirt
Opdruk achterkant (1 kleur) : 1.40�/tshirt
De prijzen van de tshirts worden bij het volgende puntje gegeven. Prijzen zijn excl. 21% BTW. Een eventuele kleurwissel kost 10�.
Uiteindelijk worden alle kosten samen gegooid en gedeeld door het aantal.
De verschillende t-shirts
Er zijn 3 merken waar je uit kan kiezen : Kariban, B&C en Fruit of the Loom. Binnen deze merken zijn er nog verschillende types. Ze verschillen allemaal in kwaliteit. Misschien is het een goed idee als diegenen die vorig jaar een tshirt besteld hadden, nu wat feedback geven in de andere thread over hun tshirt.
De prijs per tshirt is maar om een idee te geven, iedereen zal uiteindelijk dezelfde prijs betalen per tshirt. Hoe hoger de prijs en het gewicht, hoe beter de kwaliteit in't algemeen. Van de eerste 2 types waren er vorig jaar het meest besteld.

)

1x B&C Unisex 190
zonder V-Hals
kleur is zwart zeker?
mag wit zijn ook met zwart loge .. zou ook nog cool zijn maar zwart is goed.
stuur je me rekeningnr. & prijs zo vlug mogelijk door via PM CygnusX?
kheb nog geen flauwbenul op ik op de Beta party 3 kan aanwezig zijn. dus misschien verzendkosten inrekenen.
Alvast bedankt!
Grtz Jedi
Een tweede kan nooit geen kwaad
B&C Exact 190 (zwart, XXL) met vooraan logo, en achteraan website (standaard dus)
Ik hoor wel wat de kosten zijn.
Ik wil ne gewone zwarte vrouwen t-shirt met logoke vanvoor en site vanachter...merk en modelleke maakt ni zo veel uit (het geen het meeste gepakt wordt is goed
)
1x b&c unisex baseball 185 zoals hier boven vermeld. Logo vooraan en website achteraan
| quote: |
| Originally posted by djcresto 1x b&c unisex baseball 185 zoals hier boven vermeld. Logo vooraan en website achteraan |
maat large.
Voor mij het volgende:
Merk: B&C, Type: Exact 190, Type kraag: Rond, Maat: L
Bedrukking voor: Beta logo, bedrukking achter: Site

B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat XXL, bedrukking logo vooraan, site achteraan, kleur zwart
B&C Exact 190
zwart
XL
thx
B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat XL, bedrukking logo vooraan, site achteraan, kleur zwart
Thx
B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat L, bedrukking logo vooraan, site achteraan, kleur zwart
| Originally posted by djcresto 1x b&c unisex baseball 185 zoals hier boven vermeld. Logo vooraan en website achteraan |
B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat L, bedrukking logo vooraan, site achteraan, kleur zwart
B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat: L, bedrukking: site vooraan, logo achteraan, kleur: zwart
B&C, type: Exact 190, type kraag: rond, maat XL, alles standaard
| Originally posted by RadiantB Die links werken blijkbaar niet meer. |