TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Golden Sands 2005

Posted by DJ-RED on Jul-09-2005 22:24:

Monkey Dancer 2 Golden Sands 2005

Hei Norske TA folk
Kom hjem i g�r fra en uke i Golden Sands Bulgaria.
Var en syk syk uke hehehe.
Bodde p� hotel Vladislav som var Beach & Boogie. Vel skulle til tider tro at det ikke var beach & boogie siden det kom vakter som klagde p� at vi var p� balkongen og spilte musikk etter 12.
Det var fler fine bulgarske jenter der enn det var skandinaviske
Strippe klubber store diskotek og bra musikk.
Hvis du liker horer s� var ikke det noe problem � f� heller...
Var en del dealere der ogs�

Posted by netroM on Jul-09-2005 22:30:

Bilder eller hold kjeft!

Posted by DJ-RED on Jul-09-2005 22:41:

quote:
Originally posted by netroM
Bilder eller hold kjeft!

Jada. glemte seff digital kameraet da... LoL men kj�pte enngangs cam

Posted by netroM on Jul-10-2005 12:26:

haha... engangs-cam...
jaja, bedre enn nada

Posted by DJ-RED on Jul-10-2005 15:02:

Det varn en sykt stor club der som het Masai, var helt nye �pnet. Fikk en flyer derfra og de skulle visst f� bes�k av en norsk dj i juli... Paul Pert eller no..
De hadde ogs� mange andre utenlandske dj'er der.. Hector Romero fra New York, Chab (platipus), Way out west.... og junior sanchez

Posted by DJ_Audun on Jul-10-2005 16:57:

Kjenner flere som skulle til golden sands i �r. Jeg har akkurat kommet hjem fra to sykt heftige uker i Hersonissos p� Kreta. Har v�rt non stop drikking i 14 dager n�. Jeg trodde ogs� at det hotellet vi bodde p� skulle v�re n�rmest uten regler, men de tok faen meg anlegget v�rt 2. dagen, og vi har m�ttet betale for flere familier som har flyttet ut pga av oss.

Posted by Ariah on Jul-10-2005 19:20:

jeg var i golden sands i 2003. kongested. eneste minuset var vel den hora som kom bort til oss og stakk fingeren sin inn i kjeften p� kameraten min. da var det rett tilbake til hotellet og pusse tenner for harde livet

Posted by DJ-RED on Jul-11-2005 13:02:

quote:
Originally posted by Ariah
jeg var i golden sands i 2003. kongested. eneste minuset var vel den hora som kom bort til oss og stakk fingeren sin inn i kjeften p� kameraten min. da var det rett tilbake til hotellet og pusse tenner for harde livet

Hahaha LoL var en hore som kysset h�nden sin og la den p� min munn etter p� hehe

160 Lev for en hore er ikke s� d�rlig det, og 10 lev for lap dance p� go go girls stripclub

Posted by netroM on Jul-11-2005 21:10:

quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg trodde ogs� at det hotellet vi bodde p� skulle v�re n�rmest uten regler, men de tok faen meg anlegget v�rt 2. dagen, og vi har m�ttet betale for flere familier som har flyttet ut pga av oss.

Kjiper'n den p�lsa

Posted by DJ_Audun on Jul-11-2005 22:13:

Joa, men hadde fortsatt den feteste turen i livet mitt!