TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Pages (2): [1] 2 »
Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Snälla kan ni rösta på Monday Bar??? En röst varje dag!
Vinner MB så är det lättare med sponsorer alltså fetare fester!
Snälla gå in varje dag!
http://www.yosthlm.com/awards/nattklubb/
MB måste vinna över snobbklubbarna!!!
Done. Dom har flest röster nu iaf.
ska komma ihåg å rösta varje dag..
ha d
ses...
Visst, så fort de öppnar i Norrköping.

RÖSTA!!!
Har röstat för andra ggn nu
Ska rösta när jag kommer ihåg..och be några polare att göra det me 
Fan ni leder juh fett
Röstade just en gång till så ni kom till 25% 

Hoppas alla andra gör som jag! Ska göra denna thread sticky så alla ser den när dom kommer...hoppas ingen har någor emot det........
Thanx!
Jag röstade på Kharma.
| quote: |
| Originally posted by [A|ienFactory] Jag röstade på Kharma. |
Så bra.
Då lovar jag att rösta på Le Flow imorgon!

| Originally posted by Gaby -Om man vill fortsätta ha snobbställen där alla inte är välkommna -Om man tycker att det är häftigt att mingla med feta Brolin och koksade E-type -Om man inte vill ha hit nåra stora djs -Om man inte vill ha feta fester med skönmusik Ja då ska man rösta på Kharma eller något sånt... |
Antar att Alien skojar......
Om han inte gör det så fattar jag inte..... Vi kan väl vara lite sjyssta mot Gaby?
Det krävs mycket innan jag blir sur!!! 
| Originally posted by Ravesquad Tyvärr är det inte så mycket o förstå mindshooter.. Alien e det mest puckade som hänt sen du starta detta forum. Ordna en poll om att banna honom vi är redan 5 som röstar för.. |

Det har faktiskt blivit rätt så barnsligt här... Where is the partypeopel??? Trance scenen lever inte utan oss som sprider det vidare... X-dream,Ravesquad, Aendy, Vitryss och Mind vet va det handlar om!
Att läsa om hamburgare och sånt e lika intressant för mig som för er att läsa om vilka nattkrämer som e bäst...Vill jag diskutera sånt så går jag till en annan forum... Här vill snacka musik, fester, trancescenen här och utanför Sverige, jag vill ge det jag har och få något vettigt tillbaka... sen har jag inte klagat eftersom det finns mer intressant än att göra än att klaga om sånna smågrejer, men att bli läsa att snart blir nån arg för att det är för mycket festpost... oj då har man trampat helt fel!!! Hur nördig får man bli????
Jag tycker också att musiken och fester är det viktigaste med forumet, absolut.. Men jag tycker också att avstickare som tråden "invandrare" tillexempel är minst lika intresssanta även om det egentligen inte hör hemma på forumet.. Jag vet inte, jag är inte nån aktiv medlem i nåt annat forum..
| Originally posted by King of Clubs Går E-type på koks?? Alltid kul med lite skvaller.. E Brolin fet? |
Ehrm! Le Flow börjar jaga ikapp. Röstar alla på MB varje dag? Visserligen är det YO men ändå. All publicitet är bra publicitet, eller?
Club flow har börjat en kamp mot MB så bara dom senatse timmar så har det ökat rejält för dom!
Alla måste in och rösta VARJE dag! Sprid till polarna!!!
Club flow har börjat en kamp mot MB så bara dom senatse timmar så har det ökat rejält för dom!
Alla måste in och rösta VARJE dag! Sprid till polarna!!!
Ja JÄVLAR va dom gick om fort...... Detta måste åtgärdas
Jag ska se om jag kan rösta från varje dator i plugget 
Nu har jag röstat ett antal gånger, Le Flows försprång verkar dock vara ganska ointagligt 33% - 23%
Va faan är Le Flow?? Har faktiskt aldrig hört talas om.. Och jag ska vara "King of Clubs" lol! 
Le Flow är en snobbklubb på Berns...
JAg tror att det fuskas igen...förra året när Monday Bar nominerades så gjorde YOSHTLM allt för att dom skulle försvinna. Man var tvungen att vara medlem ifall man skulle rösta på MB men inte till dom andra...
Helt plötsligt så började Le Flow leda??? Dom har legat på 3:de plats hela tiden!!!
MB har ju ledigt hela tiden... skumt
sen att jag inte har den blekaste aning om vad detta handlar om, jag röstar på MB för att jag är tillsagd att göra så 
Oväntat när det gäller YO STHLM, världens största klubb för inbördes beundran, att de skulle börja fuska. De har inte hjärta att se en genuin klubb vinna. Ang inbördes beundran, ta en flukt på vem som leder politiker tävlingen. Undrar varför hon vinner????