TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- what's going on @ irc!!!!?????


Posted by Little Theseus on Dec-07-2001 15:57:

Talking what's going on @ irc!!!!?????

Ik kwam vanmiddag op irc, en geen geintje, dit stond in de stats!6 magrec 78 "mogguh"
7 Chicane` 56 "Flippe says: *Woeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii*"
8 OptimEet 45 "http://www.daveslinks.com/bangbus/karen/mark.html"
9 Ding 32 ".opmij"
10 WvG 18 "Ow nieuwe stats"
11 TAiS 14 "Flippe says Tok tok tok tok tok (-- what a chicken!"
12 mag|game 14 ".opme"
13 moggeh 6 "mooi zo!"
14 MegaKingE 5 "http://www.fractalcow.com/bert/bert.htm"
15 Darkzweve 4 ""nouw als iemand niet kan zoenen laat t neuken dan ook maar zitt"
16 L-theseus 4 "Ik STINK!!!!!!!!!!"
17 |PeTrUs| 2 "lui, ik ben weg"
18 Donna 2 "nouw als iemand niet kan zoenen laat t neuken dan ook maar zitte"
19 Thesbier 2 "nee"
20 Glaniskan 2 "!striptease"
21 SiestAway 1 "heeeej"
22 yarnie 1 ".opme"
23 Magnie 1 "ik ga jullie allemaal kicke mwuhahahaha"
24 GLaniskan 1 "wehehe ik ga mn zus verkrachten"
25 HenkieH 1 "wat j0 mn girlay is echt wel knapper dan mn moeder!"
26 Blik 1 "ik moet wat bekennen... mn vader heeft me misbruikt, echt waar!"
27 |Tango| 1 "j0 dat is wel errug kut voor je, haha dat heb ik ook, een kut ha"
28 |Massive| 1 "echte lompe bezigheden met bezige bezigheden die je bezighouden"


wahaha ik moest echt lachen om de quotes van glanis, blik, henkie, tango en massive! Mn eigen quote kon ik minder waarderen . De stats zijn gereset btw, dus het spamtij is weer aangebroken!


Posted by Henkie_henk on Dec-07-2001 16:26:

Mmm nieuwe topic =

13 http://taforum.dpc-de.com/ 7<<<---------Nieuwe stats EN 4 http://whitewall.homestead.com/files/sinterklaas.gif

Zo dan!

Mijn irc quote van nu:
8 HenkieH 60 "welke mongool heeft die stats zo lope verneuke"

plz rise.. ken k ff je posts editte..


Posted by John on Dec-07-2001 16:43:

he welke irc server zitten jullie allemaal?
dezelfde als de ta chat of een andere?
alvast bedankt
mzzzzzzls


Posted by TimeportE on Dec-07-2001 16:59:

wij zitten op efnet.vuurwerk.nl volgens mij..
zijn de stats weer gereset.. damn ik zat net op die 5000 lines "barriere" .. en glanis moet zijn ouwe "record" van 20000 (toch?) ook eff overtreffen..


Posted by Opti on Dec-08-2001 00:43:

tsja.. ik zat net net ff op irc...kom Lthesus aankakken.. heb die lul teveel gezopen....

hiers t gesprekkie...

[00:19] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:19] aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:20] gesj tering sjankers terging tievsz [l;eurisz ik ben drinokn man je wil niet wetn
[00:20] .opm
[00:20] whahahahahaha
[00:20] .opelwjf
[00:20] .opme
[00:20] .opme
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Optimus_T
[00:20] *** Chicane` sets mode: +o Ltheseus
[00:20] gdver eni9delijk
[00:20] maaaaaaaaaaan
[00:20] WAAAAAZAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAA
[00:20] whahahahaha
[00:20] ik hen zo inatiegelijk veel gddronken je wil jniet weten
[00:20] sikkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[00:20] whahaha
[00:21] dat ken ik wel lezen
[00:21] waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzjoizzjjlzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaa
[00:21] jezus
[00:21] spelfouten
[00:21] whehehehe
[00:21] wat hebbie gedaan?
[00:21] hee moets jij niet naaar wakker worden
[00:21] hehehe
[00:21] naar wakker?
[00:21] whehehehe
[00:21] jik hebj gedronjken in de stjeand
[00:21] ja toch?
[00:21] whehehhehe
[00:21] ach hou op ik kan niet meer tijpen
[00:21] whahahahaha
[00:21] kankertieves
[00:21] he LegDreamZ
[00:21] ecth niet
[00:22] Ltheseus
[00:22] legdrea xsms
[00:22] lkerjhfud fhuhha
[00:22] j=
[00:22] j0
[00:22] ja ytoh?
[00:22] whehehehe
[00:22] hahaha
[00:22] ajcrheoiuwgvs
[00:22] snap je t nog?
[00:22] lul door jo u mores ik bier o;p me4 lul
[00:22] hahahahahahahahahhaa
[00:22] *GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
[00:22] joh ik snap njergens wat van
[00:22] ik gaat slapen!
[00:22] j0 mzzl
[00:22] laters!
[00:22] Mzzls Mido
[00:22] mzzl
[00:22] slaap ze
[00:22] heej sdlat was de 1e zin die ik goed typte !
[00:23] wauwla
[00:23] whehehehe
[00:23] thx jullie ook!
[00:23] hooooooooie
[00:23] kutkankertievels
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] pleuristieveklote
[00:23] ik kakn iniets meer
[00:23] zullen we lingo spelen Ltheseus
[00:23] whahahaha
[00:23] ik ben gdver zo drnkn
[00:23] nlingho
[00:23] hahahaaaaaaaa
[00:23] 19 letterwoorden ok
[00:23] ik moet dit echrt copy pasten
[00:23] opti pm
[00:23] ken je t morgen terug llezen
[00:23] 19 letterwoorden
[00:24] ik raad alxs eerste
[00:24] komt ie:
[00:24] mennstruatiestoornis
[00:24] god dat was moelijk om te tijpen
[00:24] mastrubatiestoornis
[00:24] whahahaha
[00:24] :P
[00:24] menstruatiestoornis is 19 letters
[00:24] *** Ltheseus has left #taforum
[00:24] ouderdomsmasurbatiestoornissen
[00:24] whahaha
[00:24] lul
[00:24] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:24] ghodverdohme wie kickte mee
[00:25] ik ga m slaan die lu
[00:25] lull
[00:25] ewfwefdwe
[00:25] niemand lul!
[00:25] wa zeg je
[00:25] ok ok
[00:25] *** Ltheseus was kicked by SLaaPT (SLaaPT)
[00:25] LoL
[00:25] hahahahahaha
[00:25] maarrree
[00:25] klopt dat?
[00:25] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:25] wat ik krijg
[00:25] weej beej Ltheseus
[00:25] *** Ltheseus was kicked by Optimus_T (Optimus_T)
[00:26] hehehehe
[00:26] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:26] lul!
[00:26] *** SLaaPT sets mode: +o Ltheseus
[00:26] archT!
[00:26] hahahahahahaha
[00:26] gdvr als k je meet gajk je slaangdvrvdmm
[00:26] hahahahahahaaaaa
[00:26] di9t pik ik niet
[00:26] ,lul
[00:26] wat klopt opti?
[00:26] owww
[00:26] PM
[00:26] ik mag dan wel drjaws0pdonken zijn maar ik onthoud ALLES
[00:27] whahahaha
[00:27] pm?
[00:27] Ltheseus
[00:27] wat is dat?
[00:27] hoeveel heb je gezopen jpongen
[00:27] j9 wat ier wer
[00:27] ulhhhhhh
[00:27] weet ik veesjl
[00:27] hgeen idee man
[00:27] hahahahaaaaaaaaa
[00:27] zodanig veel dat i k t niet meer weejt ofzo
[00:27] ga ff anders de koeien een beurt geven
[00:27] *** Thes|Game has joined #taforum
[00:28] *** OmiCron sets mode: +l 29
[00:28] *** Thes|Game is now known as optimuts
[00:28] heej lul
[00:28] hahahahahaa
[00:28] ik ben niet dronken
[00:28] ik heb gewoon veel op
[00:28] *** optimuts has left #taforum
[00:28] hahahaha
[00:28] dikke sjankers
[00:28] lul
[00:28] AAAA DIE KOPEIENN
[00:28] di9e koein
[00:28] ik heb net staan roekn
[00:28] toen wilde ik mn sigret weggooien
[00:29] hahahaha
[00:29] maar ik stakte mn hand gewoon in de koeieschijt
[00:29] en toen?
[00:29] kankertieves
[00:29] ze ruiken nu nog steesd naar die smerigje zsjooi
[00:29] hehehehe
[00:29] wooooooooooow
[00:29] ga ff die koeien likken ofzo
[00:29] nou lekker
[00:30] kben wel toe aan een fikse neukpartij zou ik maar zeggen
[00:30] maar das zltijd zo
[00:30] hahahaaa
[00:30] KOEIIIEEENNNN
[00:30] neuken
[00:30] * Ltheseus heft de hik!
[00:30] n3euken
[00:30] schapen neuke ndas pas lekker
[00:30] als is gedaan?
[00:30] hahahahahaha
[00:30] nee
[00:30] jij we?
[00:30] wel
[00:30] moejisdoen
[00:30] das lekkkerman
[00:30] aaaaaaaaaaaaaaah
[00:31] wat zit ik naou te lullen
[00:31] wie bern je eigenlijk
[00:31] optiemust zeker
[00:31] of niet
[00:31] ik weet t niet mamelijk
[00:31] jaaaa
[00:31] lul
[00:31] o
[00:31] ik ben Optimus_T!!!
[00:31] supersjinees
[00:31] bij jij die supersjinees
[00:31] o
[00:31] wazaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[00:31] haha dat daoen we alt6ijd das lache
[00:32] WAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAA
[00:32] hahahaha
[00:32] Ltheseus
[00:32] juist haha
[00:32] jo
[00:32] LUL!!
[00:32] whehehee
[00:32] nou zo klein issi oook weer niet hoor
[00:32] hahaha
[00:32] heej
[00:32] w8 ff
[00:32] heej wachti is ik weet wat leuks let is op
[00:32] ik ga ff pissen
[00:32] w8 dan lul!
[00:33] ff stil
[00:33] --------------------------------------------------------------------------------
[00:33] __ .__ __
[00:33] ____ _______/ |_|__| ______ _____ __ __ _______/ |_
[00:33] / _ \\____ \ __\ |/ ___// \| | \/ ___/\ __\
[00:33] ( <_> ) |_> > | | |\___ \| Y Y \ | /\___ \ | |
[00:33] \____/| __/|__| |__/____ >__|_| /____//____ > |__|
[00:33] |__| \/ \/ \/
[00:33] Have fun. Don�t forget to bookmark this website
[00:33] hahahahaha
[00:33] zo goed toch/?
[00:33] ja perfect
[00:33] w8 dan man
[00:33] ff snel pissen
[00:33] ok dan ik kan het wel
[00:33] o man ik ga ook ff in de gooststeen pissen
[00:33] hahahaa
[00:34] ooooooooh dat wazx lekker
[00:35] ok iki ga ff nuchter porberen te zij
[00:35] heej opstimus alles goed kerel
[00:35] ja tuurlijk!!!
[00:35] kut t lukt me edht niet
[00:35] mooi zo
[00:35] whehehe
[00:35] ga je zo pitten dan?
[00:35] ho3 is het met de vrouwen
[00:35] * Optimus_T denkkt al aan en leuke post op t forum...
[00:35] ook goed!
[00:35] lekkere chickie
[00:35] ik ga zo piteten , ik moet morgen om kwar voor vijf eruit om te wereken
[00:35] whehehehe
[00:36] hahahahahaha
[00:36] lekeker?
[00:36] nog 4 uurtjes
[00:36] mag ik r ff lenen?
[00:36] dan moet je alweer deruit
[00:36] neej
[00:36] niet lenen
[00:36] hehehehe
[00:36] kben wel toe om ff lekker te raggen
[00:36] gdvr
[00:36] zo gul ben ik niet
[00:36] nou zekg
[00:36] hahahahaaaaa
[00:36] ik zou mijn vriendin zo aan jou geven
[00:36] hahahaaaa
[00:36] waarom jij die van jouj niet aan mij
[00:36] je heb er niet eens een!
[00:36] * Optimus_T zal dit niet vergeten
[00:36] ik hou je deraan he!
[00:37] dat je dr zo aan me zal ggeven
[00:37] whehehe
[00:37] absjolut
[00:37] ok dan(Y)
[00:37] hehehe
[00:37] echt weerlijk waarz
[00:37] whaaaaaaaaaa
[00:37] omfg
[00:37] omfg
[00:37] omfo
[00:37] kut
[00:37] luktme njie
[00:37] wat?
[00:37] gelkotst?
[00:37] omfg goed tiepn
[00:37] hahahaaaaa
[00:38] nee nie gekjotst ofzo
[00:38] gewoon veel gezopen
[00:38] nog niet....
[00:38] hahahaaaaaa
[00:38] in de buiten luch
[00:38] weet je hoe KOUD HET IS
[00:38] hebbie geen pci van je chickie
[00:38] TYERING!
[00:38] haaaaa
[00:38] je bedoelt pic
[00:38] ja
[00:38] inpv pci
[00:38] dan zeg ik wel of ik dr wil lenen
[00:38] sjonge je bent nog deronkener dan mij ikke
[00:38] hahahaaaa
[00:38] ok w89
[00:38] w8ff
[00:38] ff zoeken
[00:38] ikhahaaaaa
[00:39] ok sjankers ik weet de url niet meer
[00:39] kut!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
[00:39] hahahahaha
[00:39] LUL!
[00:39] sorru die komt wel een c
[00:39] x
[00:39] *** Optimus_T is now known as IkbEnSIkk
[00:39] hahahaaaa
[00:39] waaom kan ik niet meer niet meer tlupen vrerdomme
[00:39] iz goed jongen
[00:39] whaaaaaaaa
[00:39] ik kan altijd typen
[00:40] sjit
[00:40] *** IkbEnSIkk is now known as Br33Z3r
[00:40] breezer
[00:40] whahahaha
[00:40] kheb alleen maar bier oo
[00:40] ja, goed gelezen
[00:40] op
[00:40] hahahaha
[00:40] maar wel veel
[00:40] VEEL
[00:40] VEEL
[00:40] VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
[00:40] aergh
[00:40] zoveel dat ik neit maer kan typen
[00:40] *** Ltheseus was kicked by Br33Z3r (ga maar slapen)
[00:40] hehehe
[00:40] *** Ltheseus has joined #taforum
[00:40] lul ik kan tafourm niet eens normaal typen
[00:40] hehehehe
[00:41] haaaaa
[00:41] doe auto join dan kutje
[00:41] t kost me uren om weer terug te kome hier
[00:41] kga je ssjlaan alskje zie
[00:41] *** Br33Z3r sets mode: +o Ltheseus
[00:41] hhahahaaa
[00:41] op me schouder ja
[00:41] auto join wat is dat?
[00:41] euuuhhh
[00:41] leg ik wel uit als je nuchter bent
[00:41] whahahahah
[00:41] ik ben nog bezig met m,n rijbewijs dus hoe kan ik dan autojoinen
[00:41] moet ik eerst ri9jbevoegd zijn
[00:42] toch? of niet
[00:42] hahahaaaaa
[00:42] ja weet ik veel
[00:42] godasaammee
[00:42] heej Ltheseus
[00:42] hou je bek met je ltehesues want dan hoor ik dat irritante geluidje
[00:42] wanneer ga je nou een keer een koe neuken?
[00:42] ja wat is er shcattebout
[00:42] Ltheseus
[00:42] ik?
[00:42] Ltheseus
[00:42] gister voor t laats
[00:42] ja jij ja
[00:43] lul
[00:43] hahaaaaaaa
[00:43] geloof ik
[00:43] in de koe dr kut
[00:43] orgen weer
[00:43] goekoe =heeft geen kujt
[00:43] 1 gat
[00:43] hahahahaaa
[00:43] gaat alles mee
[00:43] ja weet ik ut
[00:43] schijten pissen en NEUEKEN
[00:43] dus das xtra lekker
[00:43] hahahaaaaaaa
[00:43] nou...
[00:43] vertel...
[00:44] nou
[00:44] je prikt m eri9n
[00:44] en dan gaa je heen
[00:44] en weer
[00:44] en das lekker j0
[00:44] *** Br33Z3r is now known as KoeBella
[00:44] je most is wteen hoe lekker dat is
[00:44] whahaa
[00:44] nou en dan ga je net zo lang ehen en weer
[00:44] MOeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh
[00:44] tot dat de jochert uit je paal komt
[00:45] hahahaaaaa
[00:45] lolll
[00:45] en dan heb je opeens geen zin meer
[00:45] dan ga je door met de schaap?
[00:45] dus kap je ermee
[00:45] heej
[00:45] en zegj e dag koei
[00:45] dde mazzel!
[00:45] die zin was foutloos!
[00:45] schapen zijn helemaal lekkerder
[00:45] die zijn wat nauwer
[00:45] lekker nauw kom je gau
[00:45] hahahaaaa
[00:46] en wat heb je nog meer....
[00:46] *** KoeBella is now known as Optimus_T
[00:46] kippen?
[00:46] whehehe
[00:46] weet ik dat
[00:46] kippen ook ja!
[00:46] kippen, oo die hebbe zulke lekkere eieren!
[00:46] mmmmmmmjam
[00:46] hahahaaaaa
[00:46] maar ik lust helemaal geen eieren
[00:46] bah
[00:46] paarden?
[00:47] paarden hebben de buren
[00:47] we heben wel katten en een hond
[00:47] hahahaha
[00:47] 1 van onze katten,
[00:47] die had vandaag een vogel gevangen
[00:47] dat vond ik echt zoeilig
[00:47] aaahhhh
[00:47] en weet je
[00:47] bij ons op de dijk
[00:47] * Optimus_T zit met de tranen in z'n ogen
[00:47] was vandaag een vrfachtoto
[00:48] en die was doordat die bestuurder dom was
[00:48] bvast komen te zitten
[00:48] echt lache
[00:48] hahaha
[00:48] heej, je ken weer normaal tikken
[00:48] moset men pa m met de trekker eruit helpen
[00:48] ik ken nie normaal tjikke
[00:48] wat noem je dit dan?
[00:49] Ltheseus
[00:49] ff een vrachtoto uit de penarie trekke
[00:49] wordt wakkerrrr
[00:49] hhehehehe
[00:49] zo noeme we dat
[00:49] kut man ik heb de hik
[00:49] weet je hoe irritatn dat is!
[00:49] hahahaaa
[00:49] sjankers


Posted by Dj Alpha on Dec-08-2001 05:10:

jaja..


Posted by kolkiewolkie on Dec-08-2001 13:38:

Unhappy

fuckfuckfuckfuck

hoe kom ik in vredesnaam in die sjet??

graag stap voor stap of zoiets, lukt mij niet, kweet om eerlijk te zijn ooknie waar ik precies moet wezen

ps als je het uitlegt graag met volledige url

Mijn dank is bij voorbaat al groot

greetz kolkiewolkie


Posted by Blik on Dec-08-2001 14:12:

Little Theseus, je bent echt stom

jij hebt dat gewoon gedaan, kijk maar

!google Glaniskan
I found 25 matches to your query. Here are the 5 most recent (sorted): Ltheseus optimuts Thes|Game Glaniskan |Massive|. Ltheseus ([email protected]) was last seen quitting from #taforum 14 hours, 40 minutes ago stating (ik kan wel normaal typen! godvrdmm het koste me uren om dit goed te doen!).


hij heeft ieders naam gebruikt en dus een zinnetje getypt


BUSTED!!!!


Posted by Massive on Dec-08-2001 15:15:

hee welke p00t heeft onder mijn naam op irc gezete ???

kom op zeg op wie was |Massive| ?? ik niet want ik is altijd DJ_Massiv of Massiv|AW duzz...vertel op


Posted by Massive on Dec-08-2001 15:16:

hehe LOL Blik je was me net voor met die post hehe


Posted by Little Theseus on Dec-08-2001 16:58:

Hmmmja. Ik ben best wel busted, ik heb idd onder iedereens nick zo ongeveer zitten lullen..
Maarre, Optimus heeft me al goed teruggepakt! You bastad!


Posted by TranceFool on Dec-08-2001 18:57:

hahaha optimus naait jullie allemaal


Posted by Flippe on Dec-08-2001 19:26:

Optimus de naaibeer


Posted by Opti on Dec-08-2001 21:32:

quote:
Originally posted by TranceFool
hahaha optimus naait jullie allemaal




quote:
]Originally posted by TranceFool
Optimus de naaibeer


valt wel mee


Posted by aphex on Dec-09-2001 18:37:

Satan (eek!)

Hmm valt me nog mee dan nog niemand mij genaait heeft :
mjah zal wel komen omdat ik toch iedereen over de knie laat gaan
ik sta niet eens meer in de stats, kun je zien hoe active ik ben *roggel*


Posted by TimeportE on Dec-09-2001 19:07:

ligt het aan mij of doet die ipz-log (of hoe je het ook schrijft) het niet.. want er mogen dan wel nieuwe stats zijn maar uuh ik heb vanmiddag een tijdje lopen te tikken en niets in de hele stat is sindsdien veranderd.. beetje raar


Posted by Henkie_henk on Dec-15-2001 01:31:

i AM a strijkplank http://www.nexusparties.nl/Nexus0112/1-08.jpg
whahahah
akira heeft zwarte band (karate that is) http://www.nexusparties.nl/Nexus0112/3-02.jpg
* Henkie_H goes wild on Force And Styles Feat. Jr. - Look At Me Now
WHAHAHAAH
*** GanJA_mAN is now known as CHiLLem
I RRRRRR SEXY!
glanis idioot kom es op msn
nu is er niemand online!
oke
staat ook zo triest he....
hoest met t liefdesleve jonge?
* Henkie_H goes wild on Redshark - Big Orgus
goed goed
* Henkie_H goes wild on Enrique Iglesias - Escape
jaha? das meui
heb dinge gedumpt
met wie?
geke?
geekje
:P
had je der wat mee dan?
ja
als in relatie
ja
dat zei ik toch
nice...
apelazerus :>
ow ja..maar ik luister nooit
idd
whehehehehe
k hoorde net dat ik nog fles passoa had gewonnen....
had ik ooit om gewed??
blij dat die vriend zo eerlijk is (de nerd)
ik wast al vergete....
lol
maarja... wie is nu de *gelukkige*
!
lenie?
lol
wheheheh
nieuwe vlam is Beppie (ROFL)
hahahaaaa
hoe verzinnen ze die namen he
wtf man
damn wordt je spontaan geil van he
maar ja
whahahaaaaaaaaaaaa
LOL
haha die naam ga je zo niet schreeuwen he... en je gaat ook zo niet zeggen.. "ik houd van je beppie"
haha
man man waar vind je ze?
jij keert alle stenen om?
LOL
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAA
ROFL
* F-16 ligt in een deuk
* DruGZ ligt in een deuk
* AmNEsIA ligt in een deuk
* HoeR ligt in een deuk
* WiZZarD ligt in een deuk
* SleT ligt in een deuk
* TruT ligt in een deuk
* TJoBBe ligt in een deuk
* VReeTKicK ligt in een deuk
* ThC ligt in een deuk
* HeRbaLiSe ligt in een deuk
....


Posted by Henkie_henk on Dec-15-2001 01:39:

* ThC ligt in een deuk
* HeRbaLiSe ligt in een deuk
* KNeiTah ligt in een deuk
* OmiCron ligt in een deuk
* MegaKingE ligt in een deuk
* CHiLLem ligt in een deuk
* p00 ligt in een deuk
Maarja welk stadia zitte we?
en ik ook
:~
het stadia MSN opgeilen
haha
* Glan|ZzZz leert het playa nog wel is
:P
ookal smse natuurlijK?
* Henkie_H goes wild on Marvin Gaye w/Diana Ross - You are everything
ik ga dit stukje ff poste op ta
let op
ff pasten
van me MSN logs
(ik log alles)
ik ook
checkz0r
logge rulez
[20:23] Glaniskanis ([email protected]) zegt: haha
[20:23] Glaniskanis ([email protected]) zegt: dat zou ik niet riskeren
[20:23] Glaniskanis ([email protected]) zegt: dus ik hou me in
[20:23] Glaniskanis ([email protected]) zegt: gaan we nog is ijsblokjes gooien
[20:23] Time 4 (L)...en gewoon Beppie zegt: oei..uitdaging??
[20:23] Time 4 (L)...en gewoon Beppie zegt: pas maar op hoor
[20:23] Glaniskanis ([email protected]) zegt: als je wil
[20:24] Time 4 (L)...en gewoon Beppie zegt: ik gooi ze zo in je broek..
wheheheheheeh
wEEEEEEwt
:P
lol greppiek...
en wat zei je toen?
daar is ruimte zat
haha
wHAHAHAAHA
nu niet meer
:~
haha....
naize come-back ma flend
whehehehehe



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.