TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוק הגורל


Posted by m0sh on Jul-14-2005 13:04:

צחוק הגורל

אז כמה ימים לפני שחזרתי קיבלתי מכתב מהמכללה שאומר שעמדתי בתנאי הקבלה ואני סטודנט מן המניין
לצערי לא כמו שאר מכתבי שהמשפחה שלי פתחה דווקא את המכתב הזה היא לא פתחה
בקיצור המכתב בעצם אומר שאני לא צריך לעשות קורס מתמטיקה באמצע אוגוסט ומה שאומר שלא היה לי סיבה לחזור לארץ כי אם אני לא צריך לעשות קורס אז יש לי 3 וחצי חודשים עד ללימודים וזה מספיק זמן לקבל ראיון לגלי צהל
...
צחוק הגורל מכה בי.
כוס אמק


Posted by DJ-Kreing^^ on Jul-14-2005 15:13:

הרי התכוונת לחזור לארץ בכל מקרה...וחוץ מזה אני לא כל כך מבין את הצד השלילי בכל העסק הזה...התקבלת למכללה ויש לך 3 חודשים להתפנן


Posted by FederalBI on Jul-15-2005 09:18:

איזו מכללה?


Posted by Shahar on Jul-15-2005 09:59:

יאאא סלאם מזל טוב אחי


Posted by m0sh on Jul-15-2005 10:04:

נתניה


Posted by cluBBer on Jul-15-2005 10:12:

Arrow

למה לא לבינתחומי?

כל המפוצצים הולכים לשם


Posted by Glenn-Holmes on Jul-15-2005 14:37:

מזל טוב מוש
יש אנשים שהיו אומרים על הצרה הזו שלך שאלה הן צרות של עשירים
תרתי משמע
בהצלחה


Posted by m0sh on Jul-15-2005 15:25:

כן אה...
בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים...

אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין
ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא?


Posted by Shahar on Jul-16-2005 09:30:

quote:
Originally posted by m0sh
כן אה...
בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים...

אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין
ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא?


חכה שנה נלך איביזה


Posted by m0sh on Jul-16-2005 10:12:

שוב איביזה?
סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו
אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו


Posted by eXeTik on Jul-16-2005 16:27:

מה אתה הולך ללמוד?


Posted by Shahar on Jul-16-2005 17:32:

quote:
Originally posted by m0sh
שוב איביזה?
סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו
אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו


יש לך שנה...


Posted by m0sh on Jul-16-2005 23:35:

מדעי המחשב

אבל עדיין לא סגור עניין הצבא
אולי טכנאי סאונד בגלי צהל
זה הדבר היחיד שיגרום לי לא ללמוד



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.