TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צחוק הגורל
צחוק הגורל
אז כמה ימים לפני שחזרתי קיבלתי מכתב מהמכללה שאומר שעמדתי בתנאי הקבלה ואני סטודנט מן המניין
לצערי לא כמו שאר מכתבי שהמשפחה שלי פתחה דווקא את המכתב הזה היא לא פתחה
בקיצור המכתב בעצם אומר שאני לא צריך לעשות קורס מתמטיקה באמצע אוגוסט ומה שאומר שלא היה לי סיבה לחזור לארץ כי אם אני לא צריך לעשות קורס אז יש לי 3 וחצי חודשים עד ללימודים וזה מספיק זמן לקבל ראיון לגלי צהל
...
צחוק הגורל מכה בי.
כוס אמק
הרי התכוונת לחזור לארץ בכל מקרה...וחוץ מזה אני לא כל כך מבין את הצד השלילי בכל העסק הזה...התקבלת למכללה ויש לך 3 חודשים להתפנן
איזו מכללה?
יאאא סלאם מזל טוב אחי
נתניה
למה לא לבינתחומי?
כל המפוצצים הולכים לשם

מזל טוב מוש
יש אנשים שהיו אומרים על הצרה הזו שלך שאלה הן צרות של עשירים
תרתי משמע
בהצלחה
כן אה...
בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים...
אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין
ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא? 
| quote: |
| Originally posted by m0sh כן אה... בינתחומי רוצים פסיכומטרי וציונים מטורפים... אני חוזר לעבוד פה כרגיל ואני ינסה להתנדב עדיין ואולי טיול לארהב או תאילנד...מישהו רוצה לבוא? |
שוב איביזה?
סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו
אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו
מה אתה הולך ללמוד?
| quote: |
| Originally posted by m0sh שוב איביזה? סעמק אל תדליק אותי על זה שאני לא שם עכשיו אני עדיין לא נכנסתי לראש האחר שיש לי חופש גדול של חודשיים וחצי עכשיו |
מדעי המחשב
אבל עדיין לא סגור עניין הצבא
אולי טכנאי סאונד בגלי צהל
זה הדבר היחיד שיגרום לי לא ללמוד
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.