TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- CrazyFrog & MoS
CrazyFrog & MoS
http://www.svd.se/dynamiskt/naringsliv/did_10131609.asp
"Ytterligare en musikvideo �r p� v�g ut och p� m�ndag sl�pper skivbolaget Mach1/Ministry of Sound en full�ngdsskiva med grodans egna coverl�tar"
Det v�rsta i det hela �r att "the common man" tar skiten som trance och det drar d�ligt namn �ver hela genren. V�rre blir det n�r ett stort bolag inom genren st�ller sig bakom det hela.
MoS har aldrig st�tt s�rskilt h�gt i min bok men det h�r tar fan priset...
Re: CrazyFrog & MoS
| quote: |
| Originally posted by Hauken MoS har aldrig st�tt s�rskilt h�gt i min bok men det h�r tar fan priset... |
Det �r ju sm�tt pinsamt... vem vill bli f�rknippad med Crazy Frog liks�m...
| Originally posted by SteveTranz4ever Det �r ju sm�tt pinsamt... vem vill bli f�rknippad med Crazy Frog liks�m... |
| Originally posted by Gate 42 Jag skulle vara skitstolt om jag l�g bakom Crazy Frog. Fatta va st�lars de har tj�nat?! |
ja.. de har dragit in FETT med cash!
men.. till vilket pris?
Den har ju varit ute p� n�tet f�r l�nge f�r att kunna dras l�ngre.
F�rst hette den ju moped, sen f1 och sen annoing thing ...
hoppas de kursar!
Steve: De har folk alltid trott om min musik �nd�
Dessutom, Crazy Frog �r inte trance, Det �r RAVE!
L�ste en notis om de grabbara som l�g bakom hela kalaset. De planerar att kanske g�ra en tv-serie av Crazy Frog, som d� ska f� tillbaka sitt ursrungsnamn 'The Annoying Thing'. Snacka om kommersrush p� den lilla fula gr�a saken 
Hahahahahahah, CrazyFrog med sina coverl�tar 
Det st�rigaste �r ju att han eller de som gjorde den fr�n b�rjan, n�n fyllegrej, tj�nar inte ett �re..
Men det funkar ju uppenbarligan hos alla ton�ringar idag, s� de som marknadsf�r �r ju smarta.
huvva. d� kanske dj jean spelar ett par sp�r fr�n skivan n�r han v�ldg�star n�sta id&t-event :)
MoS f�rlorade min respekt f�r m�nga m�nga �r sen. De �r bara giriga efter pengar nu och g�r d�rf�r i kommersens sp�r, och smutskastar genren.