TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ?מה מיוחד בך
?מה מיוחד בך
אנשים מיוחדים עם כישרונות זה הכי כיף..
לכל אחד יש משו שהוא תותח בו..
בא נשמע מה יש לכם להציע :>
אם יש לכם משו מיוחד באמת רצוי לתת גם מספר מילים בנושא - כדי שלא נהיה בשוק...
לדוגמא "אני חיה בכדורגל" לא דורש פירוט מיוחד. כולנו יודעים מה זה כדורגל.. אבל... אם מישו פה משחק בקבוצה מקצועית זה יהיה מעניין לשמוע.
(אל תכתבו שאתם יודעים לתקלט או ליצור, נסו להשאיר בצד את הנושא של טראנס)
טוב ככה...
אני תותח בטניס שולחן - למדתי שנתיים בקבוצה מקצועית בצעירותי, מאז אני עושה לכל הבסיסים והפזמניקים בצפר
לא רע בכלל בכדורעף....
ו............ כמובן.. פריזבי - למי שלא מכיר את המונח הלועזי אז קבלו אותה בעברית, הצלחת המעופפת.... זה ישמע לכם מוזר אבל כן... יש לזה מספר סוגי משחקים, תחרויות בינלאומיות ואף ארציות ובכלל זה הופך להיות מופשט לאלה בארץ..... נסו פעם לא יזיק לכם
תוכלו לקבל פה מידע איפה משחקים בארץ
www.frisbee.co.il
סליחה מראש על הפירסום.......
edit:
זרמו איתי אל תהיו חראות....
זורמים זורמים...
אממ קודם כל כדורגל,שיחקתי בהפועל פ"ת בצעירותי לפני כמה שנים טובות,אממ בעיקרון חבל שלא המשכתי ואני מצטער על זה כל חיי וכל פעם מחדש מרגיז אותי שאומרים לי למה אני לא הולך לשחק בקבוצה מקצוענית...
חוץ מזה מעולה בבאולינג אבל תאמת משחק דיי משעמם...
כדוריד גם הייתי בקבוצה מקצוענית אפילו הוזמנתי לנבחרת ישראל אבל בסופו של דבר עוד משחק דיי משעמם...
אממ יש עוד מלא דברים כאלה אבל מכיוון שהתחלתה עם ספורט אז המשכתי
אמממ..
אני מנגן בפסנתר, מוסיקה קלאסית
לא בצורה מקצועית בתחרויות וכאלה סתם בבית...
ומנסה תמיד להשתפר ולהגיע לרמה יותר גבוהה סתם בשביל תחביב
הייתי באיגרוף תאילנדי 4 שנים עד שפירקתי תאצבע ברגל בכיתה יא
אחרי הניתוח לקח זמן להתאושש ולא המשכתי מאז
| quote: |
| Originally posted by Shahar הייתי באיגרוף תאילנדי 4 שנים עד שפירקתי תאצבע ברגל בכיתה יא אחרי הניתוח לקח זמן להתאושש ולא המשכתי מאז |
אני אוהב סנוקר!
בלי ספק אם יש ספורט עם מחשב ופשוט להעביר את הזמן זה סנוקר
פתוח להצעות מתי שבא לכם
| quote: |
| Originally posted by yaman אני אוהב סנוקר! בלי ספק אם יש ספורט עם מחשב ופשוט להעביר את הזמן זה סנוקר פתוח להצעות מתי שבא לכם |
| quote: |
| Originally posted by yaman אני אוהב סנוקר! בלי ספק אם יש ספורט עם מחשב ופשוט להעביר את הזמן זה סנוקר פתוח להצעות מתי שבא לכם |

בדוגרי אין יותר "ספורט" יותר מהנה מהדבר הזה לדעתי
יאמאן..... באיזה סנוקר מדובר......?
של יהו במקרה?
| quote: |
| Originally posted by YoraY יאמאן..... באיזה סנוקר מדובר......? של יהו במקרה? |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs נראה לי שהוא משחק בזה של gamedesire גם זה של miniclip חביב... אפשר קישור לסנוקר של יאהו בבקשה? אף פעם לא ידעתי שיש שם סנוקר... |
סנוקר אמיתי חביבי
שולחן של 10 או 12 פיט
רק לשתדעו שגם סנוקר במחשב זה מהנה ומלמד חושרמוטה
יש בגופ משחק של סנוקר חבל על הזמן
[IMG]
| quote: |
| Originally posted by yaman סנוקר אמיתי חביבי שולחן של 10 או 12 פיט רק לשתדעו שגם סנוקר במחשב זה מהנה ומלמד חושרמוטה יש בגופ משחק של סנוקר חבל על הזמן |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.