TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בואו תביעו את דעתכם


Posted by Dj-sh on Jul-16-2005 17:55:

בואו תביעו את דעתכם

מה קורה אנשים , אני רוצה לשתף אתכם במשהו ותביעו את דעתכם בנושא ...

האם אתם חושבים שכדאי לנסות ולפתח אהבה למוזיקה כקריירה ?

האם אתם חושבים שיש טעם לקחת את הסיכון ובאמת לנסות להתפתח במקצוע שהסיכוי להצליח בו הוא מאוד קשה אך יתן לכם סיפוק רב ?

ועוד משהו , מה דעתם על כל בתי הספר למוזיקה האלה ? כמו אלה שמציעים לכם מסלול של פיתוח קריירה מוזיקלית ( יצירה והפקה ) כמו לימודים אקדמיים של 3 שנים ? האם באמת אפשר להצליח דרך בתי הספר האלה , או שהכל רק הרצון שלהם לראות את הירוקים שלכם ?

אני אשמח אם תשתפו אותי במחשבות שלכם ...

( כמובן שמדובר על מוזיקה אלקטרונית בלבד !!! (
יאללה אנשים יום טוב


Posted by Shahar on Jul-16-2005 18:04:

אני אומר זה דברים שנולדים איתם
אם לא נולדת עם הכישרון ואין לך את זה לא יעזור אף ביצפר ואף מורה

פעם גם שאלו פה על קורס דיג'יים וחרטות כאלה
זה לא דברים שאפשר להגיד לך תעשה ככה וככה וככה וזהו אתה הופך לדיג'יי
מי שיש לו את זה יש לו
מי שאין לו אין לו


Posted by Dj-sh on Jul-16-2005 18:07:

quote:
Originally posted by Shahar

מי שיש לו את זה יש לו
מי שאין לו אין לו



ומה לגבי מי שיש לו את זה אבל לא החליט לפתח את זה , או פשוט השאיר את זה בצד?


Posted by Shahar on Jul-16-2005 18:18:

quote:
Originally posted by Dj-sh
ומה לגבי מי שיש לו את זה אבל לא החליט לפתח את זה , או פשוט השאיר את זה בצד?


שמע אנלא אומר שיש אנשים שבפעם הראשונה שנגעו בציוד יצא להם מיקסוס מושלם
אבל אתה אמור לדעת אם יש לך את זה או לא
אם ניסית וראית שאתה וזה זה שני דברים שונים אז וואלה חבל שתבזבז זמן
אבל אם תרואה שיש לך עתיד אז למה לא..


Posted by sabi10 on Jul-16-2005 18:22:

כסף, יהיה לך קשה לראות מזה..
אם תרצה תוכל לפתח את זה אולי בתור קריירה משנית...


Posted by Dj-sh on Jul-16-2005 18:31:

quote:
Originally posted by sabi10
כסף, יהיה לך קשה לראות מזה..


אתה אומר את זה מנסיון ?
וחוץ מזה הסיפוק מהקריירה לא חשוב ?


Posted by Sm0keMachine on Jul-16-2005 18:40:

קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..

אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כי גם ככה יש לקריירה הזאת הרבה הוצאות.. ובנוסף לזאת הקהל בארץ שבאמת שומע את המוזיקה דל מאוד - וגם ככה הוא לא קונה את השירים שאתה מכין... אז זה בעייתי ביותר..לעומת זאת - קריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים..............


Posted by Dj-sh on Jul-16-2005 18:55:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..

אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כקריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים..............


אז מה שאתה אומר בעצם שאין טעם לבנות על יוצר ? ומה לגבי עבודה מול לייבלים בחו"ל ? מי אמר שזה חייב להיות דווקא דרך הארץ ?

קח לדוגמא את HYDROID
, אני כמעט בטוח שרוב האנשים בארץ בכלל לא יודעים מי הוא , אבל תשאל חובב מוזיקה אלקטרונית בחו"ל אם הוא שמע עליו או על יצירה שלו ואני בטוח שהתשובה תהייה כן.

ובכל אופן , שחר , שדיברתי על מסלולים בבתי ספר למוזיקה , התכוונתי לאנשים שיש להם כישרון ולא יודעים , פיסית כיצד להביא אותו לידי ביטוי.


Posted by dan_yarok!! on Jul-16-2005 18:59:

הפקת מוזיקה בארץ, לפחות טרנס, ולא איזה חרטה מסחרי זה לא דבר שכדאי לעשות בתור קרייה
כי אין קהל בארץ ומי שישמע את זה..דיג'יאים יש המון, יותר מדי לצערי
שכולם או שנגיד כמעט כולם עושים את אותו הדבר ומנגנים אותו דבר.
בקשאר לבתי ספר, תשמע אם יש לך כסף וזה לא דאגה בשבילך אז כדאי
אני לא למדתי בחיים באחד מהבתי ספר האלה
ואני עדיין מלמד חברים שלי שכן למדו באחד מאלה כל מני דברים בקיו בייס וכל מני כאלה..
זה משו שצריך לבוא לך שתיוולד איתו
האהבה הזאת למוזיקה,
אני מגיל 10-9 שומע טרנס
זה התחיל אומנם עם חרטה של דאנסים וקלאבים מוכרים
שאחי היה שומע
כיום זה ארמין וכאלה (-:
עצה שלי
לך על זה אופציה שנייה, אל תבנה על זה כקריירה
תנסה לעשות עוד משו בנפרד
ואני יודע על אנשים בארץ שעוסקים גם במוזיקה וגם בעוד תחומים


Posted by Dj-sh on Jul-16-2005 19:05:

quote:
Originally posted by dan_yarok!!

ואני יוצר והכל ברמה יותר גבוהה ממה שחברים שלי שכן למדו יוצרים



אתה ניסית את מזלך בחוץ ?


Posted by dan_yarok!! on Jul-16-2005 20:03:

quote:
Originally posted by Dj-sh
אתה ניסית את מזלך בחוץ ?


יש עוד זמן (-:
אבל לא נסיחתי את עצמי טוב
הכוונה שלי שאני שולט בץוכנות והכל יותר מהם
אין זה אומר שאני מתכוון לעשות עם זה משו בכלל...


Posted by yaman on Jul-16-2005 22:35:

טרד ממש מעניין ואני שמח שיש כאן התעוררות קצת

עכשיו לדעתי...

תראה אח שלי להיות יוצר די ג'יי בארץ זה ממש קשה וזה כמו לפתוח פלאפל עכשיו עד שתיהיה לך שם וכולם ישמעו עלייך ועוד ועוד

קיצור עד שתצליח ייקח המון זמן זיעה והשקעה

מצד שני אם המקצוע הזה מעניין אותך אז למה לא?...

אין הדבר העומד בפני הרצון

ואין דבר כזה כישרון בדבר הזה..... מה זה השטויות האלה


אימון ותרגול = הצלחה בהמשך

אם אני בן אדם דיסלקט אז מה אני לא יצליח בחיים שלי בשום תחום??.???.


תראה אחי בכול אופן אתה צריך להציב לך מטרה ולהנעל עליה ולעשות את העובודה כמה שיותר איכותי אם ברצונך להגיע להצלחה בתור יותר או די ג'יי ואני בטוח שזה מה שאתה רוצה


ועוד משהו........

בשביל לזרז את ההצלחה ואת המודעות שיש יוצר או די ג'יי כמוך אתה צריך לעשות בלתי נורמלי

מה זה אומר?............. אני יסביר

אולי זה נשמע די דפוק אבל בזכות זה שאנשי עושים דברים בלתי נורמליים הם נהיים מפורסמים

בוא ניקח לדוגמא שאתה רוצה לפתוח חנות פלאפל..

בדוגרי זה עוד חנות פלאלפ רגילה בלי שום הבדל מפלאפלים אחרים.... אבל מה? אם למשל תעשה פיתות מרובעות או פלאלפים בטעמים של גלידה יששששששרר יפרסמו אותך בעיתון כאיש עם הפלאפל שעושה ככה ועושה ככה


יענו אם יצא לך להיות די ג'יי וייצא לך לתקלט באיזה מועדון אני ממליץ לך אחרי כול הופעה שלך לקפוץ על האנשים.....

אין לך מושגג כמה הדבר הבלתי נורמלי הזה יביא לך פרסום


בסופו של דבר אם אמרתי כאן משהו שמתקרב לדיבלי אז זכותך לחשוב ככה נשמה אבל תחשוןב על זה טוב ותראה שזה נכון





מקווה שעזזרתי ובהצלחה


Posted by Hydroid on Jul-17-2005 02:59:

הימור.

גם אני מהמר עכשיו ואני בונה על זה בתור קריירה (יוצר ודיג'יי יחד)
זה אפשרי לעשות מזה קריירה אם אתה ממש חזק. אין הרבה אנשים ממש חזקים בסצנה בגלל זה זה הימור אבל תשמע אם תיהיה יוצר שמכירים באירופה והכל תקבל הזדמנויות לגיגים וכאלה ותוכל להביא כסף טוב תאמין לי [=

וגם תראה הצעות לרמיקסים ומזה אתה תראה כסף! אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!

כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.

בקיצר שווה לנסות אבל אל תוותר אל כל מה שיש לך בחיים לפני שאתה בטוח שאתה אכן תצליח , אני בגישה של וואלאק אם אני רוצה זה יקרה תמיד אמרתי לעצמי את זה אני זוכר את היום שהתחלתי ליצור לפני 3 וחצי שנים אמרתי לא מעניין אותי כלום זה היה החלום שלי והשגתי את רובו ואני ימשיך לירוק דם עד שאני ישיג את המטרות שלי (ותאמין לי שאני יורק דם , אני עובד כמו חמור)

קיצר אתה יכול לקחת תגישה הזאת שלי ולנסות את מזלך.

ועוד משהו אמרו פה שלא שווה להפיק טראנס והאוס וכל האלטקרוני פה בארץ וזה נכון , כי במדינה הזאת זה הולך קשה מידי. אני אישית אחרי הצבא גם הולך לזוז מפה כי זה פשוט מתנגש עם הקריירה , במקום אחר שיש לך יותר חשיפה ליד הבית יש גם יותר מועדונים לתקלט ויותר מוטיבציה להמשיך.


Posted by m0sh on Jul-17-2005 07:17:

איתי אני מאד מקווה שתצליח
אבל לדעתי על תלך רק על זה
כמובן תנסה להתפתח כתקליטן כי זה הכסף האמיתי אבל תלך ותלמד גם
אפילו לארמין יש תואר
אבל אל תלמד סתם בשביל התואר

אתה יכול להתעסק בסאונד ולעשות הרבה דברים טובים


Posted by Dj-sh on Jul-17-2005 08:44:

quote:
Originally posted by Hydroid
אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!
כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.



זה הקטע ... עד כמה שאני אוהב את הנושא וזה באמת החלום ...ואני מוכן להקדיש לו את כל זמני , אם אני יודע שאני לא אוכל לראות מזה כסף אז אין לי טעם להיכנס לזה כקריירה , כי עם חלומות לא הולכים למכולת.

מה שאני טוען בעצם , זה שאתה איתי , בתור בחור עם קצת ניסיון , רואה את הסכומים שמגיעים , האם באמת ניתן לתלות תקווה בתחום הזה כקריירה ?

ושוב אנשים , מה דעתכם על בתי ספר למוזיקה כאמצעי לליטוש ופיתוח הכישרון ?


Posted by coby on Jul-17-2005 10:06:

לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך
(תואר באוניברסיטה)

ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד


בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם)

כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית...


Posted by m0sh on Jul-17-2005 15:00:

quote:
Originally posted by coby
לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך
(תואר באוניברסיטה)

ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד


בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם)

כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית...


אתה לא יכול להגיד את זה יותר טוב!
חבל שאין לי את העצבים לקרוא את המדריכים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.