TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בואו תביעו את דעתכם
בואו תביעו את דעתכם
מה קורה אנשים , אני רוצה לשתף אתכם במשהו ותביעו את דעתכם בנושא ...
האם אתם חושבים שכדאי לנסות ולפתח אהבה למוזיקה כקריירה ?
האם אתם חושבים שיש טעם לקחת את הסיכון ובאמת לנסות להתפתח במקצוע שהסיכוי להצליח בו הוא מאוד קשה אך יתן לכם סיפוק רב ?
ועוד משהו , מה דעתם על כל בתי הספר למוזיקה האלה ? כמו אלה שמציעים לכם מסלול של פיתוח קריירה מוזיקלית ( יצירה והפקה ) כמו לימודים אקדמיים של 3 שנים ? האם באמת אפשר להצליח דרך בתי הספר האלה , או שהכל רק הרצון שלהם לראות את הירוקים שלכם ?
אני אשמח אם תשתפו אותי במחשבות שלכם ...
( כמובן שמדובר על מוזיקה אלקטרונית בלבד !!! (
יאללה אנשים יום טוב
אני אומר זה דברים שנולדים איתם
אם לא נולדת עם הכישרון ואין לך את זה לא יעזור אף ביצפר ואף מורה
פעם גם שאלו פה על קורס דיג'יים וחרטות כאלה
זה לא דברים שאפשר להגיד לך תעשה ככה וככה וככה וזהו אתה הופך לדיג'יי
מי שיש לו את זה יש לו
מי שאין לו אין לו
| quote: |
| Originally posted by Shahar מי שיש לו את זה יש לו מי שאין לו אין לו |
| quote: |
| Originally posted by Dj-sh ומה לגבי מי שיש לו את זה אבל לא החליט לפתח את זה , או פשוט השאיר את זה בצד? |
כסף, יהיה לך קשה לראות מזה..
אם תרצה תוכל לפתח את זה אולי בתור קריירה משנית...
| quote: |
| Originally posted by sabi10 כסף, יהיה לך קשה לראות מזה.. |
קודם כל - אחלה ט'רד
יוצא לי לחשוב על זה הרבה..
אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש...
כי גם ככה יש לקריירה הזאת הרבה הוצאות.. ובנוסף לזאת הקהל בארץ שבאמת שומע את המוזיקה דל מאוד - וגם ככה הוא לא קונה את השירים שאתה מכין... אז זה בעייתי ביותר..לעומת זאת - קריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים..............
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine קודם כל - אחלה ט'רד יוצא לי לחשוב על זה הרבה.. אבל לצערי.. כיוצר של מוזיקת האוס וטראנס, בארץ ישראל, קשה לי מאוד להאמין שזה יוביל לקריירה מצליחה.. שתעזור לסגור את החודש... כקריירה כדיג'יי בארץ יכולה להביא הרבה כסף אם אתה טוב ואתה מכיר את האנשים הנכונים.............. |
הפקת מוזיקה בארץ, לפחות טרנס, ולא איזה חרטה מסחרי זה לא דבר שכדאי לעשות בתור קרייה
כי אין קהל בארץ ומי שישמע את זה..דיג'יאים יש המון, יותר מדי לצערי
שכולם או שנגיד כמעט כולם עושים את אותו הדבר ומנגנים אותו דבר.
בקשאר לבתי ספר, תשמע אם יש לך כסף וזה לא דאגה בשבילך אז כדאי
אני לא למדתי בחיים באחד מהבתי ספר האלה
ואני עדיין מלמד חברים שלי שכן למדו באחד מאלה כל מני דברים בקיו בייס וכל מני כאלה..
זה משו שצריך לבוא לך שתיוולד איתו
האהבה הזאת למוזיקה,
אני מגיל 10-9 שומע טרנס
זה התחיל אומנם עם חרטה של דאנסים וקלאבים מוכרים
שאחי היה שומע
כיום זה ארמין וכאלה (-:
עצה שלי
לך על זה אופציה שנייה, אל תבנה על זה כקריירה
תנסה לעשות עוד משו בנפרד
ואני יודע על אנשים בארץ שעוסקים גם במוזיקה וגם בעוד תחומים
| quote: |
| Originally posted by dan_yarok!! ואני יוצר והכל ברמה יותר גבוהה ממה שחברים שלי שכן למדו יוצרים |
| quote: |
| Originally posted by Dj-sh אתה ניסית את מזלך בחוץ ? |
טרד ממש מעניין ואני שמח שיש כאן התעוררות קצת
עכשיו לדעתי...
תראה אח שלי להיות יוצר די ג'יי בארץ זה ממש קשה וזה כמו לפתוח פלאפל עכשיו עד שתיהיה לך שם וכולם ישמעו עלייך ועוד ועוד
קיצור עד שתצליח ייקח המון זמן זיעה והשקעה
מצד שני אם המקצוע הזה מעניין אותך אז למה לא?...
אין הדבר העומד בפני הרצון
ואין דבר כזה כישרון בדבר הזה..... מה זה השטויות האלה
אימון ותרגול = הצלחה בהמשך
אם אני בן אדם דיסלקט אז מה אני לא יצליח בחיים שלי בשום תחום??.???.
תראה אחי בכול אופן אתה צריך להציב לך מטרה ולהנעל עליה ולעשות את העובודה כמה שיותר איכותי אם ברצונך להגיע להצלחה בתור יותר או די ג'יי ואני בטוח שזה מה שאתה רוצה
ועוד משהו........
בשביל לזרז את ההצלחה ואת המודעות שיש יוצר או די ג'יי כמוך אתה צריך לעשות בלתי נורמלי
מה זה אומר?............. אני יסביר
אולי זה נשמע די דפוק אבל בזכות זה שאנשי עושים דברים בלתי נורמליים הם נהיים מפורסמים
בוא ניקח לדוגמא שאתה רוצה לפתוח חנות פלאפל..
בדוגרי זה עוד חנות פלאלפ רגילה בלי שום הבדל מפלאפלים אחרים.... אבל מה? אם למשל תעשה פיתות מרובעות או פלאלפים בטעמים של גלידה יששששששרר יפרסמו אותך בעיתון כאיש עם הפלאפל שעושה ככה ועושה ככה
יענו אם יצא לך להיות די ג'יי וייצא לך לתקלט באיזה מועדון אני ממליץ לך אחרי כול הופעה שלך לקפוץ על האנשים.....
אין לך מושגג כמה הדבר הבלתי נורמלי הזה יביא לך פרסום
בסופו של דבר אם אמרתי כאן משהו שמתקרב לדיבלי אז זכותך לחשוב ככה נשמה אבל תחשוןב על זה טוב ותראה שזה נכון
מקווה שעזזרתי ובהצלחה
הימור.
גם אני מהמר עכשיו ואני בונה על זה בתור קריירה (יוצר ודיג'יי יחד)
זה אפשרי לעשות מזה קריירה אם אתה ממש חזק. אין הרבה אנשים ממש חזקים בסצנה בגלל זה זה הימור אבל תשמע אם תיהיה יוצר שמכירים באירופה והכל תקבל הזדמנויות לגיגים וכאלה ותוכל להביא כסף טוב תאמין לי [=
וגם תראה הצעות לרמיקסים ומזה אתה תראה כסף! אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה!
כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת.
בקיצר שווה לנסות אבל אל תוותר אל כל מה שיש לך בחיים לפני שאתה בטוח שאתה אכן תצליח , אני בגישה של וואלאק אם אני רוצה זה יקרה תמיד אמרתי לעצמי את זה אני זוכר את היום שהתחלתי ליצור לפני 3 וחצי שנים אמרתי לא מעניין אותי כלום זה היה החלום שלי והשגתי את רובו ואני ימשיך לירוק דם עד שאני ישיג את המטרות שלי (ותאמין לי שאני יורק דם , אני עובד כמו חמור)
קיצר אתה יכול לקחת תגישה הזאת שלי ולנסות את מזלך.
ועוד משהו אמרו פה שלא שווה להפיק טראנס והאוס וכל האלטקרוני פה בארץ וזה נכון , כי במדינה הזאת זה הולך קשה מידי. אני אישית אחרי הצבא גם הולך לזוז מפה כי זה פשוט מתנגש עם הקריירה , במקום אחר שיש לך יותר חשיפה ליד הבית יש גם יותר מועדונים לתקלט ויותר מוטיבציה להמשיך.
איתי אני מאד מקווה שתצליח
אבל לדעתי על תלך רק על זה
כמובן תנסה להתפתח כתקליטן כי זה הכסף האמיתי אבל תלך ותלמד גם
אפילו לארמין יש תואר
אבל אל תלמד סתם בשביל התואר
אתה יכול להתעסק בסאונד ולעשות הרבה דברים טובים
| quote: |
| Originally posted by Hydroid אני יכול להגיד לך שאם יש לך קצת שם ואתה מקבל למשל רמיקס או שניים בחודש יש לך קריירה נקודה! כי מזה אתה כן תראה כסף ואפילו לא קצת. |
לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך
(תואר באוניברסיטה)
ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד
בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם)
כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית...
| quote: |
| Originally posted by coby לפי דעתי תתחיל לעסוק במוסיקה כתחביב ותראה לאן זה יקח אותך.. אין לך מה להפסיד מזה.. ואל תבנה על קריירה תתכנן שיהיה לך תמיד משהו ליפול עליו אם לא מצליח לך (תואר באוניברסיטה) ההחלטה אם לקחת את המוסיקה לכייון קריירה תגיע בשלב יותר מאוחר בינתיים תעשה אתזה בצד בקשר לבתי ספר, לפי דעתי כל העניין של היצירה מבחינה טכנית זה רק נסיון, אם אתה מסתדר עם אנגלית תקרא את המניואל של התוכנה שאתה רוצה לעבוד איתה תשאל קצת בפורמים תשחק עם התוכנה ואתה תבין אתזה מהר (ובחינם) כל קטע שתעשה יעלה את הרמה שלך מהבחינה הטכנית... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.