TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כרטיס..??
כרטיס..??
צריך כרטיס למסיבה
העיר האדומה זה לא חופשי ...?
שנה שעברה ולפני שנתים הכניסה הייתה חופשית
אז למה שיהיה השנה כרטיס?
מצטער הטרד החדש....
יצא בטעות זה בקשר למסיבה של ארמין....
LOL...
המסיבה חינם
ותעבירו תפוסטים האלה לטרד של ארמין
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.