TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meeting QONTACT (31-12-01)
Meeting QONTACT (31-12-01)
Ja jongens en meisjes, het is weer zover. Over een paar weken is Qontact 2 aan de beurt. D'r is eigenlijk geen betere manier om het nieuwe jaar in te luiden. Hopelijk is het net zo'n feest als de vorige keer.
Tis misschien leuk om voor 12 uur af te spreken, dan ken je met meer lui Oud & Nieuw vieren. Maar we zien wel...
Wie o Wie is er van de party???
Check QONTACT site voor info
GReeTZ
P.S. deze keer ben ik er wel 
Niemand dus...wat ene NEP TA-ers zeg,...
naja dan gaan we met zn 2tjes meeten vriend 
IK ben er wel iig..op naar Qontact
GREETZ!!
ondanks dat er niemand gaat zal ik toch maar ff sticky maken 
Er zijn nog wel meer mensen die dan van de party zijn.
Remy D
&
Donna
RV 
Maar die onderste 2 namen ligge nog erg gevoelig bij sommige dus...
Ach, ik zal me prima gaan vermaken op dit geweldige feest.
Tis iig beter dan Oud & Nieuw doorbrengen in de plaatselijke Disco
.
Maar goed, ik ga met een bende vrienden en een paar lui uit Arnhem die ik heb leren kennen tijdens het stappen. Dus ik ga me prima vermaken!!!
P.S. BeLLiE, ik ga je de hele nacht ontlopen omdat meetingangst heb
lol...
TUUUUUURLIJK ben ik er ook !!!!!!!!!!!! 



Ik zal er ook zijn voor de 2e keer 
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Er zijn nog wel meer mensen die dan van de party zijn. Donna RV ![]() Maar die onderste 2 namen ligge nog erg gevoelig bij sommige dus... Ach, ik zal me prima gaan vermaken op dit geweldige feest. |



| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Hey Petrus...ik moet ff je gsm nummer matchen want dan stuur ik je een gelukkig nieuwjaar smsje ok? En Bellie ook natuurlijk ![]() Ben zelf lekker aan t genieten van een gig van Dj Antiphus ![]() Ceerz, Proxi |
/me vindt t allemaal wel lollig:P
Niemand kan zich aan me storen want ik ben lief
Ennuh guys k ga echt nie zoeken hoor,die meuk trek ik niet,we spreken wat af,ik ga der zijn en als der niemand is bennik weer doorfeesten
Zet me maar op je nek als je me ziet petrus en dan ff springnichten *whoopie*:P
Ben blij dat proxipoep r nie is,k hou alleen van sexy vrouwen
| quote: |
| Originally posted by Donna /me vindt t allemaal wel lollig:P Niemand kan zich aan me storen want ik ben lief ![]() Ennuh guys k ga echt nie zoeken hoor,die meuk trek ik niet,we spreken wat af,ik ga der zijn en als der niemand is bennik weer doorfeesten ![]() |
| quote: |
| Originally posted by Donna Zet me maar op je nek als je me ziet petrus en dan ff springnichten *whoopie*:P |
Dan mag je op mijn nek joh,lekker belangrijk:P
Maarre om 0.00 moeten we wegwezen want jean draait ons t nieuwe jaar in,dus dan wordt t een ander plekkie zoeken
t,is jammer maar ik ga niet
volgend jaar beter.
eerst dutch dimension !!
smirnoff
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff t,is jammer maar ik ga niet volgend jaar beter. eerst dutch dimension !! smirnoff |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! En daarna Trance Energy!!! |
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Als het goed is wel. Eerst D.D maar eens overleven !!! btw heb je al een kaartje ?� |
Zo te lezen word dat weer weinig contact op qontact.. ik ben er niet
(geld! woei).. wel naar Dutch Dimension.. kaartjes waren er nog bij magik, en anders cor maar eens onder zen reet schoppen.. ik zag trouwens wat veranderingen in de TE lineup.. (ik weet niet wat)
BTW.. ik zag dat ticket service niet verkocht voor DD, raar.....
Tom,meeting was WEL phat:P
Probably omdat we een nice klein groepie hadden,Petrus,Remy en RV/me.
Bellie zijn we ook nog ff op gesprongen,en t feest was echt GOED!!
Dus ppl,op naar 2 feb,Tiesto en hopen dat t weer zo'n succes word
Het was zeker een vet feest.
Maar is het ook uitgezonden op de radio?
want sommige sets moet ik gewoon hebben!
Pics:

Charlotte*** (van S2D) als danseres on stage
(lekker vage pic)

Charlotte*** weer... Hee, hier sta ik ook op (wel een beetje verdwaasd, maar goed
)

Nog wat ander vrouwelijk schoon..

Wat is dat toch met vrouwen, ze pakken ALTIJD m'n fles champie uit m'n handen.. Ik vind het goed hoor :-)

Kwam nog even een dude tegen die ik al jaren niet had gezien.. Altijd gezellig 

Allemaal de aanstekertjes de lucht in 

Overzichtje.

Lasertje...

Lampje...
Meer foto's staan op q-dance.nl en HIER.
Conclusie: Qontact was �rg goed
Top-avond gehad.
Nice pic's Obi
Qontact was echt top..
Heb alleen ruzie gehad met de muntjes automaat (was niet de enige) maar voor de rest was alles gewoon onwijs chill.Wederom valt het alleen weer erg op dat de muziek steeds harder word en dat de zweverige beats die we nog hadden op Qontact 1 zo goed als weg zijn op dit soort grote feesten.Zonde!! Diversiteit maakt een feest toch altijd nog geslaagder.Maar des ondanks,top publiek,Jean draaide zelfs heel ok en het geluid in de heineken music hall is gewoon toppie.
Next Stop;Dutch Dimension!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.