TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Regnet det bara öser ner...
Regnet det bara öser ner...
Tjenare!
Mitt första inlägg... o regnet det bara öser ner. Någon som saknar den tropiska värmen vi hade för någon vecka sedan? Jag gör det otroooligt mycket... så pass mycket att jag funderar på att hoppa på en charter ner till solen. Men i brist på annat får man väl röka en spliff. :-)
*smoke on*
// Delta-9
Välkommen till sweTA!
Posta gärna såna här ämnen i Klotterplankstråden, så slipper vi att få mkt icke trancerelaterade trådar.
Om en vecka flyr jag landet, så jag klarar mig! (:
O välkommen!
http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=10
välkommen till sweta =)
kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe
Skitsamma här faktiskt
jag svettas här i spanien så d e lugnt 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew välkommen till sweta =) kom just tillbaka till det här landet, o fy fan va kallt det e indeed... hehe |
Lasseman klagar aldrig någonsin på värmen...men nu jävlar...jag bara ber till högre makter att det blir fint väder i helgen....
Jag är tillbaks på jobbet sen en och en halv vecka. Så vilket väder det är spelar egentligen ingen roll. Dock är det alltid trevligare att gå iväg halv fem på morgonen om det är lite ljust och varmt istället för bäckmörkt och isande kallt 
ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. 
| Originally posted by mr_fisken ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. |
| Originally posted by mr_fisken ush det e bara 27 idag i Barcelona, tacka vetja Malaga der vi hade 45 forra veckan.. |
| Originally posted by Pjox Usch! Helt ärligt usch! Jag är glad att jag bor i Sverige. Här har vi det sälland så där äckligt varm! |
Jag längtar som fan till värmen! Lyckligtvis flyger jag till Malaysia imorgon, för att senare åka vidare till Austalien där jag ska stanna på obestämd tid.
Solong sweta`s!
| Originally posted by lonne Jag längtar som fan till värmen! Lyckligtvis flyger jag till Malaysia imorgon, för att senare åka vidare till Austalien där jag ska stanna på obestämd tid. Solong sweta`s! |