TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-08-2005] Yoji Bijomechanika + J.P. - Paard Van Troje, Den Haag
[12-08-2005] Yoji Bijomechanika + J.P. @ Paard van Troje.
Maybe leuk voor sommigen hier:
| quote: |
| vrijdag 12 augustus YOJI BIOMEHANIKA + J.P. �HellHouse vs. Supernova� DJ's Yoji Biomehanika, J.P., Matjo, Nastro, Fausto, Oliver Kucera (live) & Omejo zaal open 23.00 uur / aanvang 23.00 uur grote+kleine zaal : vvk. � 15,- / � 17,50 (deur) HELLHOUSE vs. SUPERNOVA feat. YOJI BIOMEHANIKA & J.P. Yoji Biomehanika is d� Japanse grootmeester of het gebied van nu energy trance en hardhouse. In Nederland is hij vooral bekend vanwege zijn optredens op Dance Valley en Impulz en zijn naam staat hoge in menige lijst van beste internationale DJ�s. Zijn platen verschijnen via zijn eigen label Hellhouse. De Nederlandse DJ JP is vooral bekend vanwege zijn residency bij de HQ-parties. JP runt sinds enige tijd ook zijn eigen label, dat hij Novastar Traxx heeft gedoopt. In het Paard van Troje presenteert JP een aantal acts van zijn label. |
Hee die Oliver Kucera staat ook op de vrijdag van de volgende Awakenings.. Grappig.
ehehe... deze dag is t Underworld in Zurich voor mij 
Bij mij rijden naar Zurich 
Yoji zien we de volgende dag in het Hallenstadion wel 
Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.
| Originally posted by basd Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen. |
| Originally posted by HiGH_NrG x2 Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen... |
| Originally posted by SnuggLe Ssssst, anders zeuren we! Foei! |
Ik vind Yoji nogal Borg.
Overigens ben ik hier wel bij. Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' 
| Originally posted by SnuggLe Ik ga eens even een kijkje nemen, mijn 'horizon verbreden' |
| Originally posted by HiGH_NrG x2 Het is al 3 maanden overduidelijk dat jullie naar Zurich gaan voor die parade, dat hoef ik niet in elke thread te lezen... |
J.P. is een genot als het om mixtechnieken gaat. Deze gast kan er echt wat van.
Een paar foto'tjes die ik gisteren in het Paard heb gemaakt.
Ben mijn camera verder gaan testen, en het resultaat mag er wel zijn!

| Originally posted by SnuggLe Een paar foto'tjes die ik gisteren in het Paard heb gemaakt. Ben mijn camera verder gaan testen, en het resultaat mag er wel zijn! ![]() |
Over stereotype`s gesproken 
Mooie foto`s!
I love Dutch women 
| Originally posted by Tim81 Hallo! Mijn naam is Anita, ik ben 25 jaar en ik doe Woody Woodpecker na! Oh ja, ook nog even de groetjes aan mijn moeder |
Lekker belangrijk, ze was geil als een bok en had dikke tieten!
| Originally posted by SnuggLe Lekker belangrijk, ze was geil als een bok en had dikke tieten! |