TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De ovide thread
De ovide thread

"Kijk uit malloot, een kokosnoot."
Ahh zoete jeugdherrineringen.
Stomme naam eigenlijk, *oo-vie-de*.
Is dat Donald Duck high van de LSD? 
Geef mij maar teddy rukspin
of de thundercats!!

hoe heten die andere knarren ook alweer?
- Pi (Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
- Zozo
... die rooie met die bezem ownt altijd 
ook die TV's die naar beneden kwamen jakkeren 
| quote: |
| Originally posted by jp Is dat Donald Duck high van de LSD? |
Wreed, een protos in z'n avatar.
Ahh de zoete herinneringen aan een swarm zerlingjes die binnen kwam vallen, altijd photon canons vooraan geplaats waar ze of omheen moesten of stuk moesten maken in het laatste geval gewoon psionic strom met mijn high templars er op, gebouwen ombeschadigd, zerlings kapot, meteen counteren.
Maar goed weer over Ovide want jullie willen mij niet geil meemaken, niet geil ook niet trouwens.
Dat is geen Donald Duck, dat is Ovide, een van mijn kindernet jeugdhelden samen met Asra�l.
Ik heb nu ongeveer 1 uur lang non stop ovide gehoord. Even wat anders.
http://members.chello.nl/w.groot.kor/

Wreed�.
EDIT: die site is vet op de layout na en het had wel een forum mogen hebben, ik heb wel wat in het gastenboek gezalverd.
Re: De ovide thread
Originally posted by kutvolkots ![]() "Kijk uit malloot, een kokosnoot." Ahh zoete jeugdherrineringen. Stomme naam eigenlijk, *oo-vie-de*. |
Niets dan het beste is goed genoeg voor mij he.
Maar denk je dat ze daar een topic over een Nederlands cartoon figuur waarderen dan?
Denk je?
| Originally posted by kutvolkots Niets dan het beste is goed genoeg voor mij he. Maar denk je dat ze daar een topic over een Nederlands cartoon figuur waarderen dan? Denk je? |
Nooooooooo, mijn jeugdheld is een canadeze spion, gewoon dubbed. Hoe konden ze...
Why???
WHY???
WHYHYHYH????
| Originally posted by kutvolkots Niets dan het beste is goed genoeg voor mij he. Maar denk je dat ze daar een topic over een Nederlands cartoon figuur waarderen dan? Denk je? |
Ja, ok. Ik zal wel wat meer over muziek gaan praten, het is een muziekforum ten slotte.
Dat heb ik wel voor jullie over *Grouphug* *Aww sign to audience*.
komopzeg........was effe leuk dat puberaal gezwatel van je maar nu mag je normaal gaan gedragen....
Als ik nou heel erg hard Ovide op zet hoor ik die gast boven me die alles probeerd te rangschikken naar zijn ide�albeeld misschien niet meer...
Ah shit.. het werkt voor geen flikker.
pffff nou begintie irritant te worden...
ah joh die gast leert het nooit
[email protected]
leuke guestbook entry amar...
Eh, eh, eh, eh.
'Kutschurft - Neuk je oma in d'r stoma' Is hele leuke Goregrind hoor.
daag