TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Filmpje Sasha site

Posted by justin q on Jul-30-2005 19:31:

Filmpje Sasha site

Op Sasha's site (www.djsasha.com) zie je een filmpje van hij & Digweed in Buenos Aires (trouwens bizar vet filmpje).

Tijdens dit filmpje wordt er een WERELD plaat gedraaid..tussen 20 en 28 seconden: duistere, mannelijke vocal erin..en tussen 12 - 14 seconden hoor je m ook..met de herkenbare melodie.

Ik hoop dat iemand de titel van deze plaat weet...

Posted by emre on Jul-30-2005 19:37:

Die 2 tracks rond 0:15 zijn de Superpitcher remix van DJ Hell - Je regrette everything en de DJ Kicks remix van Playgroup - Behind the weel <--- die vocal hoor je

Posted by tango on Jul-30-2005 19:49:

Wat een gruwelijk vet filmpje is dat ja, its all about Beta Boy

Posted by magrec on Jul-30-2005 20:04:

ja vet filmpje...jammer dat zoiets in NL niet kan....

Posted by MaGiKaL_MiKe on Jul-30-2005 20:21:

Idd vet filmpje heb hem net bekeken dankzij de post op CC, en daar ook het juiste antwoord geplaatst

Ik wist niet dat ze nog samen sets deden, ik dacht dat dat afgelopen was omdat Sasha aan de ableton is gegaan. Want eigenlijk is dit nu wel "makkelijk" voor ze sasha doet het knip en plak werk en Digweed de toon regeling. Alleen je moet wel weten wat de ander wil gaan doen maar omdat gebied voelen ze elkaar aan kennelijk.

Posted by New Wave on Jul-30-2005 20:36:

quote:
Originally posted by magrec
ja vet filmpje...jammer dat zoiets in NL niet kan....

Kan wel hoor, alleen moet je er veel doekoes voor neerleggen.
Ons bedrijf maakt ook deze films. Tiesto in concert, Sensation, Sensation germany, Dancevally, Lowlands, Pinkpop. Waarschijnlijk heeft hij een stukje gekregen/gekocht van DVD die ze gaan maken.

Posted by magrec on Jul-30-2005 20:41:

quote:
Originally posted by New Wave
Kan wel hoor, alleen moet je er veel doekoes voor neerleggen.
Ons bedrijf maakt ook deze films. Tiesto in concert, Sensation, Sensation germany, Dancevally, Lowlands, Pinkpop. Waarschijnlijk heeft hij een stukje gekregen/gekocht van DVD die ze gaan maken.

Dat bedoel ik niet....

Ik bedoel x1000 man dat zo uit zijn dak gaat tijdens sasha en digweed. Dat krijg je niet voor elkaar. Misschien 5000 man maar meer niet. Als ik dat zo zie dan had ik daar graag tussen gestaan

Posted by New Wave on Jul-30-2005 21:06:

quote:
Dat bedoel ik niet....

Ik bedoel x1000 man dat zo uit zijn dak gaat tijdens sasha en digweed. Dat krijg je niet voor elkaar. Misschien 5000 man maar meer niet. Als ik dat zo zie dan had ik daar graag tussen gestaan

oowwhhh op die manier.

Posted by kutvolkots on Jul-30-2005 21:16:

Dat neemt de lol toch juist weg, als er 80 duizend duizend duizend duizend erm.. duizend arminsluts of zo door alle muziek heen staan te krijzen.

En maar springen en op en neer huppellen jezusmina, ik snap wel waarom mensen denken dat iedereen die trance luistert hevig aan de ecstacy is.

Posted by Jasperovitsj on Jul-30-2005 21:31:

^ Ben je dus nog steeds van mening dat je beter niet naar feestjes kan gaan als je toch gewoon thuis de mp3 ervan kan luisteren?

Posted by Partyhardy! on Jul-30-2005 22:17:

Wat een kneus die kutvolkots. Ik ben nog steeds van mening dat iemand met zo'n naam meteen van het forum moet worden geband, totaal geen toegevoegde waarde...

Over dat filmpje: wat een super geniaal feest moet dat zijn geweest! Iedereen los, Sasha & Digweed vet bezig, daar had ik heeeel graag bij willen zijn! en hoe hard gaat Coburn Vs. Dumb Blonde - Sugar Lips (Kiki Remix) los!? (1 minuut 30)

Bijna hetzelfde filmpje stond trouwens ook al op de site van John Digweed alleen zie je nu iets meer van het publiek

Posted by robin on Jul-30-2005 23:03:

quote:
Dat bedoel ik niet....

Ja maar dat is toch wel anders, er zijn daar ook gewoon meer mensen, reizen is goedkoper en mensen zijn ook gewent aan grotere afstanden.

Neemt natuurlijk niet weg dat het inderdaad jammer is

Posted by basd on Jul-30-2005 23:16:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Ben je dus nog steeds van mening dat je beter niet naar feestjes kan gaan als je toch gewoon thuis de mp3 ervan kan luisteren?

Tuurlijk. De muziek is toch hetzelfde? Bovendien kost het minder.

Posted by Jasperovitsj on Jul-31-2005 00:01:

En je hebt geen last van de drukte, de rook, de lichten in je ogen, de overvolle wc's...Ik snap niet dat mensen �berhaupt nog uitgaan

Posted by SnuggLe on Jul-31-2005 19:40:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Wat een kneus die kutvolkots. Ik ben nog steeds van mening dat iemand met zo'n naam meteen van het forum moet worden geband, totaal geen toegevoegde waarde...

Over dat filmpje: wat een super geniaal feest moet dat zijn geweest! Iedereen los, Sasha & Digweed vet bezig, daar had ik heeeel graag bij willen zijn! en hoe hard gaat Coburn Vs. Dumb Blonde - Sugar Lips (Kiki Remix) los!? (1 minuut 30)

Bijna hetzelfde filmpje stond trouwens ook al op de site van John Digweed alleen zie je nu iets meer van het publiek

Alles wat je zegt x2

Posted by HiGH_NrG on Jul-31-2005 19:46:

Het regent er ook nog als een gek...

Zeg Onno, keertje Buenos Aires doen?

Posted by Phortje on Jul-31-2005 19:47:

Zie ik het goed? Sasha en Digweed die uit hun dak gaan achter de draaitafels?
Tof filmpje

Posted by Partyhardy! on Jul-31-2005 19:55:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zeg Onno, keertje Buenos Aires doen?

hehe deal!

Posted by tango on Aug-01-2005 15:24:

quote:
Originally posted by Phortje
Zie ik het goed? Sasha en Digweed die uit hun dak gaan achter de draaitafels?
Tof filmpje

Sasha gaat wel vaker goed los, maar voor digweed is 1x knikkebollen al heel wat

Posted by Jantjeuh on Aug-01-2005 17:51:

Damn.. krijg er gewoon kippenvel van als ik dat publiek zie losgaan op Beta Boy

Iemand enig idee hoe die plaat heet rond 1:17-1:27? Klinkt gaaf.