TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Ben ik de enigste?
Ben ik de enigste?
Vandaag kon ik vanaf mun werk dus niet op het forum komen. Wel op de site, maar alles wat met het forum te maken had kwam dus niet op mijn scherm.....
.. de vraag is dus: heeft iedereen dat gehad of moet ik es gaan babbelen met de ICT dienst en vragen waarom de toegang geweigerd is (want dat zal het dan wel wezen)
zeg alsjeblieft dat iedereen dit probleem heeft gehad
greetz kolkiewolkie
Je bent niet de enige, de server was gewoon down, stond er ook bij volgens mij. Tis weer over iig, en ik heb ook de indruk dat het forum sneller is, of is dat slechts een illusie?
ik had et ook....zon witte pagina met acces denied enz
Nee je bent niet de enige
het ligt gewoon aan deze lieve server waar het forum op draait, ik heb het heel vaak rond 8 uur of smiddags rond 4.. ik denk dat de processor van deze server het forum geweld niet aan kan oid

| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Tis weer over iig, en ik heb ook de indruk dat het forum sneller is, of is dat slechts een illusie? |
Volgens mij is dat idd een illusie
)Kolkie, hehe
De ENIGSTE ben je idd nooit geweest...
Das net zoiets als "Het kost duur"....toch?
Ok niet precies hetzelfde maar zoiets dan...categorie: BASIS-SCHOOL-FOUTEN 
| quote: |
| Originally posted by -=WVG=- De ENIGSTE ben je idd nooit geweest... Das net zoiets als "Het kost duur"....toch? Ok niet precies hetzelfde maar zoiets dan...categorie: BASIS-SCHOOL-FOUTEN |
dat ik niet de enige ben die hier last van heb gehad, maar hijs idd wel zo ongeveer de hele dag plat geweest
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie PWEH, blij dat ik niet de enige ben die hier last van heb gehad, maar hijs idd wel zo ongeveer de hele dag plat geweest |
En dan heb je juist weer vaak dat je er niet in kan komen omdat de server bezet is... Tja het is kiezen of delen...
rampen shit is dat...
denk je ff heerlijk te gaan forummen..... NOT 
zonder TA-forum is mijn dag niet compleet 
Die server is gewoon veel te traag
Valt regelmatig uit, maar dit was wel het top punt.
Ze zullen wel de redenen hebben, maar het is vrij irri
Ik post hier dan wel nie meer zoveel, maar had toch het gevoel dat ik iets miste
...ja, je bent de enigste
dit scherm blijft altijd klote=>
"vBulletin Message
The forums are currently experiencing high volume and cannot serve your request at this time.
Please wait 30 seconds before clicking refresh to try again.
(Clicking it a zillion times a second only makes matters worse)
Thanks - your patience is appreciated in this time of growth. " 
een dag nie geforumt is een dag nie geleeft
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.