TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)
Pages (2): [1] 2 »
Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)
!!!!JaaaaaJaaaaaa!!!!
Het is nog ver weg ik weet het,maar ik ben zoo blij dat ik dan eindelijk voor groot publiek mag gaan draaien.Vrijdag 29-03-2002
sta ik in The Q in zwolle.Wordt een technoavond uiteraard.Ik zag wel dat dit wel weer precies valt in het weekend dat Awakenings 5 jaar bestaat
.In dat weekend wordt Awakenings 2x gehouden.vrijdag en zaterdag.Dus jullie weten wat jullie moeten doen.Eerst vrijdag naar The Q en dan zaterdag naar Awakenings hehehe
.Hier staat de flyer,dus kijk zelf maar effe.Zou wel vet zijn als er een zooi van jullie effe komen bij mij!!
www.Dymolution.nl
Site is nog niet af.Daar wordt nog aan gewerkt dus.....
Techno he?
mmmm, is weer es wat anders, misschien ben ik er wel, maar in de regel kijk ik niet meer dan 2 maand vooruit.
zou idd wel zeer vetjes wezen als er dan meer waren (subtiele hint richting henkie_henk en glaniskanis, rubdub niet vergeten natuurlijk).
maar goed, 29 maart is nog zooooooooooooo ver weg
groeten kolkiewolkie
Ja bellie phatt voor je (positief :-)
echt kewl.. en Q is niet t minste boeretentje.. !
CongratZz
Laaauuu, eindelijk. Echt gaaf man voor je, eindelijk 

. Congrats!!
Tis nog ver weg, misschien ga ik wel 
Ik kom niet.....
JUst kidding
hehehehe www.the-q.nl voor de nieuwsgierige mens...
Nu kan het echte werk beginnen.
I'll be there...
vet voor je Bellie, maar ja, techno h� 
�cht super cool Bellie! ik wens je alvast super veel plezier! 
www.club-info.nl en kom ook es ff kijken op het forum 
Voor wat hoort wat he? Jij bij ons komen, wij bij jou komen! 
Tof voor je hoor! Hoe groot is de zaal waar je draait? Is echt heel cool om voor veel mensen te draaien, geeft echt een kick om al die mensen op jouw muziek te zien springen!
Succes in ieder geval alvast!
Ik had t ook al gelezen op s2d ja, naja veel plezier man! Zwaar tof voor je 
Echt beter voor je, ik hoop dat het allemaal vlekkeloos verloopt maar daar heb ik wel vertouwen in
. En als alles meezit kom ik zeker ook natuurlijk.
TOPPIE!!!!! 
Als ik vervoer terug kan regelen dan kom ik ook
Of anders slaap ik wel in Timmie z'n bed....mag hij op de grond

je had het al op irc gezegt ja.. echt extreeem VET!!.. misschien krijgen we nu in the liveset sectie.. Dj Bellie Live @ The Q 
.. veel succes iig!!
Das echt wel super lijp ja
en ook nog eens op een feest waar dana ook komt. Nie verkeerd.
Ik zou ook wel willen komen, tis alleen een terring end weg. Dus kom ik nie
hmmm......toch zeker het overwegen waard!
Tof dat je daar mag draaien!
Greetz RubDub
Go BeLLiE Go BeLLiE !!!!!
hehe vet man, laat ze straks ff hore wat echte tegnoowww is


echt PHAT voor je Bellie, ik wil er zeker heen!
Als ik jou was zou ik die flyer gewoon inlijsten, jij samen met Dana op 1 flyer w00t!
w00t! Vet man Bellie! Stiekum had ik het al gehoord op IRC, maar als het een beetje kan, kom ik zeker kijken!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus echt PHAT voor je Bellie, ik wil er zeker heen! Als ik jou was zou ik die flyer gewoon inlijsten, jij samen met Dana op 1 flyer w00t! |
Bwhehehe thnx jongens!!!
Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**.
ennuh Iris....das een DEAL
ik bij jou,jij bij mij 
GREETZ!!
nice Bellie..good luck
BTW ...long time no see
Later
Psi
| quote: |
| Originally posted by Bellie Bwhehehe thnx jongens!!! Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**. ennuh Iris....das een DEAL ik bij jou,jij bij mij ![]() GREETZ!! |
w00000000t
GAAF MAN!! egt waar!
veel suc6! Zwollie btw niet zo ver weg van Joure. misschien
.
wie weet sta je volgend jaar op IC.
kihjk maar naar picotto die stond vorig jaar ook nog als toeschouwer en nu staat ie er zelf. laaten we het hopen.
VEEL SUCCES MAN!!
Gaaf man.
Misschien ga ik der dan wel heen om daar m'n verjaardag te vieren in "the Q"
Sandman
Bellie komt aan de top ollee ollee

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.