TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Bellie on Dec-10-2001 22:12:

Dj BeLLiE @ The Q (Zwolle)

!!!!JaaaaaJaaaaaa!!!!
Het is nog ver weg ik weet het,maar ik ben zoo blij dat ik dan eindelijk voor groot publiek mag gaan draaien.Vrijdag 29-03-2002
sta ik in The Q in zwolle.Wordt een technoavond uiteraard.Ik zag wel dat dit wel weer precies valt in het weekend dat Awakenings 5 jaar bestaat .In dat weekend wordt Awakenings 2x gehouden.vrijdag en zaterdag.Dus jullie weten wat jullie moeten doen.Eerst vrijdag naar The Q en dan zaterdag naar Awakenings hehehe .Hier staat de flyer,dus kijk zelf maar effe.Zou wel vet zijn als er een zooi van jullie effe komen bij mij!!

www.Dymolution.nl
Site is nog niet af.Daar wordt nog aan gewerkt dus.....


Posted by kolkiewolkie on Dec-10-2001 22:36:

Techno he?

mmmm, is weer es wat anders, misschien ben ik er wel, maar in de regel kijk ik niet meer dan 2 maand vooruit.

zou idd wel zeer vetjes wezen als er dan meer waren (subtiele hint richting henkie_henk en glaniskanis, rubdub niet vergeten natuurlijk).

maar goed, 29 maart is nog zooooooooooooo ver weg

groeten kolkiewolkie


Posted by Henkie_henk on Dec-10-2001 23:30:

Ja bellie phatt voor je (positief :-)

echt kewl.. en Q is niet t minste boeretentje.. !

CongratZz


Posted by TranceFool on Dec-11-2001 09:36:

Laaauuu, eindelijk. Echt gaaf man voor je, eindelijk . Congrats!!

Tis nog ver weg, misschien ga ik wel


Posted by magrec on Dec-11-2001 09:45:

Ik kom niet.....



























JUst kidding
hehehehe www.the-q.nl voor de nieuwsgierige mens...


Posted by eXos on Dec-11-2001 12:39:

Nu kan het echte werk beginnen.

I'll be there...


Posted by Blik on Dec-11-2001 13:16:

vet voor je Bellie, maar ja, techno h�


Posted by Partyhardy! on Dec-11-2001 13:37:

Thumbs up

�cht super cool Bellie! ik wens je alvast super veel plezier!


Posted by magrec on Dec-11-2001 13:41:

www.club-info.nl en kom ook es ff kijken op het forum


Posted by Eye-Riz on Dec-11-2001 15:43:

Voor wat hoort wat he? Jij bij ons komen, wij bij jou komen!
Tof voor je hoor! Hoe groot is de zaal waar je draait? Is echt heel cool om voor veel mensen te draaien, geeft echt een kick om al die mensen op jouw muziek te zien springen!
Succes in ieder geval alvast!


Posted by Dj Alpha on Dec-11-2001 15:45:

Ik had t ook al gelezen op s2d ja, naja veel plezier man! Zwaar tof voor je


Posted by Remy D on Dec-11-2001 19:12:

Echt beter voor je, ik hoop dat het allemaal vlekkeloos verloopt maar daar heb ik wel vertouwen in . En als alles meezit kom ik zeker ook natuurlijk.


Posted by Miss Proximus on Dec-11-2001 19:17:

TOPPIE!!!!!

Als ik vervoer terug kan regelen dan kom ik ook Of anders slaap ik wel in Timmie z'n bed....mag hij op de grond


Posted by TimeportE on Dec-11-2001 19:21:

je had het al op irc gezegt ja.. echt extreeem VET!!.. misschien krijgen we nu in the liveset sectie.. Dj Bellie Live @ The Q .. veel succes iig!!


Posted by raoel on Dec-11-2001 19:30:

Das echt wel super lijp ja

en ook nog eens op een feest waar dana ook komt. Nie verkeerd.
Ik zou ook wel willen komen, tis alleen een terring end weg. Dus kom ik nie


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-11-2001 20:39:

hmmm......toch zeker het overwegen waard!

Tof dat je daar mag draaien!

Greetz RubDub


Posted by Massive on Dec-12-2001 08:43:

Go BeLLiE Go BeLLiE !!!!!

hehe vet man, laat ze straks ff hore wat echte tegnoowww is


Posted by Little Theseus on Dec-12-2001 21:09:

Thumbs up

echt PHAT voor je Bellie, ik wil er zeker heen!
Als ik jou was zou ik die flyer gewoon inlijsten, jij samen met Dana op 1 flyer w00t!


Posted by -TAIS- on Dec-12-2001 21:27:

w00t! Vet man Bellie! Stiekum had ik het al gehoord op IRC, maar als het een beetje kan, kom ik zeker kijken!


Posted by magrec on Dec-13-2001 12:18:

quote:
Originally posted by Little Theseus
echt PHAT voor je Bellie, ik wil er zeker heen!
Als ik jou was zou ik die flyer gewoon inlijsten, jij samen met Dana op 1 flyer w00t!



Als je nu bij je zwager blijft slapen dan kijk ik of ik vervoer kan regelen


Posted by Bellie on Dec-13-2001 15:43:

Bwhehehe thnx jongens!!!
Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**.

ennuh Iris....das een DEAL ik bij jou,jij bij mij

GREETZ!!


Posted by PSi on Dec-13-2001 15:47:

nice Bellie..good luck

BTW ...long time no see

Later
Psi


Posted by Biohazard on Dec-13-2001 18:03:

quote:
Originally posted by Bellie
Bwhehehe thnx jongens!!!
Damn was het maar alvast zover.Maar het begint nu een beetje te lopen.Waarschijnlijk komt er in April ook een feest in de 538 I-Dance.En daar mag ik dan ook draaien.Mag alleen nog niet zeggen door wie het geregeld wordt.Kreeg eergisteren ook een mailtje van www.superfeesten.nl .Die gast (Olaf) wil binnenkort effe langskomen om een video te komen schieten voor zijn site incl een mix van mij.Dus dat is wel allemaal lekker.Misschien krijg ik na die 2 feesten waar ik mag draaien nog meer aanbiedingen. **crossing fingers**.

ennuh Iris....das een DEAL ik bij jou,jij bij mij

GREETZ!!


w00t, kom je in de i-dance hiero in huizen

eindelijk een phatte underground DJ die hier komt draaien


Posted by Siesta on Dec-13-2001 18:07:

w00000000t

GAAF MAN!! egt waar!

veel suc6! Zwollie btw niet zo ver weg van Joure. misschien .

wie weet sta je volgend jaar op IC.
kihjk maar naar picotto die stond vorig jaar ook nog als toeschouwer en nu staat ie er zelf. laaten we het hopen.

VEEL SUCCES MAN!!


Posted by Sandman on Dec-13-2001 18:10:

Gaaf man.


Misschien ga ik der dan wel heen om daar m'n verjaardag te vieren in "the Q"


Sandman


Bellie komt aan de top ollee ollee


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.