TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glad!!!

Posted by reveal on Dec-10-2001 23:03:

Jester Glad!!!

jag �r v�ldigt glad idag! tog k�rkort n�n annan som �r glad?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-10-2001 23:11:

Grattis grattis grabben. Minns �n hur det k�ndes att ta kortet, �ven om det n�stan var 9 �r sen.

Brumma lungt, snart kommer halkan

Har du skaffat n�n k�rra �n d� ?

ses...

Posted by WhiteRussian on Dec-10-2001 23:12:

Smile

Grattis Grattis!!

Nu kan du k�����ra ner till Holland!

Succ�!

STORT Grattis!

Posted by mindshooter on Dec-10-2001 23:24:

HappyHappy

Congratulations!
Hoppas sj�lv p� att ta det inom sinom tid......
Skulle va fett att dra runt i en vit lambougini diablo och det fetaste sound-settet p� jorden......

Posted by reveal on Dec-10-2001 23:52:

tackar!

steve: nope ingen bil, f�r l�na f�r�ldrarnas
vitryss: suver�n id�
mind: japp, det hade varit klockrent

funderar nu p� vilka l�tar som ska ing� i den f�rsta kompilationen f�r bilk�rning f�rslag?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-11-2001 00:04:

Hmm sv�rt att s�ga, minns iaf. att min f�rsta l�t i min f�rsta bil n�r jag fixat riktigt ljud var Horns of Jerico med Prodigy.

Ta inte allt f�r upplifting bara, d� e risken att du k�r allt f�r snabbt. Det �r l�ttare �n man tror. Senaste dagarna har jag k�rt Mauro Picotto - Lizard man CD2, j�vligt tung techno.

Annars sitter ju alltid Ti�sto klockrent i dom flesta tillf�llen...

Posted by SteveTranz4ever on Dec-11-2001 00:36:

T�nkte bara jag skulle dela med mig av lite inspiration
h�r e en l�nk s� du/ni kan ladda hem en bit av "Getaway in Sotckholm 2"
Har du sett den s� vet du vad jag menar, har du inte s� ladda hem denna 40Mb video snutt.

h�ger klicka och spara som h�r

h�ll till godo...

Posted by mindshooter on Dec-11-2001 06:34:

Getaway in sthlm filmerna �r s� j�vla feta......har h�rt att 2:an �r fetare �n 1:an.......tydligen mycket mer poliser i den

Posted by SteveTranz4ever on Dec-11-2001 07:39:

I ettan s�gs det bara va fejk med polis sirenerna man h�r. I tv�an s� har dom sagt att dom fick �ka runt i tre dagar f�r att hitta en snut att k�ra om, tillslut hitta dom en vid tegelbacken � den drog dom hur l�tt som helst. Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb...

Posted by Ravesquad on Dec-11-2001 08:35:

Thumbs up

Grattis!

Posted by Virus on Dec-11-2001 11:40:

Hj�rtliga gratulationer! Hmm.. borde kanske ox� ta k�rkort i det h�r livet ..

Getaway Paris �r ox� cool, har inte sett sthlm 2, men jag har ox� h�rt att poliserna i ettan �r fejk..

SoLong!!

Posted by Aendy on Dec-11-2001 12:13:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
I ettan s�gs det bara va fejk med polis sirenerna man h�r. I tv�an s� har dom sagt att dom fick �ka runt i tre dagar f�r att hitta en snut att k�ra om, tillslut hitta dom en vid tegelbacken � den drog dom hur l�tt som helst. Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb...

Jaha? S� ser det ut och framf�rallt l�ter varje g�ng jag tar ut mitt �k p� STHLMs gator. Favoriten �r Klaratunnlen i s�derg�ende riktning f�r att sedan dyka ut p� Centralbron. Med varma sulor och inga taxichaffisar framf�r sig kan man l�gga p� en riktigt l�ckert stadsrallyk�nsla d�r �ven med en sl� s�ck till k�rra. Finns det n�n m�jlighet att man kan f� tag i alla 300Mb s� att man f�r se uppl�sningen p� detta �k? (varf�r har de inte satt kameran p� den svarta bilen, det �r uppenbarligen en b�ttre f�rare och dessutom s� kanske han inte �r lika spasmatisk p� bromsen som kamerabilens kille �r.)

Posted by fruktsoppa on Dec-11-2001 17:24:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb...

d� f�r du ta o skicka den till mig..

n�gon h�r inne som har sett/har f�rsta filmen? orginal ifr�n Paris? med motorcykeln allts�.
h�r av dig om s�!

*jul-mys*

Reveal: Grattis s� j�ttemycket till "kortet"! h�ller sj�lv p� f�r fullt att �vnings k�ra med mor o far p� helger o vissa kv�llar..

Posted by SteveTranz4ever on Dec-11-2001 17:57:

quote:
Originally posted by Aendy
Finns det n�n m�jlighet att man kan f� tag i alla 300Mb s� att man f�r se uppl�sningen p� detta �k?
Kontakta mig p� ICQ s� skickar jag �ver det omg�ende

ses...

edit: har nyligen f�tt hem Byh�la 2 p� 530Mb f�r den som gillar gammel dags h�rd k�rniing

Posted by fruktsoppa on Dec-11-2001 18:53:

vad jag vet s� �r poliserna riktiga.. men d�remot �r filmen uppspeedad.. om man kollar p� kakn�stornets fyr-ljus, s� snurrar det inte s� fort i verkligheten..