TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glad!!!
Glad!!!
jag �r v�ldigt glad idag!
tog k�rkort
n�n annan som �r glad? 
![]()
Grattis grattis grabben. Minns �n hur det k�ndes att ta kortet, �ven om det n�stan var 9 �r sen.
Brumma lungt, snart kommer halkan
Har du skaffat n�n k�rra �n d� ?
ses...
Grattis Grattis!!
Nu kan du k�����ra ner till Holland!
Succ�!
STORT Grattis!
Congratulations!
Hoppas sj�lv p� att ta det inom sinom tid...... 
Skulle va fett att dra runt i en vit lambougini diablo och det fetaste sound-settet p� jorden......
tackar!
steve: nope ingen bil, f�r l�na f�r�ldrarnas
vitryss: suver�n id� 
mind: japp, det hade varit klockrent
funderar nu p� vilka l�tar som ska ing� i den f�rsta kompilationen f�r bilk�rning
f�rslag?
Hmm sv�rt att s�ga, minns iaf. att min f�rsta l�t i min f�rsta bil n�r jag fixat riktigt ljud var Horns of Jerico med Prodigy.
Ta inte allt f�r upplifting bara, d� e risken att du k�r allt f�r snabbt. Det �r l�ttare �n man tror. Senaste dagarna har jag k�rt Mauro Picotto - Lizard man CD2, j�vligt tung techno.
Annars sitter ju alltid Ti�sto klockrent i dom flesta tillf�llen...
T�nkte bara jag skulle dela med mig av lite inspiration
h�r e en l�nk s� du/ni kan ladda hem en bit av "Getaway in Sotckholm 2"
Har du sett den s� vet du vad jag menar, har du inte s� ladda hem denna 40Mb video snutt.
h�ger klicka och spara som h�r
h�ll till godo...
Getaway in sthlm filmerna �r s� j�vla feta......har h�rt att 2:an �r fetare �n 1:an.......tydligen mycket mer poliser i den

I ettan s�gs det bara va fejk med polis sirenerna man h�r. I tv�an s� har dom sagt att dom fick �ka runt i tre dagar f�r att hitta en snut att k�ra om, tillslut hitta dom en vid tegelbacken � den drog dom hur l�tt som helst. Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb...
Grattis!
Hj�rtliga gratulationer! Hmm.. borde kanske ox� ta k�rkort i det h�r livet
..
Getaway Paris �r ox� cool, har inte sett sthlm 2, men jag har ox� h�rt att poliserna i ettan �r fejk..
SoLong!!
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever I ettan s�gs det bara va fejk med polis sirenerna man h�r. I tv�an s� har dom sagt att dom fick �ka runt i tre dagar f�r att hitta en snut att k�ra om, tillslut hitta dom en vid tegelbacken � den drog dom hur l�tt som helst. Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nu har jag f�tt hem hela iaf. n�stan 300Mb... |

| Originally posted by Aendy Finns det n�n m�jlighet att man kan f� tag i alla 300Mb s� att man f�r se uppl�sningen p� detta �k? |

vad jag vet s� �r poliserna riktiga.. men d�remot �r filmen uppspeedad.. om man kollar p� kakn�stornets fyr-ljus, s� snurrar det inte s� fort i verkligheten..