TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sådant är läget
Sådant är läget
Som ni alla vet så har det varit en del strul på forumet....Tillräckligt mycket för att jag inte haft tid med allt...men det verkar ha lugnat sig nu.
Jag kan inte neka till att Alien har varit en stor det till det skit som hänt här. Jag har chattat en del med honom och han verkar vara en hellt sjusst kille dock. Nu är det så att han har klantat sig rejält. Först har han deltagit i att det blivit strul på den svenska sektionen, sedan har han också gått in i chatten under falskt namn och berättat för alla att han är en hacker och att han ska förstöra sidan. Efter antalet varningar från swamper har han gått in och gett beröm till diverse spammers. Följd: Bannad....... Detta är vad jag har hört. Sen har jag också hört att det finns en möjlighet att han kommer att gå in via andra datorer och spamma forumet. Därmed kan det finnas en liten chans att vi blir utsatta eftersom han utryckt hat mot en del av oss på sista tiden.
Jag vill be er om en sak också (som ni säkert läst i stickyn: "Läs detta alla nya")....Svara inte på några spam inlägg!
Förhoppningsvis så är jag väl vid en dator när detta sker (om det sker) men i annat fall får ni ha överseende
Allting löser sig snart!
Alien: Kanske är det hela ett missförstånd...Men jag kommer tolka det som fakta tills du bevisar motsatsen och jag hoppas du fattar att det bästa du kan göra nu är att hålla dig borta och återkomma vid ett senare tillfälle.
Re: Sådant är läget
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Därmed kan det finnas en liten chans att vi blir utsatta eftersom han utryckt hat mot en del av oss på sista tiden. |
ok... rätt ska va rätt!
Synd att det blev så men det är kanske inte rätt ställe för alla...
Re: Re: Sådant är läget
| Originally posted by Aendy Hmm... undrar vem dessa kan vara? |
Jaa, trisst att det blev så här. Men om det här stämmer så gick han över gränsen..
Jag undrar, vad menas med spaminlägg? Är det när folk skriver en massa strunt (som i spam mail) eller är det när folk flamar? eller kanske både och..?
att spamma är när man skriver hur många inlägg som hellst....som en sorts bombning....
Pratade med honom häromdan...tror inte att han gör något dock 
| Originally posted by mindshooter Pratade med honom häromdan...tror inte att han gör något dock |
Spammar forumet....
Tror inte att han gör det....han håller sig nog härifrån.....