TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fet Fezt i GBG

Posted by cordac on Dec-11-2001 17:31:

HappyHappy Fet Fezt i GBG

H�ll i hatten

Vet ju inte hur m�nga som k�nner till tr�dgorrn i g�tet..
CLUB BABY - Lasrar, Grymma DJ'z.. HUR MYCKE FOLK SOM HELST!!

Ja har inte all info om detta men ja lovar att det kommer..
Det ja vet just nu e att dom sl�ppt ett visst antal biljetter till januari (den 2'a eller n�tt)

�ppet ska de va till 0500.. JA E S� GLAD!

Sveriges tyngsta LJUS-Show

Posted by fruktsoppa on Dec-11-2001 18:54:

ville bara p�peka att i Norstedts slang-lexikon st�r det att man kan lika v�l anv�nda ordet FISA f�r fest.

Posted by UniSol on Dec-14-2001 13:08:

1 februari �r det club holy p� tr�dg�rn , var j�vligt fett n�r det var f�rra g�ngen , dom spelar mest house iofs men en del trance

Posted by dbl on Dec-14-2001 17:22:

Vad e det f�r �ldersgr�ns p� tr�dg�rn?
20 va?

hej f�rresten..

Posted by UniSol on Dec-14-2001 18:50:

japp 20 men det g�r att komma in utan n�gra st�rre problem , jag �r 19 komm in utan att vis leg , var d�r i tid , jag var d�r 2 timmar innan det �ppna

Posted by dbl on Dec-14-2001 19:40:

k.. e bara 18..

n�gon som vet n�got annat bra st�lle med techno/trance typ musik?

med 18 �r d� allts�..

Posted by Aendy on Dec-14-2001 22:56:

G�tt mos, verkar som att 031 omr�det ocks� hittat in p� TA, sk�nt, har varit lite v�l stor Stockholmsdominans h�r. V�lkommen boys, hoppas ni t�nker hj�lpa till att h�lla fortet p� v�stkusten.

Posted by reveal on Dec-14-2001 23:06:

046 regerar ju, borde jag iaf f� lite medh�ll fr�n vissa...

Posted by Aendy on Dec-14-2001 23:13:

quote:
Originally posted by reveal
046 regerar ju

Ben�gen att h�lla med till viss del. Synd bara att d�r inte �r fler sk�ningar p� TA. Men trancescenen i s�der hittar man i +45 omr�det, tyv�rr.

Posted by UniSol on Dec-15-2001 00:39:

dbl , p� fredagar p� chrome �r det trance/techno f�rn kl 21:00-o5:00

Posted by reveal on Dec-15-2001 01:02:

quote:
Originally posted by Aendy

Ben�gen att h�lla med till viss del. Synd bara att d�r inte �r fler sk�ningar p� TA. Men trancescenen i s�der hittar man i +45 omr�det, tyv�rr.

vad �r 045? "uppe till h�ger" i sk�ne va?
och p� tal om sk�ningar, vart har dj irish tagit v�gen?

Posted by Aendy on Dec-15-2001 10:15:

045 har ingen trancescen, d�remot +45 som i Danmark :)

Posted by Trance Christer on Dec-15-2001 12:18:

jag var d�r sista dagen p� g�teborgskalaset ...d� var det j�vligt bra bara grym trance..dom k�rde klassiker som denna DJ Boombastic - Boombastic Paradise ....push - universal nation ...Det var hur mycke folk som helst. Men dom sista g�ngerna har dom bara k�rt mest house � s� det �r ja s�d�r ..

Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-15-2001 14:15:

quote:
Originally posted by reveal

vad �r 045? "uppe till h�ger" i sk�ne va?
och p� tal om sk�ningar, vart har dj irish tagit v�gen?

Jag �r fortfarande h�r
Dock har de st�ngt av min uppkoppling pga av �verdrivet anv�ndande s� jag har lite sv�rt att kolla forumet regelbundet nu f�rtiden.

Posted by reveal on Dec-15-2001 18:06:

quote:
Originally posted by Dj_Irish

Jag �r fortfarande h�r
Dock har de st�ngt av min uppkoppling pga av �verdrivet anv�ndande s� jag har lite sv�rt att kolla forumet regelbundet nu f�rtiden.

ok, LDC suger verkligen... de M�STE fan �ppna allt de st�ngt nu till �rskiftet, d� �kas ju bandbredden till 2,5 gbit (antar att det �r d�rf�r som internetavgiften h�jdes fr�n 170 till 190)... annars undarar man, l�nt med sjukt mkt bandbredd om man inte f�r anv�nda den?

Posted by Johan (DJ Irish) on Dec-16-2001 14:10:

Deras urs�kt f�r h�jningen var att kostnaderna f�r att bygga ut n�tet till de andra bostadsomr�dena kostade mer �n planerat s� vitt jag f�rstod.

Men inte undra p� att det blev �verbelastning. De hade 2st 150mb linor ut mot internet och det skulle r�cka f�r tusentals studenter med 10mb uppkopplingar. Klart som fan att studenterna utnyttjar m�jligheterna med bredband och d� �r 2x150mbit aldeles f�r lite.

Posted by reveal on Dec-16-2001 23:39:

japp
dessutom har sparta och de som fick internet i h�stas (udal, magasinet, parentesen etc) 100 mbit

Posted by Ravesquad on Dec-17-2001 13:08:

s�mst i v�rlden e nog �nd� chello/upc

dom tar 299:- f�r en helt v�rdel�s uppkoppling som b�st g�r i 60kb/s upp och 15kb/s ner men vad ska man g�ra?