TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De grote Tiesto draad
Pages (4): [1] 2 3 4 »
De grote Tiesto draad
Post hier al je serieuze Tiesto nieuws, optredens, ervaringen en achterklap 
Om maar eens een inkoppertje te geven, met dank aan Ouwe Dwaas:
Tiesto.com heeft een nieuwe look gekregen
Ziet er leuk uit, minder breezer, meer serieus imo.
Over Tiesto gesproken...ik denk dattie zn titel als populairste dj ter wereld dit jaar niet prolongeert...
Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt.
Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen.
Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen.
Ben benieuwd.
Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen.
Stiekem hoop ik het wel eigenlijk, zou een enorme prestatie zijn en doet Nederland ook weer een beetje goed dat we meer te bieden hebben dan kaas en klompen en een toevluchtsoord voor terroristen 
Maar als hij het niet haalt wordt deze jongen misschien een stukkie goedkoper:
http://www.mp3man.nl/product/16380
http://www.mp3man.nl/images/product/image.php?id=8850

| quote: |
| Originally posted by Mindphaser Ik heb inderdaad ook zo'n gevoel dat ie het dit jaar eens een keer niet wordt. Misschien gebaseerd op het vele gezeik op hem wat je overal wel zo'n beetje hoort, aan de andere kant denk ik dat veel van die meelopers die denken daardoor stoer te zijn stiekum toch op hem stemmen. Hij maakt natuurlijk ook vet veel tours in vet vage landen waar ze misschien uberhaubt bijna geen trance kennen waardoor Tiesto in die landen zoieso echt een god is en er veel mensen op hem stemmen. Ben benieuwd. Ps, goed idee om nou eens af te zijn van elke paar dagen een nieuwe thread over Tiesto en alles hier te verzamelen. |
| Originally posted by Muppy maar toch denk ik dat armin, paul of sasha zijn plek over zal nemen! |
| Originally posted by Ultravibe! Laatst genoemde maakt een zeer goede kans denk ik. |
| Originally posted by Muppy denk je of hoop je? |
, maar Sasha is erg goed bezig. Voor mijn gevoel wint ie ten opzichte van Tiesto veel meer aan populariteit momenteel.
| Originally posted by Ultravibe! Het maakt mij niks uit of zo'n lijst mijn persoonlijke voorkeuren bevestigt , maar Sasha is erg goed bezig. Voor mijn gevoel wint ie ten opzichte van Tiesto veel meer aan populariteit momenteel. |
Tiesto heeft gister de Essentialmix gedaan en hij heeft zo te zien zijn platenkoffer vernieuwd:
01. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
02. ID (Global Gathering 3)
03. Hammer & Funabashi - Moments
04. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix)
05. Lucas & Beltram - Trust Me
06. Sonorous - Protonic (Leama & Moor Remix)
07. The Drill - The Drill
08. Dave Lambert - Yeah
09. Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's "12 Step" Mix)
10. ID
11. Coldplay - White Shadows (DJ Preach Bootleg)
12. ID
13. Scott Mac - Damager (Mac Zimms Remix)
14. Allure - The Loves We Lost
15. ID (#22 Asta 06-05-05)
16. Ralph Barendse & Sander Van Dien Pres. First State - First State
17. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
18. Mark Norman - ID (#04 GKGG)
19. Tiesto - Lethal Industry (2004 Mix) vs James Holden - Nothing (Accapella)
20. Bart Claessen - Playmo
| Originally posted by marciemarcs Tiesto heeft gister de Essentialmix gedaan en hij heeft zo te zien zijn platenkoffer vernieuwd: 01. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts 02. ID (Global Gathering 3) 03. Hammer & Funabashi - Moments 04. Deepsky Feat. Jes Brieden - Ghost (Filo & Peri Remix) 05. Lucas & Beltram - Trust Me 06. Sonorous - Protonic (Leama & Moor Remix) 07. The Drill - The Drill 08. Dave Lambert - Yeah 09. Rachel Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresden's "12 Step" Mix) 10. ID 11. Coldplay - White Shadows (DJ Preach Bootleg) 12. ID 13. Scott Mac - Damager (Mac Zimms Remix) 14. Allure - The Loves We Lost 15. ID (#22 Asta 06-05-05) 16. Ralph Barendse & Sander Van Dien Pres. First State - First State 17. Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) 18. Mark Norman - ID (#04 GKGG) 19. Tiesto - Lethal Industry (2004 Mix) vs James Holden - Nothing (Accapella) 20. Bart Claessen - Playmo |
Ik denk idd. dat Sasha Tiesto wel op de hielen zit, maar of hij m helemaal zal inhalen betwijfel ik sterk. Qua marketing enzo heeft Tiesto het gewoon wat beter voor mekaar, als je het over 2 DJs met erg verschillende stijlen hebt is dat wel een bepalende factor.
Persoonlijk blijf ik Tiesto overigens nog wel als DJ (en tenslotte is het een DJ mag) beter vinden dan Paul Van Dyk of Armin. Het gevoel in de sets, de trackkeuze, flow, en manier van bewegen achter de draaitafels kloppen gewoon erg goed bij Tijs. 
Overigens, ondanks dat mensen het Tiesto in Disney concert van te voren nogal afkraakten, was dat tot nu toe het hoogtepunt qua feesten van dit jaar voor mij. Er waren alleen die-hards (want laten we eerlijk zijn, niet iedereen legt het geld neer om naar Disney te gaan voor Tiesto), de set was erg goed, sound / licht / extras super. En het feit dat je geen alcohol kon drinken leek eigenlijk alleen een positieve invloed te hebben op de sfeer (mensen die feesten omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze zat zijn). 
Mijn stem heeft ie nog dit jaar (ondanks dat incident met Marco Borsato), en ik denk ook dat hij dit jaar, en waarschijnlijk volgend jaar nog als 1e zal eindigen in de DJmag.
| Originally posted by MdJ Overigens, ondanks dat mensen het Tiesto in Disney concert van te voren nogal afkraakten, was dat tot nu toe het hoogtepunt qua feesten van dit jaar voor mij. Er waren alleen die-hards (want laten we eerlijk zijn, niet iedereen legt het geld neer om naar Disney te gaan voor Tiesto), de set was erg goed, sound / licht / extras super. En het feit dat je geen alcohol kon drinken leek eigenlijk alleen een positieve invloed te hebben op de sfeer (mensen die feesten omdat ze het leuk vinden, niet omdat ze zat zijn). ![]() Mijn stem heeft ie nog dit jaar (ondanks dat incident met Marco Borsato), en ik denk ook dat hij dit jaar, en waarschijnlijk volgend jaar nog als 1e zal eindigen in de DJmag. |
De ISOS 4 release party is voor mij nog steeds het hoogtepunt dit jaar. toch zal ik dit jaar niet tiesto als nummer 1 dj stemmen omdat er gewoon technisch betere dj's zijn.
| Originally posted by Mindphaser Idd, was toen ook van de partij en heb het toen ook een heel lekker setje meegemaakt. Vind nou wel dat je de rel party van ISOS4 een beetje vergeet.. Kan eigenlijk ook maar weinig DJ's bedenken waarvan ik echt serieus het idee heb dat ze dicht bij Tiesto in de buurt kunnen komen. Allround gezien blijft ie gewoon een topper, imo. |
Ik heb op een andere website gelezen dat er een Just Be remix album aan zit te komen. Niets officieel, gewoon een gerucht. Daar zou dan onder andere de T4L remix van Nyana en Leama & Moor's "A tear in the open" remix op komen te staan.
Ben benieuwd 
zal mij niet zo veel boeien als hij niet weer eerste wordt. Hoop eigenlijk dat die hele heisa daardoor wat minder wordt en je weer normaal naar een feest kan gaan zonder dat je wordt plat gedrukt.
Die essential mix ziet er trouwens goed uit. Hoop nummers die ik nog niet eerder gehoord heb 
| Originally posted by Ben_Lei Ik heb op een andere website gelezen dat er een Just Be remix album aan zit te komen. Niets officieel, gewoon een gerucht. Daar zou dan onder andere de T4L remix van Nyana en Leama & Moor's "A tear in the open" remix op komen te staan. Ben benieuwd |
Mark Norman met Love Comes Again en Montana met z'n Traffic
Owja en Danjo & Styles met Adagio for Strings
Laten we de grote NLTA-draad beginnen en het hele forum opdoeken....god wat een gezeik weer allemaal zeg....of nog beter laten we een halve pagina met stickies maken met daarin alleen maar "de grote ##### draad" voorbeelden:
- de grote ID-T draad
- de grote UDC draad
- de grote Sasha draad
- de grote Panama draad (die al bestaat)
- de grote Armin draad
- de grote Intuition draad (speciaal voor het gespem van Menno)
- de grote Solar draad (speciaal voor al het gespem van Arise)
- de grote feessies in buitenland draad
Enz enz.....een forum is een forum en daar worden wel eens posts geplaats die een beetje nutteloos zijn bv die draad over de site van Tiesto... ik vind het persoonlijk ook nutteloos om daarover een draad te gaan starten, maar om dan gelijk maar voor alles een speciale draad te maken.....lijkt mij ook niet echt gewenst....
| ....of nog beter laten we een halve pagina met stickies maken |

Zijn EM van gister is wel weer verdraaide lekker, hij bewijst weer echt waarom het nogsteeds mijn nummer 1 Dj is.
Het is alleen altijd zo wissevallig kwa mixen met tijs, want hij kan het echt wel hoor. Tijdens de ISOS4 Release party in de HMH heeft hij dat onderandere bewezen.
Ik niet verbaast zijn dat hij dit jaar geen nummer 1 wordt, en erg zal ik het ook niet vinden, misschien eerder blij. Al heeft hij inderdaad in die andere landen een enorme aanhang.
| Originally posted by jp Het grote wiettopic |
Tiesto wordt gewoon weer nummer 1, eindigt in ieder geval boven iemand als Sasha. Net zoals Sensation volgend jaar weer veel sneller uitverkocht is dan Dance Valley, ondanks dat we allang weten hoe de kwaliteitsverhoudingen liggen.
Het zou mij serieus verbazen als het anders zou lopen.
| Originally posted by jp Tot zover m'n theorieen |
dat wisselvallige van Tiesto is heel kenmerkend volgens mij... ben niet zo'n fan van zijn ding, maar heb hem zowel goed (tot heel lekker) horen draaien, als een baggerset van 3 uur zien neerzetten....
die EM nog niet gehoord trouwens... ben benieuwd..