TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ikväll gäller det...
Ikväll gäller det...
Vilka ska dit? Hoppas vi ses
Jag ska dit 
Tyvärr så blir det nog inte mycket dans eftersom jag är jättesjuk
men äh det e kul att dra dit och kolla läget!
Vilka ska till MoS? och vilka ska till Docklands?
Stackars dig...men en äkta tranceaddict bangar aldri
.. hoppas du får trevlit iaf
vad är det som gäller?
va e inte du bjuden? oj shit...trodde alla skulle komma..
ok, nu blir jag orolig? vad är det jag missar???
Nu har jag vart o köpt borsten - som killen på systemet sa, ingen lucia utan borsten
jag säger bara...ferry corsten
Jag dyker nog upp vid Bryggeriet, men eftersom jag saknar biljett så tror jag inte jag kommer in om jag inte har fett med tur.
Vem har misat vad??? Så mycket som jag har tjatat om Ministry of Sound festen så kan väl ingen ha misat det? 
Ok om jag förstod det rätt så ska Ravequad och Aendy dit eller hur?
Jag kommer att komma dit runt 12:30...Aendy du känner igen Mattias
så nu kan du inte missa mig!
Ravesquad? hur när vart?
FAAAN jag vill också gååååå juuuu.
Har 6 spänn på kontot, 1 spänn i plånboken och lever på krita

*suck*
Jaha, så mycket blev det av det. Nyduschad och så var jag på G att gå, skulle bara ta och vila mig en kort stund. Hmm, vaknade typ nu. Det var tydligen inte meningen att jag skulle gå. Nåväl, var det en stor miss att sova istället?
| quote: |
| Originally posted by Aendy Jaha, så mycket blev det av det. Nyduschad och så var jag på G att gå, skulle bara ta och vila mig en kort stund. Hmm, vaknade typ nu. Det var tydligen inte meningen att jag skulle gå. Nåväl, var det en stor miss att sova istället? |
Själv satt jag uppe och lussevakade framför datorn till 3.... *suck* sen gick jag upp 8 och kom försent till lucia-firandet i plugget......
Nu har jag fått en lussebulle i magen och jag och fruktsoppa har kastat juice på tunnelbanan så det blir säkert en bra dag iallafall 
fett trött

Det va riktigt juste! Gillar väll inte house egentligen men när Dave Seaman kom på vart det riktigt tungt
jäkligt skön stämning o bra dekorer...lagom me folk.. dansade hela tiden
kom precis hem go natt 
| Originally posted by mindshooter jag och fruktsoppa har kastat juice på tunnelbanan så det blir säkert en bra dag iallafall ![]() |
| Originally posted by Aendy Varför kastar man juice på tunnelbanan? |
Det var jättekul! JAg gillade Marc Hughes som spelade istället för smokin jo...han var hur skön som helst!!! Dave Seaman var soft, körde en hel del trance mot slutet!!! 
Tyvärr så hade jag feber och mådde hur taskigt som helst så jag kunde inte riktigt njuta av det här! 
gaby, synd om dig
kul att du kunde gå iaf.. synd att vi inte hann bestämma nåt...hade vart kul o dansa me dig
krya på dig