TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rave? Skogfester? brytfester?

Posted by Gaby on Dec-12-2001 13:52:

Rave? Skogfester? brytfester?

�r dte n�n av er som brukar g� p� s�nt?

Posted by Aendy on Dec-12-2001 15:09:

N�r jag fortfarande bodde i Sk�ne gick jag bara p� s�dana n�r jag v�l gick och dansade. Uppe i STHLM har jag inga kontakter p� det omr�det.

Posted by Gaby on Dec-12-2001 16:07:

Aendy: Du? och du har aldrig knarkat??? 10 po�ng till dig!!! du �r lite speciell m�ste jag s�ga

Ok...men �r det n�n som fortfarande �r intresserad av det?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-12-2001 17:24:

V�ren 2000 s� hade jag f�tt kontakt med en gammal klass kamrat, det visade sig att han hade typ samma musik smak som mig. Han h�ll p� mycke medatt DJ hemma och hade fixat ett par egna fester med andra DJs. Dom k�r mest v�ldigt mono hard house och typ Detroit house.

Sommaren 2000 s� fixa dom en fest lite utanf�r V�sby i en lada med bara tv� sidor p�. Fixa en massa med ljud, ljus och sv�ng hjul � s�nt. Var skit kul. Lirade sj�lv i cirka 30 minuter p� CD.

Det var det enda ute/rave/skogs grejj jag vart med om,
ps. dom flesta brudarna som var d�r var stenade, lite trist ds.

ses...

Posted by WhiteRussian on Dec-12-2001 23:33:

Aldrig vart p� n�got �n, men l�r bli i sommar. K�nner en del som h�ller p� med det d�r.

I somras k�rde de r�tt ofta, ungef�r varje helg. Lite skumma locations bara dock, Fisks�tra, Skokloster...typ,

Posted by fruktsoppa on Dec-13-2001 08:50:

joo,dombrukar vara utplaceradep�konstigast�llen..harh�rt av minbrorsasomvarraverp� s�naraves.. blandannat i flatenbadet,d�rfinnsibland fester..det g�ller bara att vetan�r..

Posted by Gaby on Dec-13-2001 14:35:

Imorrn s� �r det fest fr�n 22:00 till s�ndag 12:00...fast utanf�r Stockholm...

Posted by Ravesquad on Dec-13-2001 22:48:

Drunk

quote:
Originally posted by fruktsoppa
blandannat i flatenbadet,d�rfinnsibland fester..

hehe flatenbadet, d�r var jag p� mitt f�rsta rave n�r jag va 13...m�ste typ varit bland dom f�rsta raven n�nsin

Posted by reveal on Dec-14-2001 01:10:

vad betyder "brytfest" ?

Posted by WhiteRussian on Dec-14-2001 08:29:

quote:
Originally posted by reveal
vad betyder "brytfest" ?

Man bryter sig in i n�gon gammal industri-lokal � riggar upp lite ljud och ljus. Drar dit lit folk, och festar lite,

Skogsfest p� vintern, typ,

Som i filmen Groove ungef�r. Kanske inte lika ascoolt som dem och med John Digweed som spinner skivor, men n�stan,

Posted by tjockis on Dec-18-2001 20:07:

det �r v�l det enda som �r v�rt att g� p� i sverige?