TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- nya rykten
nya rykten
jag snackade med Macman fr�n trance.nu ig�r
han ber�ttade att trance.nu kommer att anordna fester i sverige (och kanske norge)
�n s� l�nge �r de hemlighetsfulla, men han tipsade mig om att "boka februari" och "du vill vara i sthlm d�"
betr�ffande djs verkar det kunna bli riktigt bra, tiesto var p� tal, men har var dessv�rre redan bokad... och med tanke p� trance.nus kontakter s� �r det ju bara att hoppas att dom lyckas dra hit n�n grym dj 
ingen info finns ang�ende vilken dj som kommer att dyka upp, festen kommer inte att promotas f�rr�n n�gon �r bokad, och det g�r (f�rmodligen) inte att hitta n�n info om den heller, f�rr�n den �r "allm�nt k�nd"
ytterligare en fest kommer att anordnas i juni
samma rykten
jag tror det e samma rykten som man ska tro enligt gaby, men med lite mer info..
Re: samma rykten
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad jag tror det e samma rykten som man ska tro enligt gaby, men med lite mer info.. |
om det nu �R samma fest allts�...
schyssta rykten
Det l�ter hursomhelst v�ldigt lovande 
det �r samma rykte men... jag skulle typ inte sprida det vidare tills det var mer best�mt vad som g�ller...
ok
macman sa att det var ok, djs etc var �nd� inte best�mt
dock undrar jag hur l�nt det �r att s�ga n�t om man inte f�r s�ga n�t? 
*s�tter STORA kryss i almenackan i Februari*
| quote: |
| Originally posted by reveal ok macman sa att det var ok, djs etc var �nd� inte best�mt dock undrar jag hur l�nt det �r att s�ga n�t om man inte f�r s�ga n�t? |