TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eddie Halliwell Tearing It Up
Eddie Halliwell Tearing It Up
http://www2.tranceaddict.com/forums...124#post4845124
S�g den h�r tr�den i "Music Discussion". J�vlar vad skillad kille, antingen �r han sjukt taggad eller s� har en f�rk�rlek till en viss export produkt fr�n sydamerika.
Vad tycks?
halliwell �r rent igenom galen n�r det kommer till att leka med musiken. Han e som gielen fast 100 g�nger v�rre OCH med den stora skillnaden att han lyckas hantera "leken" 
eddie e kung p� mixern imo 
gillar hans juckande
haha - klockren j�vla snubbe!
P�minner mycket om Zabiela, han �r om m�jligt sn�ppet �nnu vassare...
Det ser fan ut som om han s�tter p� mixern emellean�t.
Han �r onekligen grym ! Fan va kul de ska bli att se han p� kryssen !!!!!
Har sett ett par DJs tidigare som k�r det d�r... bla. JE Haugfos fr�n Norge d� han spelade p� Fokused club sommaren 2004
m p� te var han ju r�tt "upp�t" s� att s�ga.. blir nog j�kligt skoj att se honom p� kryssningen, montont o scratchigt
Vilken tokstolle! 
H�rligt inlevelse han har. Verkar ju vara skapligt uppskattad av publiken ocks� 
Han p�minner faktiskt lite om mig n�r jag st�r och lirar h�r hemma och persiennerna �r f�rdragna. Enda skillnaden �r bara att n�r jag l�per amok p� mixerbordet s� l�ter det som oftast f�r j�vligt
Spelar jag inf�r folk s� upptr�der jag dock aningen mer civiliserat 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Spelar jag inf�r folk s� upptr�der jag dock aningen mer civiliserat |
| Originally posted by Laszlo Han p�minner faktiskt lite om mig n�r jag st�r och lirar h�r hemma och persiennerna �r f�rdragna. Enda skillnaden �r bara att n�r jag l�per amok p� mixerbordet s� l�ter det som oftast f�r j�vligt Spelar jag inf�r folk s� upptr�der jag dock aningen mer civiliserat |

| Originally posted by Gate 42 L�gg av med det d�. Att se en DJ som �r helt tokig bakom spelarna �r ju guld! Hands up for the CRAZY DJ's! |