TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
Pages (2): [1] 2 »


Posted by yahel222 on Aug-14-2005 17:22:

ההתנתקות - לא בקטע פוליטי

לא שאני רוצה להתחיל פה איזה ויכוח פוליטי

סתם לציין שזה מתחיל בעוד כמה שעות

איזה כיף
יהיה קצת אקשן


Posted by DJ-Kreing^^ on Aug-14-2005 17:36:

יאללה מכות!$!$!$


Posted by yaman on Aug-14-2005 17:51:

כן מה לעשות זה התחיל

הכי מרגיז אותי הקטע הזה של החמאס עושה מסיבות וחאפלות


Posted by Shahar on Aug-14-2005 18:01:

כושלאמאמאשלהם שיתפנו מה קרה חיילים צריכים ללכת לפנות אותם?
וואלה היום אמרו לי סופית שלא צריכים חייל כמוני שםםםם


Posted by coby on Aug-14-2005 18:04:

יאאלההה קצת פיצוחים לשבת עם חברים בסלון..


Posted by Shahar on Aug-14-2005 18:04:

בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה


Posted by Elior on Aug-14-2005 18:14:

התנתקות קות קות קות קותתתתתת, התנתקותתתתת
(יש פה עוד מישהו שרואה עולמו של רנו פסקל?)


דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...


Posted by Shahar on Aug-14-2005 19:21:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...


יעבור אם יש שם אנשים שבאו בראש כמוני
אמרתי מההתחלה שעוד היה לי ראיון
אני בא לשם מי שעומד לי בדרך אני ישבור לו תפנים כלא מעצר על הזין שלי גם ככה אין לכם מקום בכלא ולא תשלחו אותי כי יהיה חסר לכם חייל
זה אחד הסיבות שגרמו להם לא לרצות אותי חח


Posted by YoraY on Aug-14-2005 19:54:

בעיה בעיה ההתנתקות הזאת רוב הסיכויים שזה יסתיים ברע - יענו במידה ותהיה התנתקות מוחלטת הערבים עדיין יעשו בעיות


לדעתי בסוף התהליכים של שרון אם הבני זונות לא משתפים פעולה - להשמיד תמזדיינים


Posted by cluBBer on Aug-14-2005 21:55:

Arrow

כל ההפגנות האלה וכל הבולשיט הזה בגלל שלאנשים משעמם בארץ
אז הם מחפשים קצת אקשן


Posted by yahel222 on Aug-14-2005 22:26:

quote:
Originally posted by Shahar
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה


הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול


Posted by Shahar on Aug-15-2005 15:05:

quote:
Originally posted by yahel222
הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול


מי שחכם לא הולך לשם
ובוא תשמע סיפור
יש לי בגף 20 חיילים
ניסו לשלוח הרבה אנשים
כל אחד בסוף הבינו שלא כשיר לזה
הגיעו אלי ואל חבר שלי
לא רוצים אותי בגלל בעיות משמעת ופטורים שיש לי
חבר שלי הוציא גימלים
זה ששלחו במקומי דפק נפקדות
היום סופית ויתרו על הגף שלנו והחליטו שגף לוגיסטיקה לא יצא למשימה עקב אי כשירות החיילים

אז אף ג'ובניק לא יצא לזה אם לא בזין שלו


Posted by Sm0keMachine on Aug-16-2005 19:22:

הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם..
אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא..
ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה..
שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה !


Posted by Shahar on Aug-16-2005 19:40:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם..
אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא..
ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה..
שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה !


שמע שמע
אותי ניסו לשלוח ועשיתי מלא בעיות
יש לי גם פטורים
וגם בעיות התנהגות
בגלל שאיחרתי למפקד שם בשעתיים וחצי המ"פ שם שלח מייל למפקד גף שלי שישפוט אותי
אז המפקד גף שלי אמר שאם אנלא יוצא הוא ישפוט אותי
והנה לא יצאתי ולא נשפטתי

שמע אם רוצים אצלכם לזיין תמפקד אז יזיינו אותו
זה שורה תחתונה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Aug-16-2005 19:48:

אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם!
אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים
אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה!

חחח...
סורי אבל אני שונא כל דבר שקשור לדת
ולא משנה איזו.

בקיצר מרחם על אלו שיקבלו אותם!
בעעעע...

למרות שאם חושבים על זה
הם מתאימים להיות קהל במסיבות השכונה באיזור השרון חחח...


Posted by Shahar on Aug-16-2005 19:52:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם!
אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים
אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


Posted by Sm0keMachine on Aug-18-2005 11:08:

שחר אחי..
אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה...

אתה עוד לא מכיר את המשפט
"מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע"
(בערך משהו כזה)

ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....!


Posted by Glenn-Holmes on Aug-18-2005 12:40:

לפי התגובות שלכם אנחנו צריכים להתנתק מהמדינה להחזיר אותה לפלשתינים ולחזור לגלות

איזה עם יש לנו

אני יציג תגישה שלי בפשטות ובקצרה
אני בעד ההתנתקות אבל רק זמן יגיד אם היא מהלך נכון
הדבר שצריך לעשדות עכשיו זה להבין ולחזק את המתנחלים
לי לא יהיה אכפת בכלל אם יפנו את כל הבלוק שלי מפה ויהיו לי רק שכנים מתנחלים
אני גם לא אוהב דתות בכלל גיל
אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך
אז סורפרייז! זה בן אדם
בדיוק כמוך
וכמוני
ובנתיים למעת מיעוטים בודדים קיצוניים אפשר להיות גאים בהם על הדרך שבה עוברת ההתנתקות הזו


Posted by Sm0keMachine on Aug-18-2005 12:46:

בונה אתם רואים טלויזיה עכשיו?
זה נראה כמו סרט אקשן מטורף עם ברוס וויליס

תכלס אני בעד להרביץ לחיילים רק אם הם מ.צ'דיקים !!


Posted by Elior on Aug-18-2005 13:38:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך
אז סורפרייז! זה בן אדם
בדיוק כמוך
וכמוני


מבחינתך הם קודם כל בני אדם..
מבחינתם, קודם כל הדת, אח"כ בני אדם...
כמה עצוב שזה נשמע, יהודי שקורא יהודי נאצי צריך להישאר שם בהתנחלויות ולהגן על עצמו, אם יש להם בושה לעשות את מה שהם עושים (וכל מה שאתה צריך זה לצפות 10 דקות בטלוויזיה, אתמול למשל ראו משפחה ששטפה לילדים שלהם את המוח ואמרה להם להסתובב עם ידיים מורמות וטלאים על החולצות ולבכות, היה גם את מקרה מייקל ג'קסון הישראלי וכו'...)...
שירקבו שם, שהערבים יבצעו בהם לינץ' מצידי...עם כזאת התנהגות אנחנו צריכים להתבייש שהם ישראלים ולא ההפך...


Posted by Shahar on Aug-18-2005 16:15:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
שחר אחי..
אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה...

אתה עוד לא מכיר את המשפט
"מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע"
(בערך משהו כזה)

ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....!


הם לא יזיינו אותי כי הם יודעים שלא כדאי להם
תראה איפה שאני נמצא זה מקום של קבניסטים
המש"ק גף שלי חולה עלי
ואני מדבר מניסיון
כי בינתיים רק אני ועוד חייל יוצאים בשעה 1 בערך מהבסיס כל יום

הבעיה זה עם המפקד גף
שעושה תמיד בעיות לחיילים ואפילו המשק גף לא אוהב אותו
והבעיה של המפקד גף זה שלמשק גף יש יותר כח ממנו
כי המשק גף 27 שנה בבסיס
והוא כולה 3 חודש

המפקד גף יודע שאם הוא יעשה בעיות אני יכול להוציא לו גימלים רפואיים ונפשיים
יש לי גם אישור לא לעבוד בכלל בתפקיד כי יש לי פטור לכפכפים
אני יודע על דברים שהוא עושה והוא לא אמור לעשות (כמו לאיים על חיילים שלא יוציאו גימלים כי הוא ידפוק אותם)..ואם הוא יעשה טעות הוא יודע שאני ילך למפקד יחידה להלשין

והכי חשוב
ביום שקלטו אותי הוא קיבל תתיק שלי
הוא ראה שהיה לי תיק על תקיפה ועוד סיפור על דוד שלי שאיכשהו הגיע לי לתיק אישי (מי שקרא בעיתון על הפרשה בבינגו "כוכב" שדוד שלי אלי זריהן מנהל אותו..

לא יודע מה יהיה לו עם שאר החיילים אבל הוא יודע שאיתי הוא לא יעשה טעויות


Posted by Glenn-Holmes on Aug-18-2005 19:16:

שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום


Posted by Sm0keMachine on Aug-18-2005 20:02:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום



יש דברים בגו

בונה יעשיר כמה תקליטים אתה קונה !?


Posted by Shahar on Aug-18-2005 20:06:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום


לא קשור אלימות
אף אחד לא אוהבתו למה הוא מתנהג לאנשים כמו לזונות
אלי הוא לא יתנהג ככה


Posted by Glenn-Holmes on Aug-18-2005 20:23:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יש דברים בגו

בונה יעשיר כמה תקליטים אתה קונה !?


זה רק חצי מהרשימה של יולי...
פשוט אם אני ישים את כל הרשימה של משקניתי ביולי אני יקבל הודעה בפרטי מחן שחתימה שלי ארוכה מדי....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.