TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
Pages (2): [1] 2 »
ההתנתקות - לא בקטע פוליטי
לא שאני רוצה להתחיל פה איזה ויכוח פוליטי
סתם לציין שזה מתחיל בעוד כמה שעות
איזה כיף
יהיה קצת אקשן

יאללה מכות!$!$!$

כן מה לעשות זה התחיל
הכי מרגיז אותי הקטע הזה של החמאס עושה מסיבות וחאפלות
כושלאמאמאשלהם שיתפנו מה קרה חיילים צריכים ללכת לפנות אותם?
וואלה היום אמרו לי סופית שלא צריכים חייל כמוני שםםםם

יאאלההה קצת פיצוחים לשבת עם חברים בסלון..
בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה
התנתקות קות קות קות קותתתתתת, התנתקותתתתת
(יש פה עוד מישהו שרואה עולמו של רנו פסקל?)
דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק...
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs דוגרי שנה מחכים לזה, סוף סוף זה מגיע...אמן הכל יעבור חלק... |
בעיה בעיה ההתנתקות הזאת רוב הסיכויים שזה יסתיים ברע - יענו במידה ותהיה התנתקות מוחלטת הערבים עדיין יעשו בעיות
לדעתי בסוף התהליכים של שרון אם הבני זונות לא משתפים פעולה - להשמיד תמזדיינים
כל ההפגנות האלה וכל הבולשיט הזה בגלל שלאנשים משעמם בארץ
אז הם מחפשים קצת אקשן
| quote: |
| Originally posted by Shahar בונא ידפוקים חיילים הולכים לטחון שם חופשי מה התלהבתם פה |
| quote: |
| Originally posted by yahel222 הגיע הזמן שהג'ובניקים יראו קצת חול |
הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם..
אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא..
ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה..
שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה !
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine הכל תלוי באיך המפקדים מנהלים את היחידות שלהם.. אצלי למשל הסגן אלוף שאחראי על לשלוח את החיילים להתנתקות (שזה כולה 4 חיילים מתוך 100 בערך) אמר שאם אחד מהם מוציא גימלים הוא יחזור הוא ילך לכלא.. ואתם יכולים להגיד שאפשר לכבול אותו על זה בלה בלה בלה.. שורה תחתונה היא שהוא יכול לעשות את זה אז עדיף לצאת ולגמור עם זה ! |
אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם!
אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים
אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה!
חחח...
סורי אבל אני שונא כל דבר שקשור לדת
ולא משנה איזו.
בקיצר מרחם על אלו שיקבלו אותם!
בעעעע...
למרות שאם חושבים על זה
הם מתאימים להיות קהל במסיבות השכונה באיזור השרון חחח...
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON אני ממש לא מרחם על המתנחלים שמפנים אותם! אני מרחם על אלו שיכניסו להם פתאום לשכונה מאות דתיים מעצבנים אישית אם היו מכניסים לי מתנחלים לשכונה אני בעצמי הייתי מתנתק ועובר דירה! |
שחר אחי..
אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה...
אתה עוד לא מכיר את המשפט
"מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע"
(בערך משהו כזה) 
ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....!
לפי התגובות שלכם אנחנו צריכים להתנתק מהמדינה להחזיר אותה לפלשתינים ולחזור לגלות
איזה עם יש לנו
אני יציג תגישה שלי בפשטות ובקצרה
אני בעד ההתנתקות אבל רק זמן יגיד אם היא מהלך נכון
הדבר שצריך לעשדות עכשיו זה להבין ולחזק את המתנחלים
לי לא יהיה אכפת בכלל אם יפנו את כל הבלוק שלי מפה ויהיו לי רק שכנים מתנחלים
אני גם לא אוהב דתות בכלל גיל
אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך
אז סורפרייז! זה בן אדם
בדיוק כמוך
וכמוני
ובנתיים למעת מיעוטים בודדים קיצוניים אפשר להיות גאים בהם על הדרך שבה עוברת ההתנתקות הזו
בונה אתם רואים טלויזיה עכשיו?
זה נראה כמו סרט אקשן מטורף עם ברוס וויליס 
תכלס אני בעד להרביץ לחיילים רק אם הם מ.צ'דיקים !! 
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אבל אתה מסתכל על זה כאילו הדת עומדת מולך אז סורפרייז! זה בן אדם בדיוק כמוך וכמוני |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine שחר אחי.. אתה צעיר בצבא בגלל זה אתה מדבר ככה... אתה עוד לא מכיר את המשפט "מי שמשתין על הצבא עושה לו כתם, אם הצבא משתין עליך אתה טובע" (בערך משהו כזה) ![]() ואני יכול להגיד לך מנסיון, כאחד שקבל את המפקדים שלו וגם הוציא הרבה גימלים בזמן השירות. שמפקדים יכולים לזיין אותך הרבה הרבה יותר ממה שאתה יכול לזיין אותם.....! |
שוב פעם שחר חבל לי עליך...
יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים...
אין לי טעם להגיד כלום עכשיו...
אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה
בלי קשר לצבא..בכל תחום
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes שוב פעם שחר חבל לי עליך... יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים... אין לי טעם להגיד כלום עכשיו... אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה בלי קשר לצבא..בכל תחום |

| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes שוב פעם שחר חבל לי עליך... יש לך בעיית גישה קשה אתה חושב שתמיד תיפול עם הרגליים על הקרקע ואתה גם חושב שאלימות פותרת דברים... אין לי טעם להגיד כלום עכשיו... אני יודע שיגיע היום שבו אני יגיד "אמרתי לך" עכשיו הולך לך אני מקווה שזה ימשיך ככה למען האמת? אתה מכיר תמשפט פעם אתה למעלה פעם אתה למטה? עם הגיה הנוכחית אני לא יודע איך תתמודד כשתהיה למטה בלי קשר לצבא..בכל תחום |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine יש דברים בגו ![]() בונה יעשיר כמה תקליטים אתה קונה !? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.