TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מוזיקה ישראלית!
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by m0sh on Dec-13-2001 08:53:

Read This! מוזיקה ישראלית!

טוב חשבתי לפתוח את הטופיק הזה על המוזיקה בארץ,לא על הטראנס אלה כל הלהקות "רוק" וכ"ו

אם מה אתה אוהבים פרסמו כמה שירים טובים,המלצות

בקיצור תפרסמו כאן!

אז לי יש שתי המלצות:
שי עמר-באושר ובעוני

אבנר גדסי-נפרדנו כך

תורידו אם אתה לא מכירים!


Posted by DeathWish on Dec-13-2001 09:05:

אוקיי

שר אל בדואט עם תמיר גל - דמעות של גבר

צביקה פיק - אשליות 2000

סבלימינאל - הבית ספר הישן

סבלימינאל - איזה סרט

סבלימינאל - חי מיום ליום

יש עוד


Posted by nesher on Dec-13-2001 09:24:

אייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכס


Posted by Hell_Copter on Dec-13-2001 10:51:

וואי... יש לי פול שירים ישראליים

אלי לוזון - גשם
בועז שרעבי - שאת נוגעת בי
שרון חזיז - הולכת ממך
איפה הילד - לבן בחלום שחור
איפה הילד - נפלת חזק
איפה הילד - רק בשביל לקבל חיבוק
אינפקציה - עין הנמר
אביב גפן - עורי עור
הדג נחש - אף אחד
שוטי הנבואה - אין אני
אביבה אבידן ואלי לוזון - פרי גנך
חיים משה - נשבע
איפה הילד - מה שעובר עליי
משינה - להתראות נעורים שלום אהבה
משינה - אחכה לך בשדות
משינה - אופטיקאי מדופלם
היהודים - גניבה
נמרוד והבודדים - צורח בורח
נושאי המגבעת - הבא בתור הוא סוס
אסף אמדורסקי - אהבה חדשה

יש לי עוד פול!!!!
אם למישהו זה לא מספיק שיגיד לי אני ירשום עוד שירים


Posted by nesher on Dec-13-2001 11:30:

טוב דיי הסתלבטתי על שירים ישראלים
אני לא הכי שונא אותם
אבל אם כבר שירים ישראלים
רק משינה
רכבת לילה לקהיר
נגעה בשמיים
אנה
ויש עוד הרבה הרבה של משינה
וגם לבן בחלום שחור באמת שיר טוב
אבל אני כל כך שונא את אביב גפן
שזה משהו
איכסה
וגם ברי סחרוף וכל הנושכי כריות האלה
לכו הביתה


Posted by nimrod levi on Dec-13-2001 14:44:

רק שתדעו שאני לא חולה על מוזיקה ישראלית
אבל היהודים!!
זה פשוט רוק טוב
הם ממש טובים אני מציע לכם לנסות כמה מהשירים שלהם
מחפש תשובה ג'קי וכו'
בעצם אין שיר שלהם שלא אהבתי!!
וגם עברי לידר לא רע בתור זמר אבל רק לא רע...


Posted by nimrod levi on Dec-13-2001 14:46:

היהודים פשוט תותחים!!
כדאי לכם להקשיב לחלק מהשירים שלהם...
באמת!
תנסו את מחפש תשובה ג'קי אלה וכו'
לא היה אפילו שיר אחד שלהם שלא אהבתי..
ממש כדאי לכם לנסות!!


Posted by m0sh on Dec-13-2001 14:46:

איכס אני שונא פריקים<--------->רוק


Posted by Sm0keMachine on Dec-13-2001 18:00:

טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים!

אם כבר מוזיקה ישראלית - משינה היא הלהקה הישראלית הכי טובה בכל הזמנים..זאת עובדה..
כל השאר שווים לתחת
(ובמיוחד אביב גפן האפס שגורם לעשרות אלפי בני נוער תמימים להכנס לדיכאון )


Posted by nimrod levi on Dec-13-2001 19:49:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
איכס אני שונא פריקים<--------->רוק


אחי אני לא פריק...
ראסמי אני אוהב את המוזיקה שלהם ויכול להיות שפריקים שומעים אותה אבלמה אכפת לי אם אני אוהב את זהאז אני אוהב את זה...


Posted by eXeTik on Dec-13-2001 20:15:

לא סובל מוזיקה ישראלית!


Posted by nesher on Dec-13-2001 23:19:

אחים
אני עם
Mosh_Man
וחבל על הזמן עם
Trance Man
אין כמו משינה
וכל השאר שווים לתחת
במיוחד היהודים פריקים מסריחים
הם כל כך רוצים צומי שזה משהו
לכו הביתה


Posted by DJ_BoN on Dec-17-2001 00:26:

King

אני דווקא אוהב ישראלי במיוחד ישנים כאלה (מי שיעז לצחוק אני חונק אותו =))
דני סנדרסון, כוורת, חווה אלברשטיין, אההההה ואריק אינשטיין המלך!!1
היהודים ואביב גפן גם אני ממש אוהב רק שזה מדכא אז אני עובר ישר לטראנסים =)
ואני ממש אהבתי את אינפקציה אבל הם בכלל לא כותבים דברים חדשים..


Posted by Scorchio on Dec-17-2001 11:17:

משינה - העמותה לחקר התמותה
הדיסק הכי טוב של מוזיקה ישראלית שיצא אי פעם


Posted by Dj-2TaLL on Dec-17-2001 14:55:

סבבה...
אם מדברים שירים ישראלים (לא שאני אוהב אותם כלכך) יש אמן אחד קוראים לו יהל, שמעתי עושה בן זונה של שירים...

נצטט את אליס דיג'י שהיא אמרה ובצדק:
WHO NEEDS GUITARS ANYWAY???

...תקבלו את הרמז


Posted by m0sh on Dec-17-2001 15:11:

1.תוורידו

אריאל_הורביץ_-_רנה

2.למישהו יש מושג מאיפה להוריד שירים בעבירת חוץ מקזה?


Posted by Hell_Copter on Dec-17-2001 21:04:

קודם כל...
אני רוצה לציין שאליס דיג'יי זה הרכב ולא זמרת...
בין היתר גם חברים שם סוונסון ויוהן גילן

אחרי שהבהרנו את זה...
הנה אתר עם שירים ישראליים...
www.israelimp3.up.co.il
יכול להיות שהוא לא עובד... אם הוא לא עובד אז סורי
הורדתי ממנו מלא שירים... מלפני מלא זמן

והנה אתר על משינה כולל שירים להורדה
www.mashina.up.co.il


Posted by Dj-2TaLL on Dec-18-2001 12:00:

שונא מוזיקה ישראלית!!!
רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה...
שיהיו בריאים


למרות שיש שירים ישראלים יפים...


Posted by Sm0keMachine on Dec-18-2001 16:38:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
שונא מוזיקה ישראלית!!!
רק שירם כל היום על להתאבד, כל הפריקים האלה...
שיהיו בריאים


למרות שיש שירים ישראלים יפים...


בואנה אחי אתה מדבר בדיוק כמוני..!


Posted by Dj-2TaLL on Dec-18-2001 18:34:

רציתי גם מקודם לכתוב על סגנונות, אני אישית יכול לסבול הכול, כמעט, חוץ מפופ וכל הזבל שיש באם,טי,וי...
אם השיר עצמו יפה בעיני (אוזני) אז הוא יפה, יש מלא שירים שאני ממש ממש אוהב, שאני פה ושם תופס ברדיו אם אני יוריד אותם ויקשיב להם 24 שעות אז מה זה עזר לי?
אני עכשיו ישנא את השירים האלה...
הנקודה שלי (אני חושב למה די בילבלתי את עצמי) אם יש שיר יפה לא צריך לשמוע אותו כל הזמן, ופופ = זבל!!!

אהה ורציתי להגיד גם שאני פתוח לכל הסגנונות חוץ מפופ, כל מה שיפה אני יקשיב לו...


Posted by DjChook on Dec-21-2001 12:45:

טוב נתחיל ככה. מי שמכיר אותי, ואני יודע שלרובכם זה לא יצא...

אז אני ממש לא פריק, גר בשיכון ותיקים רמת גן, צפונבון כמו שצריך, חחח.

עכשיו, קודם כל, מה הקשר לפריקים, הם האנשים הכי מצחיקים ושרוטים בעולם
חוץ מהקטע של מטאל ופאנק והסמים, אין לי בעיה עם פריקים
ועם פריקיות בכלל (מזדיינות חושרמוטא, תנסו...).
עכשיו בקשר למוזיקה כי זה הרי פורום של מוזיקה (טראנס)

משינה גדולים !
אבל אין אין אין כמו היהודים, מי שרשם לפני כ"כ צדק,
תשמעו את מחפש תשובה, את עוד ארון אחד...
וגם עברי לידר - בתי קפה נחמד מאד, כמו החתימה שלי

עכשיו שאר הסגנונות לא משהו , אבל אפשר לסבול

אני עכשיו עם הדיסק של לינקינ פארק (אח שלי קנה לי - הוא לא מבין שאפשר להוריד) ואני לא מפסיק לשמוע ואתו, הם גדולים גם..

חוץ מזה רק טראנס, ווקל טראנס עדיף

תגיבו...


Posted by DjChook on Dec-21-2001 12:48:

שכחתי עוד משהו

מה אתה לעזאזל מוריד מקאזה

אין כמו אודיאו גלאקסי

גם למוזיקה ישראלית,
אתה פשוט רושם באנגלית-עברית

יעני

hayehudim
ivri lider
שים לב איזה מטומטמים עם אני רושם
ivri lider - batei cafe
זה מוצא אחד
אבל אם אני רושם
ivri lider- batei kafe
זה מוצא הרבה

מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ???


Posted by m0sh on Dec-24-2001 17:46:

quote:
Originally posted by DjChook


מי המטומטם שרושם עם קיי קפה ???


אתה רוצה לדעת את הסיבה?

בגלל זהנ רצו לסגורא את אי מש

כי שמו את כל השירים והדברים המקוריים

אז כולם היו חייבים לשנות את השם קצת

כמו שהם אתה הולך לקנות דיסק בשוק תראה שהשמות לא כותבים טוב...


Posted by dj alonzo on Dec-24-2001 18:00:

quote:
Originally posted by Trance man
טוב אני לא רוצה להעליב אותכם..אבל מה אתם מפגרים?! אני רואה פה שירים מזרחיים!! בושה וחרפה!!!!!!!! חשבתי שבפורום כזה אני לעולם לא יראה כאלו דברים!


!!!!מזרחית = חרא
אני שונא את זה.. אני באמת לא מבין איך מישהו מסוגל להקשיב לזבל הזה... דוגרי אני מעדיף בריטני ספירס על מזרחית!

ובקשר למשינה - באמת הייתה להקה בתתתת זזזזזווונננהההה! רכבת לילה לקהיר = אחד השירים הכי טובים שיצאו אי פעם!
וגם היהודים טובים... ואני לא פריק, אבל יש לי חברים שהם כן, ואני לא מבין למה אנשים שופטים אנשים אחרים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים.


Posted by m0sh on Dec-24-2001 18:23:

quote:
Originally posted by dj alonzo


!!!!מזרחית = חרא
אני שונא את זה.. אני באמת לא מבין איך מישהו מסוגל להקשיב לזבל הזה... דוגרי אני מעדיף בריטני ספירס על מזרחית!

מההההההההההההההה !!!!!
עדיף מזרחית מבריטני ,עכשיו הגזמת מזרחית זה בסדר
ק'יצי כזה...
quote:
Originally posted by dj alonzo

ואני לא פריק, אבל יש לי חברים שהם כן, ואני לא מבין למה אנשים שופטים אנשים אחרים רק בגלל המוזיקה שהם שומעים.


מהההההההההההההההההההההההההה!!(פעם שנייה)

מה אתה גנוב?

נראה לך שאם מישהו שומע רוק זה עושה אותו פריק?

לא זה אם הוא שומע מתלבש ומתנהג כמו פריק
עם המכנסיים למטה למטה חולצות של להקות שיער ארוךךךךךךךך שפאום הם מורידים הכל...

מגפיים ומעיל שחור זה פריק!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.