TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
ט"ו באב
היי חברים,
תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב?
נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים...
תודה,
אייל.
21.8
20.8 = ט"ו באב
ובהצלחה עם הפרחים;>
תודה אחי! 
NP;D
חברה שלי תהיה באילת בתאריך
ואני.. אני בכלל משתין בשקית :/
אם ירצה השם נצא עם מישהי...
בינתיים לישון...
Re: ט"ו באב
| quote: |
| Originally posted by Major_X היי חברים, תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב? נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים... תודה, אייל. |

Re: ט"ו באב
| quote: |
| Originally posted by Major_X היי חברים, תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב? נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים... תודה, אייל. |
חחח שחר...אתה דפוק תאמין לי
| quote: |
| Originally posted by m0sh חחח שחר...אתה דפוק תאמין לי |

וואלה אני חושב לשקבל פרחים בהפתעה גמורה לעבודה בחג האהבה יכול לעשות את שלו.
אני אשמח לעדכן!!!
אייל.
| quote: |
| Originally posted by Major_X וואלה אני חושב לשקבל פרחים בהפתעה גמורה לעבודה בחג האהבה יכול לעשות את שלו. אני אשמח לעדכן!!! אייל. |
חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף..
לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?!
אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד
אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט...
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף.. לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?! ![]() אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט... |
| quote: |
| Originally posted by Tarantula חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף.. לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?! ![]() אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט... |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes בואי אני יפתיע את כל הפורום ויספר לך שהבנות ה... של שחר זה לצערנו חלק גדול מהבנות בארץ... זה למה הגישה של שחר שנראית לכולנו דפוקה מהיסוד היא כנראה הדרך להתנהג לחלק לא קטן מהבנות פה שצריכות ניעור רציני כדי לדעת שלא באנו לשחק משחקים (משרובן מאוד אוהבות דרך אגב) בלי שום קשר שחר ספר להם כמה אתה צריך לשלם לכל אחת כזאת כדי לשכנע אותה להתקשר בדיוק בשעה שתכננת להיות עם צח |
ליתר בטחון כדי להיות בטוח שאנלא טועה שאלתי איזה ידידה מה דעתה
שיחה מהמסנג'ר מלפני כמה דקות
Shahar says:
קיצור פוחה תקשיבי
תגידי לי מה את אומרת
מה בת תעריך יותר
מישו שבא אליה ומתחנף ומביא מתנות או אחד שלא רודף אחריה ואדיש
אליאנוש says:
ברור שאדיש אלייה
אליאנוש says:
זה הכי עושה לה את זה
קיצור אחרי שסיפרתי לה תסיפור זה מה היא אמרה
Shahar says:
חחחחח יום שני בבוקר בע"ה
נו מה צדקתי?
אליאנוש says:
שיקבע איתה פגישה...וידברו...
--------
מקווה שעזרתי לך
ולך אלונה
שחר אני מאחל לך בהצלחה עם הידידות שלך
אבל תזכור שיום יבוא ומספיק שתתהאב טיפה במישהי והיא תשחק בך
אתה תאכל בולבול עמוק עמוק
המשחקים האלה כייפים עד שנפגעים
אז נכון שהמשחק "שים עליה זין, תשים עליך עין" עובד
ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה
לדעתי בחורות שאוהבות משחקים זה בחורות לא רציניות, אמנם רובן כוסיות אך רובן גם בלי אייקיו גבוה במיוחד
אני ראיתי הרבה גנסטרים שמזיינים על ימין ועל שמאל נופלים
כך ש... זה יכול לקרות לכל אחד
לדעתי בחור לא צריך לרוץ אחרי בחורה אבל גם לא לשים עליה זין
וצריך לתת לה את היחס שמגיע לה.
| quote: |
| Originally posted by sh33p שחר אני מאחל לך בהצלחה עם הידידות שלך אבל תזכור שיום יבוא ומספיק שתתהאב טיפה במישהי והיא תשחק בך אתה תאכל בולבול עמוק עמוק המשחקים האלה כייפים עד שנפגעים אז נכון שהמשחק "שים עליה זין, תשים עליך עין" עובד ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה לדעתי בחורות שאוהבות משחקים זה בחורות לא רציניות, אמנם רובן כוסיות אך רובן גם בלי אייקיו גבוה במיוחד אני ראיתי הרבה גנסטרים שמזיינים על ימין ועל שמאל נופלים כך ש... זה יכול לקרות לכל אחד לדעתי בחור לא צריך לרוץ אחרי בחורה אבל גם לא לשים עליה זין וצריך לתת לה את היחס שמגיע לה. |
אפשר להיות חבר שלך?
:{
לאאאאאאא חבררר במובן חבררר חבררררררררררררר....
חבר שלי למה?
| quote: |
| Originally posted by sh33p ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar חחחחחחחחחחחחחח כפרה נראה לך שמישהי יכולה לשחק בי? |
| quote: |
| Originally posted by sh33p כמה פעמים שמעתי את זה :] ושוב אני מאחל לך בהצלחה ומקווה שזה לא יקרה לך |
כפרה עליך שחר...מאמי תקרא לאמא שלך
משחק אותה מבין גדול בנשים..אז שתדע לך שאתה ממש ל-א
אין מה לעשות מותק..
נכון בחורות נמשכות למניאקים אבל זה ממש לא קשור לחוסר בטחון
ואף אחת לא תימשך לאחד שמלקק לה את הרגלים , אבל לא דיברתי על זה בכלל
אין צורך בללקק אבל גם אין צורך להיות מניאק.. ותאמין לי בחורה שכן מעריכה את עצמה תזרוק גם את המניאק...
איזו מפגרת עם הערכה עצמית גבוהה תמשיך לצאת עם אחד ששם זין עליה!?!
קיצר כל זה בולשיט ונכון שצריך את "המשחקים" בהתחלה אבל אם החוסר איכפתיות הזאת נמשכת מערכת היחסים לא תשרוד
אם אתה מדבר על סטוצים אז שם הדינמיקה שונה לגמרי...
אבל למי אני בכלל מנסה להסביר, אתה בסך הכל ילד קטן עדין, שמשחק במשחקים של אני גבבררר אני משיג כל בחורה הכי שווה בארץ...
כשתתבגר ותצא מהסרט דבר איתי.. או שלאא...
נ.ב
אאא.. ואל תדאג כמו ידידות שלך אני בטוח לא רוצה להיראות והכי חשוב להישמע...
וגברים יש לי מספיק... והלוואי והיית חצי גבר ממה שהם...
לעבוד על האופי שלי?!?
קודם תסתכל טוב טוב על עצמך לפני שאתה שופט אנשים אחרים...
שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?
סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?
אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת
שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל
אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה
וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.