TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט"ו באב
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by Major_X on Aug-14-2005 20:03:

ט"ו באב

היי חברים,
תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב?
נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים...
תודה,
אייל.


Posted by YoraY on Aug-14-2005 20:07:

21.8


20.8 = ט"ו באב


ובהצלחה עם הפרחים;>


Posted by Major_X on Aug-14-2005 20:12:

תודה אחי!


Posted by YoraY on Aug-14-2005 20:16:

NP;D


Posted by DjChook on Aug-14-2005 23:26:

חברה שלי תהיה באילת בתאריך

ואני.. אני בכלל משתין בשקית :/


Posted by Elior on Aug-15-2005 00:56:

אם ירצה השם נצא עם מישהי...
בינתיים לישון...


Posted by Tarantula on Aug-15-2005 09:19:

Re: ט"ו באב

quote:
Originally posted by Major_X
היי חברים,
תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב?
נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים...
תודה,
אייל.


ועם זר פרחים אתה מתכוון לתקן את המצב? תעשה טובה תתאמץ קצת יותר


Posted by Shahar on Aug-15-2005 15:21:

Re: ט"ו באב

quote:
Originally posted by Major_X
היי חברים,
תגידו מישהו יודע מתי יוצא ט"ו באב?
נפרדתי מהחברה שלי לא מזמן ואני רוצה לתקן את המצב. חשבתי לשלוח לה פרחים...
תודה,
אייל.


שום פרחים שום דבר
רוצה תחזרי לא רוצה לכי כוסעמו
עברנו תגיל של התחנפויות
דבר איתה תגיד לה את חסרה לי פה ושם
לא טוב לה תן לה דוך בפנים


Posted by m0sh on Aug-15-2005 16:04:

חחח שחר...אתה דפוק תאמין לי


Posted by Shahar on Aug-15-2005 17:27:

quote:
Originally posted by m0sh
חחח שחר...אתה דפוק תאמין לי


דפוק דפוק אבל בינתיים לא חסר בנות
שאל את צח איזה אסמס מישהי שלחה לי
ושאל אותו אם התמונות שלה שהוא ראה שוות

או שתשאל מה מישהי אמרה לי כשהייתי איתו באוטו ושמתי אותה על ספיקר


Posted by Major_X on Aug-15-2005 18:09:

וואלה אני חושב לשקבל פרחים בהפתעה גמורה לעבודה בחג האהבה יכול לעשות את שלו.

אני אשמח לעדכן!!!

אייל.


Posted by Shahar on Aug-15-2005 18:35:

quote:
Originally posted by Major_X
וואלה אני חושב לשקבל פרחים בהפתעה גמורה לעבודה בחג האהבה יכול לעשות את שלו.

אני אשמח לעדכן!!!

אייל.


שמע שמע שמע..
לא יודע למה רבתם
אם אתה רוצה לספר בפרטי אתה מוזמן
אבל אל תעשה תטעות
אל תרוץ אחריה

שמע עליי יש פוזה אני מראש בחורות יודעות שאנלא ירדוף אחריהם
לא יודע איך זה אצלך אבל אם תתחיל עם כל הקטע הזה לשלוח לה מתנות ומכתבים זה לא ילך
תגיד לה בואי נשב אני ואת נדבר
תגיד לה שמעי יום האהבה אני רוצה לבלות איתך אני מתגעגע בואי נחזיר מה שהיה וזה
קח אותה אפילו סיבוב בשכונה שתדברו בשקט
וואלה אם לא מתאים לה תראה לה איפה הקו אוטובוס הקרוב ותעיף אותה


Posted by Tarantula on Aug-16-2005 07:51:

חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף..
לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?!
אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד
אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט...


Posted by Glenn-Holmes on Aug-16-2005 07:57:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף..
לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?!
אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד
אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט...


בואי אני יפתיע את כל הפורום ויספר לך שהבנות ה... של שחר זה לצערנו חלק גדול מהבנות בארץ...
זה למה הגישה של שחר שנראית לכולנו דפוקה מהיסוד היא כנראה הדרך להתנהג לחלק לא קטן מהבנות פה שצריכות ניעור רציני כדי לדעת שלא באנו לשחק משחקים (משרובן מאוד אוהבות דרך אגב) בלי שום קשר שחר ספר להם כמה אתה צריך לשלם לכל אחת כזאת כדי לשכנע אותה להתקשר בדיוק בשעה שתכננת להיות עם צח


Posted by Shahar on Aug-16-2005 17:11:

quote:
Originally posted by Tarantula
חחחח שחר שתהיה בריא עם גישה כזאת לבנות שום דבר לא יצא לך בסוף..
לקח אותה לטיול בשכונה?! מה אתה ערס?!
אולי על הבנות ה..... (לא ננקוב בשמות) שלך זה עובד
אבל בוא נגיד ככה, בחורה שקצת מעריכה את עצמה תגיד לך ללכת קיבינימט...


אז בואי תלמדי משו
כל בת שנראית טוב תזלזל בגבר שמלקק לה
הוא יכול להיות הכי שווה שיש אבל ברגע שהוא מלקק לה היא תעיף אותו מהחיים שלה או סתם תנצל אותו

זה הגישה שלי הרבה שנים ואני לא סובל מחוסר בנות
להפך אנשים פה זכו לראות ולשמוע בנות שאני מכיר ואת יכולה לשאול אם הבנות האלה שוות..

נכון יש בנות שאוהבות שהגבר מתחנן ומתחנף...זה ממש מעלה להן תבטחון העצמי ואני מכיר כמה כאלה
מעניין שכל הבנות האלה זה דווקא הבנות עם החוסר בטחון והבנות הכי כונפות שיש ...

בואי אני יספר לך סיפור
לפני שבוע הייתי אצל ידידה שלי
והיא התחילה להראות לי היסטורי שלה עם אנשים
וכל הודעה זה משהו כמו "איזה מושלמת את איזה חלום זה לדבר איתך" "את יפה כל כך אני חולה עלייך" "איזה כיף להכיר אחת כמוך" והיא פשוט מראה לי את זה ואומרת תראה איזה מגעיל...כמה אומללים אפשר להיות

מיותר לספר לך איך היא נראית נכון? בשביל שלא תחשבי שאני מחרטט אין לי בעיה להראות ליגאל תמונה שלה והוא יספר לך איך היא
אני יוותר על לעלות לפה תמונה..

היא לא היחידה שמזלזלת במי שמתחנף ומשקיע יותר מדי

וכן גם אני מזלזל בבנות שרודפות אחרי או משקיעות או יותר מדי או מתחנפות
ותאמיני לי שעדיין אם מישהי אוהבת אותי היא לא צריכה לעשות תדברים האלה כדי שאני ידע שהיא אוהבת אותי

אהה ובקשר לבנות ה......
מאמי אני מאחל לך להראות כמו אחת מהידידות שלי....
הלוואי שיהיו לך חצי מהבנים שרודפים אחריהן

עד אז תמיד אני יזכור תתגובה שלך בתור עוד מישהי חסרת בטחון
תתחילי לעבוד על האופי שלך מותק

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בואי אני יפתיע את כל הפורום ויספר לך שהבנות ה... של שחר זה לצערנו חלק גדול מהבנות בארץ...
זה למה הגישה של שחר שנראית לכולנו דפוקה מהיסוד היא כנראה הדרך להתנהג לחלק לא קטן מהבנות פה שצריכות ניעור רציני כדי לדעת שלא באנו לשחק משחקים (משרובן מאוד אוהבות דרך אגב) בלי שום קשר שחר ספר להם כמה אתה צריך לשלם לכל אחת כזאת כדי לשכנע אותה להתקשר בדיוק בשעה שתכננת להיות עם צח


זה לא לצערנו
בת שנראית טוב תופסת מעצמה
וזה מגעיל שגבר רודף אחריה או מתחנן אליה
אמרתי כבר שגם אותי זה מגעיל מה לעשות

ושמע הגישה שלי זה לא גישה שאתה מחליט יום אחד לנקוט בה
מי שזה האידיולוגיה שלו עושה את זה
מי שיעשה את זה בגלל שככה כתוב בספר לא יצליח וזה רק יגרום לבחורה עוד יותר לשנוא אותו אם הוא ינסה לשחק אותה קשה להשגה

ובקשר למשחקים..שוב..איזה בן לא אוהב לשחק? בן שמפחד שהבחורה תוריד לו תבטחון
אבל וואלה הנה אני יגיד לך פה מול כולם
אני חולה על משחקים...עם חברה ולא עם חברה...
זה הכיף בקשר עם בחורה...לגוון ולעשות דברים מיוחדים
מישהי שהייתי איתה לפני חברה שלי הייתה חולה על משחקים ובאחד הלילות שלנו היא שמה לי אזיקים...נראה לך שסבלתי? ל-א..

נכון הרבה בנים לא היו מסכימים...למה? כי זה מוריד להם תבטחון שגם ככה אין להם...פחחחחחחחחחחחח
שים לב שאותם בנים בחיים לא ייצאו עם בנות שנראות טוב

אני עשיתי את זה מהנאה...ונהנתי ואנלא מתחרט...אה וד"א גם ראית תמונה שלה...אותה ידידה עם הגוף המעלף שיש לי תמונה שלה עם דפוקותי וגופיה.....

ובקשר ל-לשלם כסף למישהי...פחח...
היא התקשרה ואמרתי לה שאנחנו בדרך לאפטר באומן
והיא אמרה בוא אלי אני יעשה לך אפטר כמו שצריך
אבל זה רק אחת מ..

אני מקווה שהרבה אנשים יפנימו מה שכתבתי
כי בינתיים אני יכול להגיד לך שאותם בנים שחושבים ומתנהגים כמוני זה הבנים שמשיגים בנות ונהנים מכל רגע


Posted by Shahar on Aug-16-2005 18:19:

ליתר בטחון כדי להיות בטוח שאנלא טועה שאלתי איזה ידידה מה דעתה

שיחה מהמסנג'ר מלפני כמה דקות

Shahar says:
קיצור פוחה תקשיבי
תגידי לי מה את אומרת
מה בת תעריך יותר
מישו שבא אליה ומתחנף ומביא מתנות או אחד שלא רודף אחריה ואדיש

אליאנוש says:
ברור שאדיש אלייה

אליאנוש says:
זה הכי עושה לה את זה


קיצור אחרי שסיפרתי לה תסיפור זה מה היא אמרה

Shahar says:
חחחחח יום שני בבוקר בע"ה
נו מה צדקתי?

אליאנוש says:
שיקבע איתה פגישה...וידברו...


--------

מקווה שעזרתי לך

ולך אלונה


Posted by sh33p on Aug-16-2005 23:10:

שחר אני מאחל לך בהצלחה עם הידידות שלך
אבל תזכור שיום יבוא ומספיק שתתהאב טיפה במישהי והיא תשחק בך
אתה תאכל בולבול עמוק עמוק
המשחקים האלה כייפים עד שנפגעים
אז נכון שהמשחק "שים עליה זין, תשים עליך עין" עובד
ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה
לדעתי בחורות שאוהבות משחקים זה בחורות לא רציניות, אמנם רובן כוסיות אך רובן גם בלי אייקיו גבוה במיוחד
אני ראיתי הרבה גנסטרים שמזיינים על ימין ועל שמאל נופלים
כך ש... זה יכול לקרות לכל אחד
לדעתי בחור לא צריך לרוץ אחרי בחורה אבל גם לא לשים עליה זין
וצריך לתת לה את היחס שמגיע לה.


Posted by Shahar on Aug-17-2005 15:07:

quote:
Originally posted by sh33p
שחר אני מאחל לך בהצלחה עם הידידות שלך
אבל תזכור שיום יבוא ומספיק שתתהאב טיפה במישהי והיא תשחק בך
אתה תאכל בולבול עמוק עמוק
המשחקים האלה כייפים עד שנפגעים
אז נכון שהמשחק "שים עליה זין, תשים עליך עין" עובד
ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה
לדעתי בחורות שאוהבות משחקים זה בחורות לא רציניות, אמנם רובן כוסיות אך רובן גם בלי אייקיו גבוה במיוחד
אני ראיתי הרבה גנסטרים שמזיינים על ימין ועל שמאל נופלים
כך ש... זה יכול לקרות לכל אחד
לדעתי בחור לא צריך לרוץ אחרי בחורה אבל גם לא לשים עליה זין
וצריך לתת לה את היחס שמגיע לה.


חחחחחחחחחחחחחח
כפרה
נראה לך שמישהי יכולה לשחק בי?
יש לי ידידה שהתחביב שלה זה להרוס גברים
היא דוגמנית אז היא נותנת לגברים לחשוב שהיא קלה להשגה ואז הם נדלקים עליה והיא מתעללת בהם

בחורה לא תשחק בי כי אני יודע מתי מישהי מנסה לשחק בי ומתי לא
תאמין לי עד היום הייתי עם מספיק בנות ואף אחת לא שיחקה בי
וכל מי שרצתה לשחק זרמתי איתה
אם יהיה משו שלא יבוא בטוב זה לא יקרה

אמרתי כבר זה לא חוכמה לשחק אותה שם זין
אם זה לא האופי שלך ולא נולדת כזה חבל לנסות לשחק אותה
כשבנות רואות גבר כמוני הם לא ישחקו איתו
אבל אם הם יראו מישו שמנסה לששים זין הם יזיינו אותו

הייתי נותן פה עוד דוגמא אבל אנלא רוצה לעשות לי עין הרע אז נחכה עם זה


Posted by omergunr on Aug-17-2005 15:28:

אפשר להיות חבר שלך?
:{


Posted by omergunr on Aug-17-2005 15:29:

לאאאאאאא חבררר במובן חבררר חבררררררררררררר....


Posted by Shahar on Aug-17-2005 15:34:

חבר שלי למה?

quote:
Originally posted by sh33p
ב99 אחוז מהמקרים, אבל אפשר להסתדר גם בלי המשחקים בשביל להשיג בחורה יפה


זה לא משחקים קודם כל
ואמרתי לך בחורה שנראית טוב לא תלך עם מישו שרודף אחריה
או מישו שמראה לה שהוא שם עליה

אבל לא יודע מזה אצלך בחורה יפה


Posted by sh33p on Aug-17-2005 15:50:

quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחחח
כפרה
נראה לך שמישהי יכולה לשחק בי?


כמה פעמים שמעתי את זה :]
ושוב אני מאחל לך בהצלחה ומקווה שזה לא יקרה לך


Posted by Shahar on Aug-17-2005 17:42:

quote:
Originally posted by sh33p
כמה פעמים שמעתי את זה :]
ושוב אני מאחל לך בהצלחה ומקווה שזה לא יקרה לך


מה שאתה לא מבין זה שאני כל כך מנוסה בקטע של משחקים שאני יודע מתי בחורה מנסה לשחק בי
עברתי תגיל של להתאהב במישהי ולתת לה לעשות מה בראש שלה
לא יודע בן כמה אתה אבל רואים אתה עוד ילד בקטע הזה

בוא נגיד שאין הרבה בנות כמו ידידה שלי שמקבלת סיפוק מלהרוס לגברים תחיים
כי קשה להיות בחורה כזאת
צריך להיות חכמה ומתוחכמת
ואם אחת כמוהה ויתרה ולא שיחקה בי אז אף בחורה לא תצליח


Posted by Tarantula on Aug-17-2005 19:43:

כפרה עליך שחר...מאמי תקרא לאמא שלך
משחק אותה מבין גדול בנשים..אז שתדע לך שאתה ממש ל-א
אין מה לעשות מותק..

נכון בחורות נמשכות למניאקים אבל זה ממש לא קשור לחוסר בטחון
ואף אחת לא תימשך לאחד שמלקק לה את הרגלים , אבל לא דיברתי על זה בכלל
אין צורך בללקק אבל גם אין צורך להיות מניאק.. ותאמין לי בחורה שכן מעריכה את עצמה תזרוק גם את המניאק...
איזו מפגרת עם הערכה עצמית גבוהה תמשיך לצאת עם אחד ששם זין עליה!?!
קיצר כל זה בולשיט ונכון שצריך את "המשחקים" בהתחלה אבל אם החוסר איכפתיות הזאת נמשכת מערכת היחסים לא תשרוד
אם אתה מדבר על סטוצים אז שם הדינמיקה שונה לגמרי...

אבל למי אני בכלל מנסה להסביר, אתה בסך הכל ילד קטן עדין, שמשחק במשחקים של אני גבבררר אני משיג כל בחורה הכי שווה בארץ...
כשתתבגר ותצא מהסרט דבר איתי.. או שלאא...

נ.ב
אאא.. ואל תדאג כמו ידידות שלך אני בטוח לא רוצה להיראות והכי חשוב להישמע...
וגברים יש לי מספיק... והלוואי והיית חצי גבר ממה שהם...

לעבוד על האופי שלי?!?
קודם תסתכל טוב טוב על עצמך לפני שאתה שופט אנשים אחרים...


Posted by Glenn-Holmes on Aug-17-2005 21:07:

שחר איזה נסיון אתה מנסה למכור לנו פה?
אתה מדבר כמו ילד בן 12
אז פרחות נמשכות אליך אז?

סוג האנשים המגעיל ביותר הוא שחצנים
תפסיק כבר להשתחצן
די
תהיה אמיתי
כולך רעשד צלצולים וזיוף
זה מגעיל
זה דוחה
וזה מושך כולרות
מה לעשות שבארץ כיום רוב בעלות האופי הזנותי והגועלי הם במקרה בחורות שנראות טוב?

אני לא רוצה ליפול על אחת כזאת

שחר אני לא יודע מה פה האופי שלך מה משחק ובאיזה חלקים עדיין לא התבגרת אבל זה שלושת הדברים האלה יחד
יש לך ניסיון?
יופי אז זיינת אלף פרחות עם גוף פצצה
אני שמח שאתה מרוצה מזה אני מקווה שתבין יום אחד שגבר אמיתי לא רץ לספר לח'ברה וגם אם כן (בסופו של דבר כולנו בני אדם...) לא בצורה שאתה מספר...זה פשוט נשמע מגעיל

אני לא מכיר את אלונה
לא ראיתי את אלונה
ואני בטח בחיים לא יראה אותה

וגם אתה לא
אז מה הקטע השחצני הזה עכשיו להגיד שאין לה אופי?
לך אין אופי! אתה ממציא לך אופי
בונה אישיות
ומשאתה ממציא זה מגעיל
שחר יום אחד תתעורר ותגלה שהדמות שאתה מסתכל עליה במראה היא גועל נפש אחד גדול
ולמה אני אומר את זה? כי אני יודע שמאחורי הכל מסתתר שחר אחר שמסרב משום לצאת
השחר הזה ביום שתיתן לו סוף סוף תבמה הראויה לו יהיה בן אדם באמת שווה (לא במובן שאתה אולי חושב עליו...אני סטרייט)


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.