TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Q-base

Posted by Miky on Aug-15-2005 14:24:

Q-base

Hey,

kheb hier een klein probleemke als ik ner de site van Q-BASE wil gaan.
krijg nen hoop zever mer ik geraak niet op de site, kan iemand me mss helpen???
En wie zou er naar Q-BASE gaan na de line-up gezien te hebben?

Posted by The_G0dfather on Aug-15-2005 14:30:

zalige site hoor
werkt prima bij mij, je krijgt wel meteen een volledig scherm als je entert
nuja, pas mon truc ça

Posted by CygnusX on Aug-15-2005 15:49:

De onnozele posts zijn verwijderd. Pumaz, Wildfire en Zehra, precies een beetje last van verveling Ik weet dat het moeilijk is om jullie in te houden, dus probeer het aub te beperken tot deze thread. 1 onnozele thread is genoeg

Posted by Dark Apostle on Aug-15-2005 16:57:

Re: Q-base

quote:
Originally posted by Miky

En wie zou er naar Q-BASE gaan na de line-up gezien te hebben?

Heb line-up gezien en ze laat me koud. De area met de Franse en Belgische vlag is ronduit beschamend, alsof the harde belgische muziekscene wordt aangevoerd door Furax en co.

En het is helemaal in Duitsland

Posted by Synthesia on Aug-17-2005 12:49:

Probeer anders eens via deze link:

http://events.q-dance.nl/2005-09_10.../eng/index.html

Lijkt me wel een zeer toffe lokatie voor een hard dance evenement, zo een oude luchtmacht base. Maja..zal een uur of 3 rijden zijn en de line-up spreekt me niet direkt aan...heb dan ook meeste van die dj's nog niet live gezien.

Dee dezelfde mening als Dark Apostle over de Belgian/French lineup..verleden jaar was die voor Belgie en Frankrijk apart dacht ik, en toch wat beter met M.I.K.E. ipv Furax, etc.

Posted by djcresto on Aug-17-2005 12:54:

De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als ��n van de hardstyle stijlen.

Posted by Push2005 on Aug-17-2005 13:52:

quote:
Originally posted by djcresto
De Belgische Jump die we hier toch al jaren kennen is nu hard aan het opkomen in het buitenland als ��n van de hardstyle stijlen.

Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy

Posted by djcresto on Aug-17-2005 23:20:

die site is idd supervet!

Posted by djibberonacid on Aug-17-2005 23:58:

zalig feest die Q-Base ik ga er zeker bij zijn, het ligt maar op 150km van Turnhout dus dat is best te doen!!!

Als iedereen de German area eens checkt op de site!!!!!!!!!! Om van te beginnen kwijlen!!!!!!!!!

Kai Tracid, Hennes&Cold, Cosmic Gate, Warmduscher, ...
het hele TracidTraxx en Overdose label draait daar

en als je ziet hoe professioneel die site is dan zullen ze noch kosten noch moeite sparen om het feest superspectaculair te maken

Posted by E-motion_error on Aug-18-2005 00:42:

quote:
Originally posted by Push2005
Ja, heb ik ook al gemerkt. Ze ontdekken daar nu Da Boy Tommy

idd:

quote:

Dat B2S aan een grote opmars is moge al eerder duidelijk zijn. Meer dan 10 concepten runnen zij reeds en daar is nu ��n bijgekomen, naemlijk UP. Dit feestzal geheel in het teken staan van de jumpstyle. Niet wonderbaarlijk dat er dan ook heel veel Belgische artiesten terug te vinden zijn in de line-up. De line-up voor de eerste editie op 12 november in Tropicana te Rotterdam ziet er als volgt uit:

Area 1:
Sky High 1, Bad Boyz, Balistic, Coone, Furax, Lobotomy Inc, Ruthless, Tony, MC DV8

Area 2 Hosted by Jumper Records:
Da Boy Tommy & Da Rick, Marcky, Massiv, Steve Dexter, The Rebel, Thunder Deejay, Yves, MC Villain

Tickets voor deze avond zullen 18� ex fee bedragen. Meer info over dit concept volgt binnenkort.