TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- FBI is flink bezig
FBI is flink bezig
Voor degene die het nog nie wisten, sinds gister zijn vele grote illegale software releasegroepen opgerold, dit is echt heeeeel fout nieuws. Check de thread in de music discussion

das niet zo mooi...... 
tsja...
jezus, heeft die FBI nix beters te doen?? laat ze maar bin ladens gaan vangen ofzow 
Ja laatze iets nuttigs gaan doen ipv onze muziek afpakken
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ja laatze iets nuttigs gaan doen ipv onze muziek afpakken |
Ok de FBI is echt wel al bezig met muziek hoor, laatst paar opgepakt.
| Originally posted by Dj Lex Ok de FBI is echt wel al bezig met muziek hoor, laatst paar opgepakt. |
Kheb pas een groot artikel over een boek gelezen over de CIA en hun drugsbeleid.
Geschreven door een of andere gast die voor de CIA werkte, om drugs te bestrijden, en hij zag keer op keer hoe zijn hogere staf voor miljoenen (uiteindelijk: miljarden) drugssmokkel in de doofpot stopten of er zodanig gebruik van maakten om er zelfs zelf winst mee te maken.
Ik dacht altijd dat Amerika echt een anti drugsland was maar nu ik dit heb gelezen weet ik wel beter, die CIA (en dan zal de FBI wel net zo zijn) is gewoon zo corrupt als maar kan!
tsja..
| Originally posted by Dj Alpha tsja.. |
| Originally posted by Dj Alpha tsja.. |
ag...voor iedere 10 die er opgepakt worden komen er uiteindelijk 20 nieuwe rippers
en mp3s kan tegenwoordig iedere kneus met zn pc make dus dat kunnen ze toch niet stoppen :P