TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The mackenzie feat Jessy I Am Free Marino remix
Pages (2): [1] 2 »
The mackenzie feat Jessy I Am Free Marino remix
What do you think belgium people of this remix. Still a classic from 1997 and much better than original????
greetz
lets open up a thread for all "classic" tunes 
+1
Favorite DJ or Producer Marino Stephano

| quote: |
Originally posted by Pumaz |
and!?//!?//
Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think 
| Originally posted by Jasperovitsj Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think |
ik stop hier wel mee, paar domme belgen denken dat ze god zijn!
ging hier om de plaat! die jullie niet eens kennen, voor jullie tyd jonkies
kthnxbye
| Originally posted by Freezel kthnxbye |

Was die ni gestorven marini stephano,of heb ik het mis?
dacht ik ook.
Kheb hier nog een plaat liggen van hem. Phased pads.
| Originally posted by Toyax ik stop hier wel mee, paar domme belgen denken dat ze god zijn! |
| Originally posted by Sh!fty Deze bullshit pik ik niet in een Vlaams Subforum |

| Originally posted by Jasperovitsj Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think |
Neeje, gij kunt er anders ook een aardig pakske van, achterlijke replies plaatsen 
das algemeen gekend
In mijn geval ook, dus carry on...
dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach
nogmaals vind het jammer van zulke reacties
en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief!
dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach
en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief!
mooie triple-post 
btw, waarom is hier alleen nederlands @ belgisch forum? zijn de walen uit miserie naar "France" getrokken, of zijn wij vlamingen te nationalistisch volgens hen ofzo?

| Originally posted by Toyax dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach |