TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The mackenzie feat Jessy I Am Free Marino remix
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Toyax on Aug-16-2005 06:38:

The mackenzie feat Jessy I Am Free Marino remix

What do you think belgium people of this remix. Still a classic from 1997 and much better than original????

greetz

Posted by Phortastic on Aug-16-2005 07:52:

lets open up a thread for all "classic" tunes

Posted by mellow_head on Aug-16-2005 09:42:

+1

Posted by Real on Aug-16-2005 09:46:

Favorite DJ or Producer Marino Stephano

Posted by Jakhira on Aug-16-2005 11:17:

Posted by Xilver on Aug-16-2005 11:47:

quote:
Originally posted by Pumaz

Posted by Toyax on Aug-23-2005 23:38:

and!?//!?//

Posted by Jasperovitsj on Aug-23-2005 23:49:

Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think

Posted by Real on Aug-24-2005 06:07:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Go pray in front of your Marino Stephano shrine instead of spamming online forums with your obsession, that's what I think

Haha sterk.

Posted by Toyax on Aug-24-2005 06:34:

ik stop hier wel mee, paar domme belgen denken dat ze god zijn!

ging hier om de plaat! die jullie niet eens kennen, voor jullie tyd jonkies

Posted by Freezel on Aug-24-2005 07:23:

kthnxbye

Posted by Real on Aug-24-2005 07:41:

quote:
Originally posted by Freezel
kthnxbye

Heerlijk Freezel.

Deze thread lijst ik in.

Posted by cyberia on Aug-24-2005 08:52:

Was die ni gestorven marini stephano,of heb ik het mis?

Posted by Pheatus on Aug-24-2005 09:07:

dacht ik ook.

Kheb hier nog een plaat liggen van hem. Phased pads.

Posted by Sh!fty on Aug-24-2005 10:34:

quote:
Originally posted by Toyax
ik stop hier wel mee, paar domme belgen denken dat ze god zijn!

Iedereen die Belgen dom noemt verdient hier een ban
!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze bullshit pik ik niet in een Vlaams Subforum

Het lijkt er anders sterk op dat je hier vriendjes probeert te maken onder de domme Belgen, Hebbe ze je soms al uitgespuwd in het NL forum?

Voila, genoeg opwinding

Posted by Jakhira on Aug-24-2005 12:31:

quote:
Originally posted by Sh!fty
Deze bullshit pik ik niet in een Vlaams Subforum

In theorie is het Belgisch

En ja Marino is dood, en sommigen noemen hem sindsdien heilig

Posted by pooley on Aug-24-2005 14:25:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

achterlijke reply
gij ni alleen ze jasp

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2005 15:27:

Neeje, gij kunt er anders ook een aardig pakske van, achterlijke replies plaatsen

Posted by pooley on Aug-24-2005 15:28:

das algemeen gekend

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2005 15:29:

In mijn geval ook, dus carry on...

Posted by Toyax on Aug-24-2005 15:52:

dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach

nogmaals vind het jammer van zulke reacties

en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief!

dom is msichien een groot woord, maar als je een topic maakt verw8 je toch niet alleen negatieve reacties. En die reactie was gewoon een reactie op antwoord van jasper. Die jongen heeft alleen maar negatieve reacties als hij meerdere malen topics ziet. ging nu gewoon om 1 plaat, maar ach

en mijn excuses voor belgen dom te noemen, want marino is ook een belg, maar de mensen die hier negatief reageren vind ik dus niet dom, maar beetje makkelijk en te negatief!

Posted by DJ Sid on Aug-24-2005 17:05:

mooie triple-post

btw, waarom is hier alleen nederlands @ belgisch forum? zijn de walen uit miserie naar "France" getrokken, of zijn wij vlamingen te nationalistisch volgens hen ofzo?

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2005 18:30:

quote:
Originally posted by Toyax

Het gaat hem niet om dit topic, het gaat hem om tientallen topics op verschillende fora (TA, trance.nu, Mike, Bonzai,...) over verschillende jaren die altijd over hetzelfde gaan en meestal weinig tot niks bijdragen tot de fora waarop ze gepost worden. En ik heb respect voor Marino Stephano en ik kan zijn muziek ook heel goed appreci�ren, maar ik vind het dan weer niet nodig dat je de mensen om de paar maanden er pers� moet aan herinneren dat Marino zo goed was...

Pages (2): [1] 2 »