TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Rank1's nya låt! :)
Rank1's nya låt! :)
vill bara tipsa om Rank1's nya låt som är supernice.
Den påminner lite om Superstring fast denna är något hårdare.
Namnet på den är ännu okänt för den finns bara på radiorip.
Hör av er om någon är intresserad av den.
Rank1 har lagt till en ny låt på deras discography. det är säkert denna som det e radiorip på. http://www.rank-1.com/transverydigi...raphy-frame.asp
reveal, menar du airwaves nya? vad heter den`?
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad reveal, menar du airwaves nya? vad heter den`? |
okej
.. men artisten finns ju också.. nån som hört nått nytt med honom/dom? rank1's airwave e nog den bästa trance låt som nånsin gjorts
Airwave = L-Vee & Laurant Veronnez
Gicka in på Rank 1s hemsida och klickade på news, där står det att den nya singeln heter Awakening...
Albumet kommer lagom till Trance Energy
Så fort ni ser nånstans man kan lyssa me real playerellerliknande så säg till så rippa jag det på en gång
ses...
| Originally posted by SteveTranz4ever Så fort ni ser nånstans man kan lyssa me real playerellerliknande så säg till så rippa jag det på en gång |
Jag tycker den här låten är jättebra! Bättre än Airwave (låten).. Jag gillade inte airwave såå mycket. Ibland kommer det såna låtar så alla blir eld och lågor, medan man själv inte förstår vad som är så märkvärdigt alls.. andra exempel är: Svenson & Gielen - Twisted och Gouryella - gouryella.. jag vet att många älskar framför allt gouryella, men jag tycker det är ok inte alls mer..
| Originally posted by reveal ett program för att rippa strömmar, tex ram eller asf, finns här |
| Originally posted by Ravesquad okej .. men artisten finns ju också.. nån som hört nått nytt med honom/dom? |
| Originally posted by King of Clubs Jag vet inte om den här remixen är sprillans ny, men den är iaf ny för mej och jag tycker den är jättebra: Andy Ling - Fixation (Airwave remix) |