TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה כיף לחזור
איזה כיף לחזור
קבלו אותי
Ladies and Gentelmen
Hes Back
Yes yes
Kipper Is Back!
אוהב אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
גיל שוורץ תתבייש לך ששכחת אותי
מי פה רשום בפורום של עופר?!
מה הלכת?

ברוך שובך
מי זה?
| quote: |
| Originally posted by DjChook מי זה? |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא כבר לא כיף לחזור |
וולקם באם קיפרולה..
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא כבר לא כיף לחזור |

אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום
ברוך שובך
והכי חשוב תשאר פה
הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול!
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום ברוך שובך והכי חשוב תשאר פה הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול! |
ברוכים השבים אחי!
רק תסביר לי שניה
מה זה הפורום של עופר?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.