TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איזה כיף לחזור


Posted by -CosmicFire- on Aug-19-2005 03:53:

איזה כיף לחזור

קבלו אותי
Ladies and Gentelmen
Hes Back
Yes yes
Kipper Is Back!

אוהב אותכם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
גיל שוורץ תתבייש לך ששכחת אותי

מי פה רשום בפורום של עופר?!


Posted by YoraY on Aug-19-2005 04:36:

מה הלכת?





Posted by yaman on Aug-19-2005 07:56:

ברוך שובך


Posted by DjChook on Aug-19-2005 09:33:

מי זה?


Posted by -CosmicFire- on Aug-19-2005 09:40:

quote:
Originally posted by DjChook
מי זה?



אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור


Posted by DjChook on Aug-19-2005 10:00:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור


זה היה בהומור!


Posted by Elior on Aug-19-2005 11:05:

וולקם באם קיפרולה..


Posted by Tarantula on Aug-19-2005 12:45:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני רואה פה לא אהבו אותי משו האא
כבר לא כיף לחזור


אוהבים אותך!!! כולנו פה אוהבים אותך וכיף שחזרת!!!
לא שאתה זוכר אותי אבל לא משנה
העיקר להפגין אהבה





Posted by Glenn-Holmes on Aug-19-2005 13:43:

אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום
ברוך שובך
והכי חשוב תשאר פה
הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול!


Posted by -CosmicFire- on Aug-19-2005 17:59:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוי קיפר... האיש שאכלס לא מעט מהטרדים ההזויים שלי שבהם הבאתי בדיחות הומוריסטיות על חברי הפורום
ברוך שובך
והכי חשוב תשאר פה
הפורום מתחיל להראות סימנים חיוביים של חזרה לחיים ובגדול!


חחחח אין בעיה

אליאור צפצף לי לפעמים יא מניאק!


Posted by Sm0keMachine on Aug-26-2005 12:58:

ברוכים השבים אחי!

רק תסביר לי שניה
מה זה הפורום של עופר?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.