TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חנויות לציוד תקליטנים בישראל


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-14-2001 12:19:

Smiley DJ חנויות לציוד תקליטנים בישראל

שלום
אני מחפש חנויות בישראל שמהם אני יכול לקנות ציוד (לתקליטנים). אם מישהו מכיר חנויות טובות ויכול להמליץ לי על כמה, אני אשמח מאוד.
רצוי באיזור המרכז..........
תודה מראש.


Posted by YuVaL on Dec-14-2001 12:24:

Re: חנויות לציוד תקליטנים בישראל

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
שלום
אני מחפש חנויות בישראל שמהם אני יכול לקנות ציוד (לתקליטנים). אם מישהו מכיר חנויות טובות ויכול להמליץ לי על כמה, אני אשמח מאוד.
רצוי באיזור המרכז..........
תודה מראש.


בת"א יש ברחוב שנקין חנות שקוראים לה קרמבו
אני הולך לבקר שם שבוע הבאה כנראה...
אני בטוח שלאנשים כאן יש מידע קצת יותר רחב משלי..


Posted by nimrod levi on Dec-14-2001 13:14:

אחי הייתי בקרמבו ולא נראה לי שהם מוכרים ציוד..
רק תקליטים וגם המבחקר שם לא משהו... אבל יכול להיות שהם יתנו לך מידע על אנשים שיש להם ורוצים למכור


Posted by Dj-2TaLL on Dec-14-2001 15:18:

quote:
Originally posted by nimrod levi
אחי הייתי בקרמבו ולא נראה לי שהם מוכרים ציוד..
רק תקליטים וגם המבחקר שם לא משהו... אבל יכול להיות שהם יתנו לך מידע על אנשים שיש להם ורוצים למכור

צודק...
הייתי שם אתמול ויש שם רק דיסקים(למטה) תקליטים(למעלה) וחבורת אנשים שרוטים(בכל מקום)

אבל תלוי גם מה אתה רוצה לקנות?
יש לך בת"א את כלי זמר, שלדעתי הם לא משהו מבחינת מבחר, יש להם בלעדיות על מוצרי ג'מיני אז אם אתה רוצה, רק שם.
הקומפקטים של ג'מיני הם לא מומלצים כי העניים שלהם הולכות מהר יחסית.
מיקסרים של ג'ימיני זה נחמד להתחלה...

יש לך את חלילית בכיכר השעון, יפו, שם יש מבחר יותר גדול, מיקסרים לא ראיתי מה יש שם, אבל אני בטוח שיש דברים יותר טובים מכלי זמר, מבחינת קומפקטים יש להם ניומרק, דנון ועוד כמה חברות טטובות, ויש גם משהו בשם
WORK
זול אבל לא מומלץ...

אם זה לא מספיק לך יש עוד חנות בארץ בשם מרום שאותם אני לא מכיר אבל הם בעיקר מתעסקים עם כלי מוזיקה אז המבחר של המיקסרים וכו' בטח בהתאם...

יש לך גם את האינטרנט, שאתה יכול להזמין לארץ אבל לשלם מכס:
פטיפון - 70%
מיקסרים וקומפקטים - בסביבות ה100% +
אני חושב...

איזה ציוד אתה רוצה לקנות???


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-15-2001 17:33:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL

איזה ציוד אתה רוצה לקנות???


אני מחפש בעיקר תאורה.
אבל לא כדורי אורות, פליקרים, ודברים מסכנים כאלה.
רובוסקאנים, טומאסים, דימרים, וכל שאר התאורה החכמה....
המליצו לי על חנות בשם "לייטון" בראש העין, אבל אין לי עצבים לנסוע עד לשם.
אז חשבתי שאולי יש כאן עוד תקליטני אירועים שיוכלו לעזור לי...
ואגב, אם כבר אני שואל לגבי ציוד, אתם אולי יודעים איפה אני יכול לקנות סטאנדים לרמקולים? ואיפה אפשר להתקין את ה"כוסות" בשביל הסטאנדים???


Posted by Dj-2TaLL on Dec-15-2001 20:38:

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני מחפש בעיקר תאורה.
אבל לא כדורי אורות, פליקרים, ודברים מסכנים כאלה.
רובוסקאנים, טומאסים, דימרים, וכל שאר התאורה החכמה....


אתה מחפש תאורה והנה אני כותב לך ספר על איזה מיקסרים כדי לקנות איפה...
היית יכול לכתוב תאורה מלכתחילה...

חחחחחחחח...

אין לי מושג בזה אחי...


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-16-2001 01:52:

חחחחחחחחחחחחח........ מצטער אחי.
אני מבין שאתם (לפחות רובכם) תקליטני מועדונים, שמבינים בעיקר במיקסרים, קומפאקטים, ופאטפונים.....
אני אחפש תאורה במקומות אחרים......
מי יודע.... אולי אני אמצא איזה משהו באיזור או שמקסימום אני "אייבא" לארץ כמה דברים.
אבל אם כבר אני פה בקטע של חיפוש ציוד, יש לך אולי מושג איפה אני יכול לקנות מזוודות לדיסקים?


Posted by Dj-2TaLL on Dec-16-2001 10:46:

הייתי בת"א לא מזמן ואני ראיתי כאלה מזודות לתקליטים באי.אם.פי אני לא בטוח, אולי יש שם גם מזודות לדיסקים, אולי יש גם בכלי זמר, מזודות כאלה, אבל תתקשר לברר לפני שאתה נוסע, אה כן, ויש להם מדיניות מזדיינת, הם לא מוסרים מחירים בטלפון, אז תן להם את אבא והם יגידו לך כמה זה עולה


Posted by Dj Moriano on Dec-16-2001 23:18:

תגידו מה אתם שרוטים????
א.ב. אלקטרוניקה יש תאורה


זה בחולון אני לא מוצא את המספר שאני אמצא אני ארשום


Posted by Q-PiXeL on Dec-17-2001 12:32:

א.ב אלקטרוניקה
http://www.ab-electronics.co.il/ab/
טלפון
03-5560893

באמת יש שם תאורה טובה!


Posted by HyPeRSoNiC on Dec-17-2001 21:07:

Invisible Grin

תודה רבה לכם חבר'ה!!!!
אני הייתי פעם בחנות הזאת.... אבל איבדתי את הטלפון שלהם.
הם קצת יקרים, ואין להם מוצרים דווקא של חברה ספציפית שאני מחפש... קוראים לה
Martin
אולי אתם מכירים?
בכל מקרה, אבל יש להם דווקא מוצרים טובים. אני אקפוץ לשם כשיהיה לי זמן.

בינתיים, אם אתם מכירים עוד מקומות, או אתרים, אתם מוזמנים לכתוב לי...


Posted by Dj Moriano on Dec-17-2001 22:08:

quote:
Originally posted by jin_kazama
?




בהתחלה חשבי שאתה לא מבין כי אתה חדש או משהו
אבל חלאס

מה הקטע למה אתה סתם רושם פוסטים????
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"

אתה סתם מעצבן מלא אנשים.....
אם אין לך מה להגיד אז לא נורא אתה לא חייב להגיב על כל ט'רד שנפתח.....


Posted by Pinto on Dec-17-2001 22:17:

ל HyPeRSoNiC

לייטון היא היבואנית הבלעדית של מרטין בישראל והחנות שלהם לא נמצאת בראש העין אלא ברמת השרון אם אני לא טועה. הייתי בחנות שלהם ויש להם מבחר גדול שם במיוחד של רובוסקאנים של מרטין א.ב אלקטרוניקה גם מוכרים ציוד תאורה, רובוסקנים ותומסים אבל הם לא מוכרים מרטין אלא רק רובוסקאנים מסוג
COEF
ויש עוד חנות שקוראים לה דנאור הא בין החנויות הדגולות בארץ ויש להם גם מגוון גדול של ציוד הם מוכרים רובוסקאנים וסקאנרים של
CLAY-PAKY
הנה ההאתר שלהם :
www.danor.com

ואם אתה רוצה מזוודות טובות לדיסקים יש בג.מ אריזות.


Posted by Hell_Copter on Dec-17-2001 22:21:

quote:
Originally posted by Dj Moriano

אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרעת אותי לגמרי אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by Q-PiXeL on Dec-18-2001 06:11:

quote:
Originally posted by Dj Moriano




בהתחלה חשבי שאתה לא מבין כי אתה חדש או משהו
אבל חלאס

מה הקטע למה אתה סתם רושם פוסטים????
אתה רוצה תפתח ט'רד שקוראים לו
"?"
וכל עשר דקות תוסיף לו עוד פוסט שבמובן יהיה רשום בו
"?"

אתה סתם מעצבן מלא אנשים.....
אם אין לך מה להגיד אז לא נורא אתה לא חייב להגיב על כל ט'רד שנפתח.....


הוא נדמה לי מנסה לצבור הודעות כדי תהיה לו גישה ל
Sharing Area
לא להביא לו


Posted by Dj Moriano on Dec-18-2001 12:01:

ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס

אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים






אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה.....


Posted by Dj-2TaLL on Dec-18-2001 12:06:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
ג'ין קוסאמה
אם זה מה שאתה רוצה רק להוריד משרינג סקשן
אז תפסיק לשלוח הודעות אתה יכול להכנס

אתה לא צריך מיליון הודעות אתה סתם מעצבן את האנשים






אל תצפה שמישהו יגיד לך איפה זה.....

באמת צודק...

בקשר לאב אלק' הם היבואנים של טכניקס לא?@?@?
תחת מה טכניקס רשום, כי אני לא מוצא אותם תחת חברות מיוצגות,
יש שם וסטאקס


Posted by Pinto on Dec-18-2001 13:34:

א.בא אלקטרוניקה

לא מוכרים טכניקס הם מוכרים רק ואסטקס.


Posted by YuVaL on Dec-18-2001 15:09:

לא לא לא הם מוחרים גם טכניקס הייתי אתמול באתר שלהם


Posted by Dj-2TaLL on Dec-19-2001 10:54:

אז מי כן היבואנים של טכניקס?!?!?


Posted by Dj Moriano on Dec-19-2001 17:33:

לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף...


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:00:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
לא חושב שיש להם יבואנים רישמיים אני חושב שהכול
זה יבוא אישי של החנויות אתה יכול למצוא ב
BEAT MAN
טכניקס זה בדיזינגוף...


איפה זה?
זה בקניון שם נכון?
לייד כלי זמר?


Posted by Dj Moriano on Dec-20-2001 15:24:

זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה.....


Posted by Dj-2TaLL on Dec-20-2001 15:54:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
זה בתוך הקניון לא יודע בדיוק איפה זה.....


אז אני מניח שאנחנו מדברים על אותו דבר...

למי שלא יודע הקניון של דיזינגוף הוא מבוך!!!
שעתיים עד שאתה מוצא את המקדונלדס!!!
יש בכל פינה שלט של מקדונלדס!!!!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.