TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eurokit
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Flippe on Dec-14-2001 13:59:

Eurokit

Wa een frot munten

Vooral die van 1 euro cent.
Wa een kleine rommel

Wa vinden jullie der van!?

Posted by Yarnie on Dec-14-2001 14:40:

Re: Eurokit

quote:
Originally posted by Flippe
Wa een frot munten

Vooral die van 1 euro cent.
Wa een kleine rommel

Wa vinden jullie der van!?

true...true

keb ze net ook opgehaald.....maar ja tis toch weer gratis geld
toch mooi meegenomen.........

Posted by Blik on Dec-14-2001 15:39:

wel lachen toch

wij zijn het enige land die een eurokit gratis van de overheid krijgen, bedankt minister Zalm

Posted by M5 on Dec-14-2001 15:44:

1 en 2 cent hadden ze gewoon weg moeten laten....wtf moet ik met al dat kleingeld in me portefeuille? maarja..niks aan te doen...ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe briefjes erin passen....time will tell!

Posted by Henkie_henk on Dec-14-2001 15:50:

Re: Re: Eurokit

quote:
Originally posted by Yarnie

true...true

keb ze net ook opgehaald.....maar ja tis toch weer gratis geld
toch mooi meegenomen.........

haha jouw belastinggeld ja

Jammer dat we nix aan die 1 eurocenten hebben aangezien iedereen "mooie ronde bedragen" maakt waardoor alles godverdomme 10.000 keer duurder wordt!

Posted by Blik on Dec-14-2001 15:58:

quote:
Originally posted by M5
1 en 2 cent hadden ze gewoon weg moeten laten....wtf moet ik met al dat kleingeld in me portefeuille? maarja..niks aan te doen...ben trouwens wel benieuwd of die nieuwe briefjes erin passen....time will tell!

het 50 Euro briefje is iets groter als het tientje, en de briefjes worden steeds groter als de waarde meer word

het enige echte probleem is dat de briefjes ook hoger zijn, maar langer zijn ze niet

Posted by serialkillah on Dec-14-2001 16:14:

Ik vindt die 1 en 2 euro munten wel lache...

Posted by HiGH_NrG on Dec-14-2001 17:19:

Keb ze nog nie opgehaald...

Vind t allemaal maar een beetje ge-hype-d...

Posted by New Wave on Dec-14-2001 17:33:

gheghe ik pin alles.....ksie wel of ik die muntjes ga halen..misschien iets voor de verzameling voor mijn kleinkinderen.................nu eerst nog een lekker wijf...........

Posted by Flipper01 on Dec-14-2001 18:18:

Ik heb ze nog niet opgehaald, maar ik vind het wel jammer dat er munten van 1 en 2 cent zijn...heb je al die zut in je portemonee zitten.
Wel leuk allemaal die euro's maar het wordt er wel allemaal fuckin duur van

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-14-2001 18:38:

wel grappig spul.....
doet me denken aan m'n eerste speelgoedgeld.....dat zag er ook zo uit!

Posted by Opti on Dec-14-2001 18:42:

quote:
Originally posted by New Wave
nu eerst nog een lekker wijf...........

haal je die ook bij t postkantoor?

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-14-2001 18:45:

quote:
Originally posted by Blik

het 50 Euro briefje is iets groter als het tientje, en de briefjes worden steeds groter als de waarde meer word

het enige echte probleem is dat de briefjes ook hoger zijn, maar langer zijn ze niet

Dan moet ik een megaHOGE portemonnee aanschaffen......

Posted by TranceFool on Dec-14-2001 19:44:

Briefjes kan je vouwen hoor

Posted by raoel on Dec-14-2001 19:57:

quote:
Originally posted by Blik

Scheelt dat jij die van boven de 50 toch niet hebt (ik overigens ok nie), dus maakt het niet uit

Posted by Blik on Dec-14-2001 20:01:

quote:
Originally posted by raoel

Scheelt dat jij die van boven de 50 toch niet hebt (ik overigens ok nie), dus maakt het niet uit

dat is dus de reden waarom ik het briefje van 50 Euro zei ja

ik heb het echte briefje van 500 Euro al wel in me handen gehad economie les roelt

Posted by Little Theseus on Dec-14-2001 20:32:

[arrogant mode]mjah, zolang die nieuwe biljetten maar goed branden, dan kan ik mn sigaren tenminste nog fatsoenlijk aansteken[arrogant mode/]

Wehe, de euro is in vele landen UITVERKOCHT!
Is dat niet cynisch? Algemeen geaccepteerd geld dat gewoon bij de overheid OP is, beetje vreemd

Posted by TimeportE on Dec-15-2001 21:36:

ik heb die euro kit nog nie gehaald, maar mijn ma heeft zon zakje voor 25 piek gekocht.. ik vind die 1 en 2 euro wel er grappig uit zien.. maar waarom hebben ze nu weer 1 eurocent.. dan krijg ja zeker als je iets voor 999,99 euro die ene cent terug!! lol

Posted by Gurian on Dec-15-2001 21:45:

Sinterklaas is weer voorbij en minister Zalm reikt chocolademunten uit. Want ik vindt echt dat het net van die chocomunten zijn.

Ik hep ze trouwens bij de Combi gehaald. Krijg je er ook nog een lotnummer bij waarmee je allerlei prijzen kunt winnen waaronder een auto
Tis toch ma mooi meegenomen zo'n lot waar je nix voor hoeft te doen.

Posted by Sandman on Dec-16-2001 11:26:

Het is wel lache... Als je nu naar Belgie of Duitsland ga hoef je niet meer met francs en marken te betalen.

die 1 en 2 ct is overdreven vind ik... Wat zal oma weer blij zijn, kan ze weer gaan rikken met centen

Die eurokitten worden ook verkocht op internet!!! ze zijn al bijna 2x zoveel waard LOL

Sandman

Posted by Dj Lex on Dec-16-2001 13:12:

Ja het initiatief is leuk van de overheid, maar idd die 1 en 2 centen muntjes zijn nutteloos, gooi nu meestal me stuivers ook al weg, dus dat ishelemaal rommel

Posted by Miss Proximus on Dec-16-2001 14:05:

Er zijn vast wel ergens winkeliers die iets van .02 of .41 cent verkkopen hopen we
En anders wel in mijn restaurantje later

Posted by Opti on Dec-16-2001 22:58:

jongens, niet zeuren man, De Nederlanders zijn de enige die zo'n eurokitje krijgen....

Posted by Gurian on Dec-17-2001 11:34:

Idea

Dus als je nu al je 1 en 2 eurocenten opspaard kun je ze later
allemaal uitgeven bij Miss Proximus in het restaurant.

Dat is dus de ware reden waarom ze die 1 en 2 eurocenten hebben
uitgebracht

Posted by kolkiewolkie on Dec-17-2001 13:39:

SJEEES

wat lijken die 1 euromunten (geloof ik) kriegels veel op de munten uit de lokale discotheek zeg!!: ook dat 'zilveren' gedeelte binnenin en dat 'goud'kleurig buitenom, ongeveer zelfde grootte, dat smeekt om fraude, net zoals duitse marken in een andere local place te gebruiken zijn (bier voor 1.10 )

groeten kolkiewolkie

Pages (2): [1] 2 »