TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Waarom zit er een Key op #TAForum?
Waarom zit er een Key op #TAForum?
En als er een is, ken iemand me die ff sture dan? 
idd ja
k moet die key ook hebben!

/msg magrec en request ff de key je krijgt hem echt wel hoor 
dusse /msg magrec en vraag maar naar de key of PM maar /msg gaat sneller...
*Done*
Nou laat het FORUM maar zitten zo voor mij, heb 1x geprobeerd die key te vragen lukt niet dus jammer dan. Zolang die Key hier niet neergezet wordt of dat je weer gewoon kan inloggen kom ik er niet meer. Lekker vaag weer.
* /msg: insufficient parameters
ehm... jaa...
wat betekent dit???
tik in:
ik vind het ook stom, maar ik ben niet de man van het channel
[henkie praat]
Beste blik de key is er nie voor nix.. dus late we em dan ook nie gaan poste beste vrin
Nou van mij hoeft het niet zo, vondt het er altijd wel leuk maar zo ga ik er niet meer heen. Net of het een eer is om op het #TAforum te zitten. Nou die eer hoef ik dan niet. Ik zeg hier mijn woordje wel.
| quote: |
| Originally posted by Blik [henkie praat] Beste blik de key is er nie voor nix.. dus late we em dan ook nie gaan poste beste vrin |
remy daar gaat het niet om iedereen die normaal gesproken op het taforum komt kan gewoon die key krijgen. (volgens mij)
Wat de preciese reden is van de key? (fbi ofzo ik weet ut niet)
| Originally posted by Blik en dat is gewoon triest, omdat jullie zonodig over warez moeten praten worden wij de dupe ervan, over mp3 doen ze helemaal niet moeilijk, als jullie zonodig over warez moeten praten maak dan een ander channel daarvoor |
| Originally posted by Jukx ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen. |
| Originally posted by Jukx ja vind ik ook hoor.. die key is vast weer het idee van een paar van die gasten die wel altijd ingelogd zijn maar echt NOOIT een woord wisselen op de channel, niemand kent ze en meestal is het niet eens duidelijk of je het nou over een bot hebt of over een bestaand persoon. beetje onzin dat dat soort mensen een beetje gaan lopen bepalen wie of wat er op de channel mag komen. |
ff een revolutie in het channel gekomen 
Ik vind ook dat er iets niet helemaal correct is aan al die bots. Allemaal mensen die gewoon niks met TA te maken hebben worden nu beschermd door die bots en hebben gewoon teveel macht daardoor. Ene Sir-Evil was daar net maar weer het voorbeeld van.
De echte TA-ers worden daar op hun eigen channel, #taforum, de dupe van. Dat klopt niet helemaal dacht ik zo..
Ben daarom van mening dat er maar eens wat moet gaan veranderen.
kleine veldslag gaande op de channel 
| Originally posted by magrec kleine veldslag gaande op de channel |
| Originally posted by DJ_Massive waar waar waar ??? ... |
go go go Jukx
(heb je je harnas en mali�nkolder al aan? zoniet, mag je die van mij wel lenen
)
Voortaan als er zoiets is tik gewoon:
/query Glaniskan
of
/query Glan
ligt eraan met welke nickname ik online ben
En begin dan maar tegen me te lullen weinig kans dat ik er niet ben whehehehe
Ennuh sorry voor de shit
Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw
)
Greetz,
Glaniskanis
| Originally posted by Glaniskanis Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw )Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Jukx Ik vind ook dat er iets niet helemaal correct is aan al die bots. Allemaal mensen die gewoon niks met TA te maken hebben worden nu beschermd door die bots en hebben gewoon teveel macht daardoor. Ene Sir-Evil was daar net maar weer het voorbeeld van. De echte TA-ers worden daar op hun eigen channel, #taforum, de dupe van. Dat klopt niet helemaal dacht ik zo.. Ben daarom van mening dat er maar eens wat moet gaan veranderen. |
)
| Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw ) |
| Ik was ook maar bezopen toen met Sir_Evil (nu weer btw ) |