TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svettiga tjejer
Svettiga tjejer
Oki, nu kommer det �terigen en tr�d som ligger lite utanf�r TA:s ramar. Men �nd�. Surfade runt lite p� hatobjektet YOSTHLMs hemsida och fann f�ljande lista. �r fortfarande den generella uppfattningen om tjeidrott samma som YOSTHLM utrycker den eller �r det n�gon som tycker olika. Sj�lv blir jag helt tokig n�r man dissar tjejidrott.
f�rst�r inte riktigt tjusningen med o frossa i �verklassnoja.. sj�lv gillade jag damhandbollen
jag tyckte att handbollen var hur bra som helst att titta p�... fattar inte vart dom vill komma? tror dom att dom �r b�ttre �n oss andra eller? f�r det �r dom allts� inte, snarare s�mre med tanke p� deras s�tt att se p� andra m�nniskor
Sluta Aendy, surfa inte runt p� YOSTHLMs hemsida, man kan f� men f�r livet, 
Allvarligt, de �r verkligen helt st�rda. H�ller mig verkligen undan.
�CKLIGA �r dem...
| quote: |
| Originally posted by Vitryss Sluta Aendy, surfa inte runt p� YOSTHLMs hemsida, man kan f� men f�r livet, ![]() Allvarligt, de �r verkligen helt st�rda. H�ller mig verkligen undan. �CKLIGA �r dem... |
Yosthlm �r satan i cantona-krage..
Jag tycker ocks� det var larvigt att s�ga damhandbollen, som var roligare �n vad man hade f�rv�ntat sig.. h�ller med om att golf kan man dock skippa. Kan t�nka mig att det �r roligt att spela, men att se p� tv �r bara s� otroligt tr�kigt..
| Originally posted by Gaby men det e ju s�������� tr�kigt att kolla p�!!! |
Tacka vet jag dam tennis. Varf�r ?
Anna Kournikova... that�s why
klick->Anna 1
Hon kan spela tennis ocks�
klick->Anna 2
Hon f�r g�rna svettas och fl�sa i mitt �ra.. 
ses...
H�ller med f�reg�ende talare! Finns inget sexigare �n en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo! 
| Originally posted by ZAiNT CiD H�ller med f�reg�ende talare! Finns inget sexigare �n en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo! |
Nej tjockis, en tjej i tenniskjol med string under o ett tajt svettigt linne s� att man ser nipples! lr en s�nn d�r sexig sportbh. �hhh fy fan va snyggt!!! YUMMIE!!! 
Och det �r det enda som �r v�rt att se ang�ende damidrott eller? Faen vad tradit att inst�llningen �r s�dan. :(
�nnu mer off-topic, men �nd�:
Jag tycker att viss damidrott �r underh�llande. Damtennis t.ex. �r i m�nga avse�nden b�ttre �n herrtennis, d� det i regel handlar om mer teknik �n kraft. Handbollen var ganska kul. Damfridrott �r intressant osv. Men, jag tycker inte som m�nga att damidrott negleras i media. Det h�r har varit p� tapeten i pressen ett tag nu och s� m�nga s�ger att damidrott inte f�r den uppm�rksamhet den f�rtj�nar. Det �r enligt mig helt fel. Helt pl�ttsligt eftersom tidningarna/tvsporten etc. vill vara politiskt korrekta s� ser man uppslag med ume� if�s fotbollsdamer, damcurling etc. MEN det finns ju inget stort intresse f�r det, s� d� �r det ju helt naturligt att det inte b�r ges uppm�rksamhet. Jag skulle vilja veta hur m�nga av dem som anser detta bra verkligen bryr sig n�r det v�l kommer till kritan.
| Sj�lv blir jag helt tokig n�r man dissar tjejidrott. |
Jag anser att det �r fel att j�mf�ra damfotboll med herrfotboll. Det �r ungef�r som att j�mf�ra curling med bowling och mena att bowling �r mer fartfyllt och sp�nnande s� d�rf�r ska vi inte bry oss om curling som bara �r l�ngsamt och tr�kigt fast det �r en helt annan sport. Damfotboll och herrfotboll (t.ex.) ska inte j�mf�ras som fotboll mot fotboll utan som tv� separata idrottsgrenar. F�r det �r s� att man t�vlar med olika f�ruts�ttningar och anpassar spelet d�refter. D�rf�r �r damfotboll tr�kigare �n herrfotboll och damtennis roligare �n herrtennis vid j�mf�relse, d�rf�r att man spelar spelet utifr�n sina f�ruts�ttningar. Ett tjejlag kan mycket v�l sl� ett killag bara genom att idrotten i sig gynnar dem snarare �n herrar. Men problemet �r att med den herrdominans som historiskt har g�llt har reglerna anpassats efter att passa herrarnas f�ruts�ttingar och n�r damerna s�lunda tagit samma sporter i besittning har �ven de f�tt spela efter dessa regler. Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�.
Oj oj oj va on�diga posts det finns h�r ibland 
Jagb vill se mer modern dans (hiphop, breakdance, jazz funk, �kta salsa) ist�llet f�r fotboll och handboll!!!
ledsen ass�, men jag orkar verkligen inte bry om all feminismtjaffs!
gott nytt �r allesammans!

| Originally posted by Aendy Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�. |

| Originally posted by Aendy Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�. |
| Originally posted by reveal har inte h�nt p� 100 000 �r s� varf�r skulle den f�r�ndringen komma under de n�rmsta generationerna? |
Ja r�kar faktiskt gilla YOSthlm, tycker det kan vara kul l�sning ibland. Deras fester har ocks� varit roliga.
Jag har inget emot damidrott dock, tycker att det kan vara lika sp�nnande som "annan sport". S� �r det...
Coolt, YOSTHLM klarade tydligen inte l�ngre av att f�rsvara sig mot diverse p�hopp p� sin hemsida (eller s� f�rs�ker de m�rka sitt fattiga wannabeliv) f�r nu har de inf�rt medlemsregistrering f�r att kunna l�sa deras hemsidor. Och s� l�ngt t�nker jag inte g� f�r att trakka lite insn�ade r�ttor att jag ans�ker om det, s� nu �r det slut p� retandet p� deras hemsida fr�n min sida. :) Vem vann f�resten klubb-priset?
Jo som sagt , sen har vi gymnastik.....
Klicka h�r
Ok lite l�gt men men.... de e ju Fredag eller n�t ....
| Originally posted by SteveTranz4ever Jo som sagt , sen har vi gymnastik..... Klicka h�r Ok lite l�gt men men.... de e ju Fredag eller n�t .... |
����������������������������.
| Originally posted by reveal ass� seri�st? den �r inte aktuell f�r 5 �re |
Sorry...