TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svettiga tjejer

Posted by Aendy on Dec-14-2001 15:35:

Svettiga tjejer

Oki, nu kommer det �terigen en tr�d som ligger lite utanf�r TA:s ramar. Men �nd�. Surfade runt lite p� hatobjektet YOSTHLMs hemsida och fann f�ljande lista. �r fortfarande den generella uppfattningen om tjeidrott samma som YOSTHLM utrycker den eller �r det n�gon som tycker olika. Sj�lv blir jag helt tokig n�r man dissar tjejidrott.

Posted by Ravesquad on Dec-14-2001 16:53:

f�rst�r inte riktigt tjusningen med o frossa i �verklassnoja.. sj�lv gillade jag damhandbollen

Posted by reveal on Dec-14-2001 17:01:

jag tyckte att handbollen var hur bra som helst att titta p�... fattar inte vart dom vill komma? tror dom att dom �r b�ttre �n oss andra eller? f�r det �r dom allts� inte, snarare s�mre med tanke p� deras s�tt att se p� andra m�nniskor

Posted by WhiteRussian on Dec-14-2001 18:20:

Sluta Aendy, surfa inte runt p� YOSTHLMs hemsida, man kan f� men f�r livet,

Allvarligt, de �r verkligen helt st�rda. H�ller mig verkligen undan.

�CKLIGA �r dem...

Posted by Gaby on Dec-15-2001 03:18:

quote:
Originally posted by Vitryss
Sluta Aendy, surfa inte runt p� YOSTHLMs hemsida, man kan f� men f�r livet,

Allvarligt, de �r verkligen helt st�rda. H�ller mig verkligen undan.

�CKLIGA �r dem...

H�ller verkligen me'!!

Men tjejhandboll e ju lite tr�kigt, golf kan man ox� skippa...varf�r s� mycket sport? Eller varf�r s� lite dans? R�cker det inte med sportkanalerna?
Det �r inte s� att jag alltid har hatat sport och s� (enda �mnet d�r jag lyckades fixa 5:a och MVG) men det e ju s�������� tr�kigt att kolla p�!!!

Posted by Virus on Dec-15-2001 09:42:

Yosthlm �r satan i cantona-krage..

Jag tycker ocks� det var larvigt att s�ga damhandbollen, som var roligare �n vad man hade f�rv�ntat sig.. h�ller med om att golf kan man dock skippa. Kan t�nka mig att det �r roligt att spela, men att se p� tv �r bara s� otroligt tr�kigt..

Posted by Aendy on Dec-15-2001 10:24:

quote:
Originally posted by Gaby
men det e ju s�������� tr�kigt att kolla p�!!!

"/...Det �r det oregisserade sk�despelet som attraherar. Alla inblandade i ett idrottsdrama; spelare, domare, publik, f�ljs �t mot den ovissa uppl�sningen. Ingen i hela v�rlden sitter inne med l�sningen till dramat. Ovissheten f�renar, det �r sann dramatik som �r sv�rslagen.../

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2001 11:05:

Tacka vet jag dam tennis. Varf�r ?

Anna Kournikova... that�s why
klick->Anna 1

Hon kan spela tennis ocks�
klick->Anna 2

Hon f�r g�rna svettas och fl�sa i mitt �ra..

ses...

Posted by ZAiNT CiD on Dec-24-2001 06:01:

H�ller med f�reg�ende talare! Finns inget sexigare �n en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo!

Posted by tjockis on Dec-25-2001 14:57:

quote:
Originally posted by ZAiNT CiD
H�ller med f�reg�ende talare! Finns inget sexigare �n en svettig tjej i tenniskjol!...come to Paulo!

en svettig tjej UTAN tenniskjol?

Posted by ZAiNT CiD on Dec-25-2001 23:43:

Nej tjockis, en tjej i tenniskjol med string under o ett tajt svettigt linne s� att man ser nipples! lr en s�nn d�r sexig sportbh. �hhh fy fan va snyggt!!! YUMMIE!!!

Posted by Aendy on Dec-26-2001 14:04:

Och det �r det enda som �r v�rt att se ang�ende damidrott eller? Faen vad tradit att inst�llningen �r s�dan. :(

Posted by Virus on Dec-26-2001 18:53:

�nnu mer off-topic, men �nd�:

Jag tycker att viss damidrott �r underh�llande. Damtennis t.ex. �r i m�nga avse�nden b�ttre �n herrtennis, d� det i regel handlar om mer teknik �n kraft. Handbollen var ganska kul. Damfridrott �r intressant osv. Men, jag tycker inte som m�nga att damidrott negleras i media. Det h�r har varit p� tapeten i pressen ett tag nu och s� m�nga s�ger att damidrott inte f�r den uppm�rksamhet den f�rtj�nar. Det �r enligt mig helt fel. Helt pl�ttsligt eftersom tidningarna/tvsporten etc. vill vara politiskt korrekta s� ser man uppslag med ume� if�s fotbollsdamer, damcurling etc. MEN det finns ju inget stort intresse f�r det, s� d� �r det ju helt naturligt att det inte b�r ges uppm�rksamhet. Jag skulle vilja veta hur m�nga av dem som anser detta bra verkligen bryr sig n�r det v�l kommer till kritan.

quote:
Sj�lv blir jag helt tokig n�r man dissar tjejidrott.

Hmm.. det h�r �r v�l en halv-diss och det �r ju inte damidrotten i sej jag angriper, s� man f�r hoppas att Aendy inte blir tokig p� mej nu

Posted by Aendy on Dec-26-2001 20:20:

Jag anser att det �r fel att j�mf�ra damfotboll med herrfotboll. Det �r ungef�r som att j�mf�ra curling med bowling och mena att bowling �r mer fartfyllt och sp�nnande s� d�rf�r ska vi inte bry oss om curling som bara �r l�ngsamt och tr�kigt fast det �r en helt annan sport. Damfotboll och herrfotboll (t.ex.) ska inte j�mf�ras som fotboll mot fotboll utan som tv� separata idrottsgrenar. F�r det �r s� att man t�vlar med olika f�ruts�ttningar och anpassar spelet d�refter. D�rf�r �r damfotboll tr�kigare �n herrfotboll och damtennis roligare �n herrtennis vid j�mf�relse, d�rf�r att man spelar spelet utifr�n sina f�ruts�ttningar. Ett tjejlag kan mycket v�l sl� ett killag bara genom att idrotten i sig gynnar dem snarare �n herrar. Men problemet �r att med den herrdominans som historiskt har g�llt har reglerna anpassats efter att passa herrarnas f�ruts�ttingar och n�r damerna s�lunda tagit samma sporter i besittning har �ven de f�tt spela efter dessa regler. Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�.

Posted by Gaby on Dec-26-2001 22:44:

Oj oj oj va on�diga posts det finns h�r ibland

Jagb vill se mer modern dans (hiphop, breakdance, jazz funk, �kta salsa) ist�llet f�r fotboll och handboll!!!

Posted by ZAiNT CiD on Dec-26-2001 23:33:

ledsen ass�, men jag orkar verkligen inte bry om all feminismtjaffs!

gott nytt �r allesammans!

Posted by Virus on Dec-29-2001 14:44:

quote:
Originally posted by Aendy

Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�.

En verkligen intressant id�.. Men, menar du att damer kommer att bli mer muskul�sa? F�r det �r v�l ofta den stora skillnaden.. Skulle vara roligt att t.ex se tokiga dam-hockeykrigare i h�gsta ligorna en dag golva Foppa och g�nget
Iaf, du menar allts� att evolutionen kommer att se till att de tv� k�nen kommer att bli mer och mer lika (androgyna), s� att vi en dag knappt blir �tskiljbara?

Om s� �r fallet, s� �r jag ganska lycklig �ver att jag inte lever d�..

Posted by reveal on Dec-29-2001 15:05:

quote:
Originally posted by Aendy
Men f�r�ndringen �r p� G tror jag, v�nta bara n�gra generationer s� att evolutionen hunnit ikapp och jag lovar att herrarna f�r fetpisk av damer utan att reglerna beh�ver f�r�ndras. Ser fram emot de dagarna och tycker det �r tr�kigt att man inte lever d�.

har inte h�nt p� 100 000 �r s� varf�r skulle den f�r�ndringen komma under de n�rmsta generationerna?

Posted by Aendy on Dec-29-2001 17:17:

quote:
Originally posted by reveal

har inte h�nt p� 100 000 �r s� varf�r skulle den f�r�ndringen komma under de n�rmsta generationerna?

Inte vet jag, men tanken slog mig n�r jag s�g en dokument�r om en g�rd p� julafton. Vid en bes�k p� en traditonell g�rd n�n g�ng p� 40-talet s� visade de uppdelningen av de olika arbetsb�rdorna. Och man skojar inte bort fysiken p� s�nerna p� den g�rden medans modern inte inte alls hade det l�tt men inte fick ge sig p� samma rent fysiska arbete utan ist�llet blev h�nvisad till de mer hush�lliga sysslorna. Och s� har det sett ut sedan bondesamh�llet tr�dde i kraft och antagligen l�ngt innan dess. Vet inget om kvinnorna p� sten�ldern m.m. men jag tror inte jag hade tagit dem i armbrytning. Men nu n�r vi g�r ifr�n det fysiska kroppsarbetet i v�rt krav f�r �verlevnad och ist�llet bygger muskler genom tr�ning s� tror jag att evolutionen kommer r�tta till skillnaderna p� det ena eller andra h�llet.

Posted by OscarP on Jan-02-2002 18:54:

Ja r�kar faktiskt gilla YOSthlm, tycker det kan vara kul l�sning ibland. Deras fester har ocks� varit roliga.

Jag har inget emot damidrott dock, tycker att det kan vara lika sp�nnande som "annan sport". S� �r det...

Posted by Aendy on Jan-05-2002 22:46:

Coolt, YOSTHLM klarade tydligen inte l�ngre av att f�rsvara sig mot diverse p�hopp p� sin hemsida (eller s� f�rs�ker de m�rka sitt fattiga wannabeliv) f�r nu har de inf�rt medlemsregistrering f�r att kunna l�sa deras hemsidor. Och s� l�ngt t�nker jag inte g� f�r att trakka lite insn�ade r�ttor att jag ans�ker om det, s� nu �r det slut p� retandet p� deras hemsida fr�n min sida. :) Vem vann f�resten klubb-priset?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-01-2002 20:17:

Jo som sagt , sen har vi gymnastik.....

Klicka h�r

Ok lite l�gt men men.... de e ju Fredag eller n�t ....

Posted by reveal on Feb-02-2002 01:51:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jo som sagt , sen har vi gymnastik.....

Klicka h�r

Ok lite l�gt men men.... de e ju Fredag eller n�t ....

ass� seri�st? den �r inte aktuell f�r 5 �re

Posted by robstar on Feb-02-2002 06:35:

����������������������������.

Posted by SteveTranz4ever on Feb-02-2002 11:56:

quote:
Originally posted by reveal

ass� seri�st? den �r inte aktuell f�r 5 �re
Jo f�r mig �r den det Sorry...