TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- BK Club Session 9 September
BK Club Session 9 September
Datum:
9 September
Lineup:
Ron Van Den Beuken [Holland]
Niklas Harding [Danmark]
Tid:
22:00-03:00
�lder:
20 (18 med studentleg.)
Entr�:
F�rk�p/d�rren 100 :- (+ Ev. f�rk�psavgift) (F�rk�p finns p� Yngves Livs Link�ping)
Ron Van Den Beuken [Holland]
Detta �r f�rsta g�ngen som Ron Van Den Beuken �r p� bes�k i Sverige, Link�ping och BK! Han �r k�nd v�rlden �ver med ett flertal produktioner s� som 2003 �rs klubbhit �Timeless�. Han ligger dessutom bakom ett flertal remixer p� k�nda namn som bl. a Randy Kantana. F�r er som �r gamla nog att komma ih�g detta s� var det Ron som l�g bakom J&R project med l�tarna �feel it� och �keep it up� under 90-talet. Hans senaste produktion �sunset� spelas flitigt av v�rldens st�rsta dj:s. Vi har dessutom �ran att presentera �nnu en dj denna kv�ll.
Niklas Harding [Danmark]
Han tillh�r den nya talangfulla generationen dj:s som har slagit sig fram i dansscenen med stor framg�ng. Niklas �r �ven han duktig producent med l�tar signade p� bl. a skivbolaget �Armada�. Han har spelat i Canada, Turkiet, Ryssland, Norge och nu kommer han till Link�ping. Uppv�rmningen av kv�llen kommer vi p� Sweapsound att st� f�r, s� se till att komma dit tidigt!
// Sweapsound
F�r mer info bes�k http://www.sweapsound.com
Fr�gor besvaras via mail p� [email protected]
vill inte verka petig men jag tror ni har missat att skriva ut vart n�nstans festen h�lls eller s� e jag ett riktigt blindstyre 
BK Link�ping, som vanligt
yay 
FAN att jag ska missa BK Club Sessions igen... �r s�nt j�vla drag varje g�ng ! F�rra g�ngen var jag p� Gotland och denna g�ngen m�ste jag p� Kick-off med Sharp !
Sorry guys, Armin blir h�stens h�jdpunkt f�r mig (hoppas jag)
dessutom st�ter man p� Harding ganska ofta h�r i s�der 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity Sorry guys, Armin blir h�stens h�jdpunkt f�r mig (hoppas jag) dessutom st�ter man p� Harding ganska ofta h�r i s�der |
vet fortfarande inte om Armin �r sluts�lt - men om l�get �r s� kanske jag drar till Link�ping ist�llet! n�gon annan som kommer?