TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- tuota noin..
tuota noin..
hellou hellou :P menee ehk� v�h�n opetellessa viel� t�t� hommaa, eli oon siis uus k�ytt�j� t��ll�..
Tervetuloo vaan t�nne TA:n Suomi-osioon! T��ll� on tosin ollut aika hiljaista viime aikoina kuten v�h�n kaikissa muissakin maailman konemusafoorumeissa....sama juttu itse musan kanssakin, ollaan jonkinlaisessa kuopassa parhaillaan mutta toivottavasti noustaan jossain vaiheessa. Saapa n�hd� josko ihmiset aktivoituu taas aikaa my�ten.
TA on hullu paikka jossa on liikaa j�rjett�mi� ihmisi� joilla ei oo muuta tarkotusta ku sp�mm�t� joka paikassa, esitt�� coolia kun kuuntelee viimeisimpi� 0-p�iv�n mp3sia ja samalla haukkua muita koska muut eiv�t pid� samoista biiseist� kuin itse.
Huhuh... 2 vuotta foorumia lueskellu ja nyt vasta huomasin ett� t��ll� on Suomelle oma osastokin. 
Tervetuloa kuitenkin, juuh. Nimimerkkiin olisi kenties voinut hiukka enempikin panostaa.
Mo 
Joo t�� kotimaan osio on nyt ollu t��ll�.. mit�, oisko pari vuotta. Alussa oli mukavasti populaa t��ll�kin mutta nyt vain kourallinen samoja naamoja k�y t��ll� muutaman kerran viikossa.. jonkun pit�is keksi� hyvi� jutun aiheita, niin ehk� sitten. N�it� samoja aiheita on py�ritelty alusta asti kun ei uusiakaan oo keksitty. 
eip� nyt keksiny parempaa nimee n�in �kki� =) saa luvan kelvata.. kunhan t�ss� nyt opettelis k�ytt�m��n t�t� systeemi�
ei oo ennen tullu osallistuttuu mihink��n foorumihommiin..
Joo, jotain jutuntynk�� vois kehitell�!
niih�n sit� vois, kun vaan keksis jotaki. t�ll�ki hetkell� jumitan koulussa
ei oikeen kerkee h�p�ttelem��n mit��n ihmeellist�
| quote: |
| Originally posted by MekkaFIN Joo, jotain jutuntynk�� vois kehitell�! |
Juuh tervetuloa vaan.. 
kitoos kitoos
onkos muuten suomeen tulossa l�hiaikoina mit��n hyvi� keikkoja? ei oo tullu kateltuu nyt v�h��n aikaan..
Kyll�h�n t��ll� hyvi� keikkoja on harva se viikko. Mitk� niist� sitten on hyvi� sun mielest�, riippuu siit� mink�laisesta musatyylist� pid�t..
Eniten mua harmittaa se Oliver Liebin keikan peruuntuminen.
Vaikka en juurikaan seuraa kumpaakaan sen aktiivisemmin, niin sek� Klubituksen kuin Plattarin kalenterit on toimivia jos haluaa tutkailla mit� on tulossa.
| quote: |
| Originally posted by GrimReaper Vaikka en juurikaan seuraa kumpaakaan sen aktiivisemmin, niin sek� Klubituksen kuin Plattarin kalenterit on toimivia jos haluaa tutkailla mit� on tulossa. |
Aijuu, melkein unohdin. Olis pit�ny muistaa kun tunnen erityisen hyvin toisen Accesssin yll�pit�jist�. 
Tervetuloa, ja ai niin terveiset Hollannista.
FFWD paraati Rotterdamissa, Ferryn setti oli kyll� koko matkan arvonen.
no tuota, oikeestaan minulle uppoo melkeen kaikki paitsi psytrance :P jotenki pist�� p��n sekasi
jotai melodista kuuntelen kyll� mieluiten.. Nu-NRG on kyll� t�ll� hetkell� vahvin suosikki 
Tervetuloa vaan munkin puolesta 
Joo.
kiitosta vaan. eip�s oo tullu k�ytyy taas v�h��n aikaan kirjottelemassa, tosin ei oo ollu kauheesti aikaakaan. tuli mieleen ett� mist�h�n saisin k�siini tuon slusnik luna - sid biisin?