TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלות רדיו


Posted by Dj-2TaLL on Dec-14-2001 21:20:

שאלות רדיו

שמעו אולי תוכלו לעזור לי, אין לי כלכך אינטרנט מהיר אבל בכל זאת...
אני קצת לא מעודכן מבחינת הרדיוים...
531 וכל אלה...
אתם יכולים לפרסם פה כמה אתרים שיהיה לי?


תודהההההההה


Posted by Q-PiXeL on Dec-14-2001 23:22:

מצטרף לבקשה....


Posted by DJ-Kreing^^ on Dec-15-2001 00:10:

עם אתם אוהבים דברים חזקים כמו
hard house, techno etc...
כנסו ל
http://www.digitallyimported.com/hardhouse/
יש שם את הטראקים הכי בני זונות ששמעתם בחיים שלכם
וגם לפעמים שמים מיקסים טובים של אמני טכנו מפורסמים.

מומלץ בחום


Posted by Dj-2TaLL on Dec-15-2001 12:00:

תודה אחי...
התקבל בברכה...
יש שם גם עוד ג'אנרים...

יש לך (או לכם) את הכתובות של רדיו 531 וטי.אם.אפ???
(TMF)

ואם אני מפספס משהו תודיעו לי


Posted by Q-PiXeL on Dec-15-2001 12:55:

תודה, אחלה רדיו!
יש שם אפשרות לשמוע גם ב
24 kbps
כך שאפשר גם לגלוש וגם לשמוע.


Posted by m0sh on Dec-15-2001 13:55:

יש לכם תחנת רדיו עם שירי צ'יילהאוט ופרוגרסיב חלשים?

אני חייב בשביל אווירה שאני עושה שיעורים...


Posted by eXeTik on Dec-15-2001 17:38:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
עם אתם אוהבים דברים חזקים כמו
hard house, techno etc...
כנסו ל
http://www.digitallyimported.com/hardhouse/
יש שם את הטראקים הכי בני זונות ששמעתם בחיים שלכם
וגם לפעמים שמים מיקסים טובים של אמני טכנו מפורסמים.

מומלץ בחום


DI
זה הרדיו הכי פצצה באינטרנט לדעתי... באמת שווה בדיקה
יש להם גם סרברים אחוש מהירים!


Posted by DJ_BoN on Dec-17-2001 00:17:

King

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
תודה אחי...
התקבל בברכה...
יש שם גם עוד ג'אנרים...

יש לך (או לכם) את הכתובות של רדיו 531 וטי.אם.אפ???
(TMF)

ואם אני מפספס משהו תודיעו לי


אני לא מכיר את טי.אם.אפ אבל אני הרבה שומע את רדיו 538 ההולנדי. ממש ממש רדיו טוב. כל יום שבת בשמונה יש תוכנית
Van Diepens Dance Department
שבה יש סטים של דיג'ייים מפורסמים לפ]ני כמה שבועות אפילו טייסטו היה שם... מומלץ בחום
הכתובת זה.....
www.radio538.nl
נדמה לי
או שזה .com
משהו כזה
בכל מקרה זה ממש טוב ובכלל אני אוהב את השפה הזאת
"radio fef tri acht"


Posted by Dj-2TaLL on Dec-17-2001 15:32:

תודה אחים!!!!


Posted by DjChook on Dec-21-2001 13:16:

אני לא מצליח להתחבר למישהו יש מושג למה?


Posted by m0sh on Dec-21-2001 13:17:

למישהו יש רדיו עם שירים צ'יילהאוט ושירי פרוגרסיב חלשים במיוחד?


Posted by DjChook on Dec-22-2001 16:50:

מה זה לעזאזאל פרוגרסיב שקט?


Posted by m0sh on Dec-22-2001 17:31:

חחחח זה לא סוג של מוזיקה
אני מתכוונן פרוגרסיב חלש יעני שלא יהיה יותר מידי חזק...

שירים שקטים עם קצב ומלודיות שקטות וכל מיני שירי פרוגרסיב חלשים...


Posted by DjChook on Dec-22-2001 19:41:

תן דוגמא לשם של שיר

כי ממש לא עולה לי משהו


Posted by Dj Moriano on Dec-22-2001 20:19:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
עם אתם אוהבים דברים חזקים כמו
hard house, techno etc...
כנסו ל
http://www.digitallyimported.com/hardhouse/
יש שם את הטראקים הכי בני זונות ששמעתם בחיים שלכם
וגם לפעמים שמים מיקסים טובים של אמני טכנו מפורסמים.

מומלץ בחום



באמת שווה..... יש להם אחלה סרבר
אני שומע עם עוד 1940 אנשים ואני שומע חחחחללללקקקק


Posted by YuVaL on Dec-22-2001 20:27:

quote:
Originally posted by DJ_BoN


אני לא מכיר את טי.אם.אפ אבל אני הרבה שומע את רדיו 538 ההולנדי. ממש ממש רדיו טוב. כל יום שבת בשמונה יש תוכנית
Van Diepens Dance Department
שבה יש סטים של דיג'ייים מפורסמים לפ]ני כמה שבועות אפילו טייסטו היה שם... מומלץ בחום
הכתובת זה.....
www.radio538.nl
נדמה לי
או שזה .com
משהו כזה
בכל מקרה זה ממש טוב ובכלל אני אוהב את השפה הזאת
"radio fef tri acht"


חחחחחח
כן זה גם הרדיו שהקליט את
Trance Energy
באמצע אתה שומ
Radio Fef Tri Acht Party NIGHTTT


Posted by m0sh on Dec-23-2001 19:17:

למישהו יש מושג איפה אני יכול למצוא רדיו של

CHILLOUT!@?!!?!?

אפיחלו לא טראנס
שירי רקע !

SOMEBODY ??


Posted by m0sh on Dec-23-2001 19:28:

רדיו ענק !!!

66.28.48.190:18658

איזה טוב זה!

אני לא מזהה שום שיר חוץ מאחד אני נגמר.........



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.