TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's TIESTO SOLO @ Kremlin
Foto's TIESTO SOLO @ Kremlin
Hey Guys,
Het heeft ff geduurd, maar ze staan dan toch weer online:
Foto's van Tiesto Solo in Kremlin van vorige week vrijdag:
http://www.NILA.nl (News & Updates)
De enige TA die we ontmoet hebben daar is........... REMY D!!! (Sido dan) Helaas Remy, Sander had de camera op dat moment, anders hadden we je zeker op de foto gezet.....
Laterzzzz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)
HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes 
Ik sta wel op de foto vij Steeffie.com, maar die is zo vertiefd dat ik m nie meer terug wil zien 
En deze foto: 
Deze vent had niet genoeg, dus mocht ik inspringen met je weet wel
. Hehe, hij heeft wel de avond van z'n leven gehad zei die
GReeTZ
Coole foto's, begin steeds meer zin te krijgen in duitch dimension

Greetz Muppet
P.s, ben jaloers op de vrouwtje die die singeerde plaat kreeg, wil ik ook!!!!!!!
Vette foto's weer! heel cool!
& bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix), lekker nummertje! 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Vette foto's weer! heel cool! & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix), lekker nummertje! |
| Originally posted by Bouma-Bros Hey Onno! Alles ok? Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel! Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond?? |
Kelwe foto's
, ja het was wel leuk datik Sido tegenkwam alleen jammer dat het pas aan het einde was en je daarom snel weg moest. Maarja op 2 feb kan er zeker een leuke meeting komen. 
| Originally posted by !_PeTrUs_! HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes ![]() |
| Originally posted by Bouma-Bros Hey Onno! Alles ok? Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel! Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond?? |
en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja!
| Originally posted by Partyhardy! Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja! en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm |
| Originally posted by Partyhardy! "Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix |

Naar mijn mening zeker 1 van de betere remixen van Tiesto.
where can i find that song, i can't find it on morpheus. I am really curious, because besides tiesto the dave matthews band is one of my favourite groups!
Je mag hier best wel nederlands praten hoor je zit namelijk in het Holland forum
.
Maar hij is bij AudioGalaxy te vinden.
Doeii
ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, lekker bijdehand van me haha.
Maarre bedankt voor je reply, dan zal ik daar eens gaan neuzen. Ben echt benieuwd naar dat nummer, vraag me af hoe ie daar een leuk trance nummer van heeft kunnen maken
ik ken hem ook niet vinden op audiogalaxy. hoe kan dat??
| Originally posted by Shadow ik ken hem ook niet vinden op audiogalaxy. hoe kan dat?? |