TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's TIESTO SOLO @ Kremlin

Posted by Bouma-Bros on Dec-14-2001 21:44:

Smiley DJ Foto's TIESTO SOLO @ Kremlin

Hey Guys,

Het heeft ff geduurd, maar ze staan dan toch weer online:

Foto's van Tiesto Solo in Kremlin van vorige week vrijdag:

http://www.NILA.nl (News & Updates)

De enige TA die we ontmoet hebben daar is........... REMY D!!! (Sido dan) Helaas Remy, Sander had de camera op dat moment, anders hadden we je zeker op de foto gezet.....

Laterzzzz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros.)

Posted by eXos on Dec-15-2001 09:20:

HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes
Ik sta wel op de foto vij Steeffie.com, maar die is zo vertiefd dat ik m nie meer terug wil zien

En deze foto:

Deze vent had niet genoeg, dus mocht ik inspringen met je weet wel . Hehe, hij heeft wel de avond van z'n leven gehad zei die

GReeTZ

Posted by Muppet on Dec-15-2001 09:51:

Coole foto's, begin steeds meer zin te krijgen in duitch dimension

Greetz Muppet

P.s, ben jaloers op de vrouwtje die die singeerde plaat kreeg, wil ik ook!!!!!!!

Posted by Partyhardy! on Dec-15-2001 12:31:

Smile

Vette foto's weer! heel cool! & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix), lekker nummertje!

Posted by Bouma-Bros on Dec-15-2001 15:01:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Vette foto's weer! heel cool! & bedankt voor die tip; "Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix), lekker nummertje!

Hey Onno!

Alles ok?
Zeker een lekker nummertje, als je nog meer tips wil horen we het wel!

Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??

Posted by tango on Dec-15-2001 17:43:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Hey Onno!

Alles ok?

Ga je 2 Februari ook? Of is A'dam te ver weg voor je? Laat het ff weten, misschien wel lache om een meeting te organiseren voor de TA's die avond??

ik ben er ook bij de 2de. hopelijk zie ik dan vele van jullie.

grtz,
TNG

Posted by Remy D on Dec-16-2001 23:36:

Kelwe foto's , ja het was wel leuk datik Sido tegenkwam alleen jammer dat het pas aan het einde was en je daarom snel weg moest. Maarja op 2 feb kan er zeker een leuke meeting komen.

Posted by Remy D on Dec-16-2001 23:38:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
HEHE, ik was er ook. Ik liep Remy-D al na een paar min. tegen het lijf. Thats how it goes

Ja en ik vindt dat we daar zeker een leuke tijd hebben gehad

Posted by Partyhardy! on Dec-17-2001 00:53:

Thumbs up

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Hey Onno!

Alles ok?

Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja!
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm

Posted by Bouma-Bros on Dec-17-2001 12:17:

quote:

Hey Sido&Sander! ik ben er ook bij 2 februari, heb gelukkig de kaartjes al binnen! en het lijkt me zeker tof om een TA meeting te houden, ja!
en voor meerdere tips van lekkere nummers stuur ik jullie even een pm

Klasse! Gaat een mooi feesie worden daar 2 februari!

We hebben je net een PM gestuurd met nog wat exclusieve kneiters.....

later

Posted by Remy D on Dec-19-2001 10:34:

quote:
"Dave Matthews Band - The space Between (dj ti�sto remix

Ik heb hem ook maar ff gedownload en wat een TOPNUMMER!!! Krijg geen genoeg van het nummer en hoe vaker ik hem hoor hoe beter die wordt. Zo RELAXED en de vocal vindt ik ook SUPER!!! Naar mijn mening zeker 1 van de betere remixen van Tiesto.

Posted by Shadow on Dec-19-2001 11:22:

where can i find that song, i can't find it on morpheus. I am really curious, because besides tiesto the dave matthews band is one of my favourite groups!

Posted by Remy D on Dec-19-2001 11:38:

Je mag hier best wel nederlands praten hoor je zit namelijk in het Holland forum .

Maar hij is bij AudioGalaxy te vinden.

Doeii

Posted by Shadow on Dec-19-2001 14:46:

ja daar heb je eigenlijk wel gelijk in, lekker bijdehand van me haha.

Maarre bedankt voor je reply, dan zal ik daar eens gaan neuzen. Ben echt benieuwd naar dat nummer, vraag me af hoe ie daar een leuk trance nummer van heeft kunnen maken

Posted by Shadow on Dec-20-2001 20:52:

ik ken hem ook niet vinden op audiogalaxy. hoe kan dat??

Posted by TimeportE on Dec-20-2001 21:00:

quote:
Originally posted by Shadow
ik ken hem ook niet vinden op audiogalaxy. hoe kan dat??

das extreem raar.. want die moet er zeker wel opstaan.. maar het is trouwens niet echt een trance plaat, ik vind het meer een EXTREEEEM vet chill nummertje.. hele goede vocals, en tiesto heeft die als bassis gehouden wat op zich helemaal terecht is!! dit nummertje samen met sweet surrender mogen dan wel 2 van tiesto's beste remixen zijn <<== er zijn er nog veel meer daar niet van maar deze 2 zijn ZOOO vet!!