TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לקנות פטיפונים.. וכל השאר..
לקנות פטיפונים.. וכל השאר..
טוב אז ככה...
עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף..
עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר..
עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה..
אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה..
עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה...
מה דעתכם לגבי זה?..
CDJ
כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם..

Re: לקנות פטיפונים.. וכל השאר..
| quote: |
| Originally posted by YuVaL טוב אז ככה... עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף.. עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר.. עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה.. אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה.. עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה... מה דעתכם לגבי זה?.. CDJ כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם.. |
תקנה ג'פרי ...
גם ככה תוכל לתמוך בתעשיה 
אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים אבל אם יש לך ממש הרבה כסף שאתה תוכל להרשות לעצמך לבזבז על הפטיפונים אז סבבה
אני פשוט מעדיף לבזבז על דברים אחרים כי ה DJ
אצלי זה בגדר תחביב כרגע
| quote: |
| Originally posted by m0sh אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אתה לא חושב. נקודה. |
| quote: |
| Originally posted by DjChook היי! הוא חושב שאני מספר 2 |
אני סתום זין, לא סתום עין
| quote: |
| Originally posted by DjChook אני סתום זין, לא סתום עין |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.