TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לקנות פטיפונים.. וכל השאר..


Posted by YuVaL on Aug-23-2005 03:12:

לקנות פטיפונים.. וכל השאר..

טוב אז ככה...
עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף..

עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר..

עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה..

אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה..

עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה...

מה דעתכם לגבי זה?..
CDJ
כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם..


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 06:15:

Re: לקנות פטיפונים.. וכל השאר..

quote:
Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
עבדתי קצת בחופש.. עשיתי כסף..

עכשיו.. אני כבר הרבה זמן מפנטז על לקנות זוג פטיפונים.. ובדיוק עכשיו חבר ותיק אמר שהוא רוצה למכור אותם.. במחיר סביר..

עכשיו.. אני קצת בבעיה.. אולי אילן יכול לתת לי עצה לגבי זה..

אני חולה ווינל.. כאילו בזמנו הייתי קונה אפילו תקליטים שלא היה לי פטיפון.. סתם כי אהבתי את זה..

עכשיו יש לי את הכסף.. השאלה היא אם זה נכון לבזבז אותו על פטיפונים.. בגלל שאין לי עדיין עבודה קבוע, למרות שאני דווקא מתכוון להשיג אחת כזאת במהלך השנה...

מה דעתכם לגבי זה?..
CDJ
כבר יש לי.. ולא יודע זה כבר הפך לדי משעמם..


אז בוא נתחיל...
לעניות דעתי לאחד שכבר כמה שנים יש לו שתי סי די גיי 1000 זה באמת יכול לשעמם
אני די בטוח שאם יהיה לך גם פטיפונים זה יגרום לך גם לאהוב מחדש תקומפקטים אם כי ברור כמעט לחלוטין מה תאהב יותר

הכל שאלה של כמה כסף יש לך כמה ייישאר אחרי שתקנה איזה תוכניות אחרות יש לך לכסף לזמן הקרוב כמה אתה סומך על המילה שלך לעצמך שבאמת תתחיל לעבוד קבוע בקרוב וכמובן כמה ההצעה שיש לך כרגע על הפטיפונים ניתנת או לא ניתנת לדחייה
אם זו הצעה ממש טובה חבל לוותר
אבל אתה יודע יש לך 2 סי די גיי אם אתה יכול ללכת על הפשרה והחבר הזה מוכן למכור לך בנתיים רק אחד אני חושב שזה יכול להיות פתרון מעניין
יישאר לך די כסף כך שלא תרגיש ששרפת הכל על פטיפונים ומצד שני יהיה לך פטיפון אחד
בכל מקרה אחי אם אתה רוצה להתייעץ אתה יכול לדבר איתי אני ישמח לתת עיצות או סתם להשתתף בהתלבטות שלך
בהצלחה!!


Posted by coby on Aug-23-2005 13:49:

תקנה ג'פרי ...


גם ככה תוכל לתמוך בתעשיה


Posted by m0sh on Aug-23-2005 14:15:

אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים אבל אם יש לך ממש הרבה כסף שאתה תוכל להרשות לעצמך לבזבז על הפטיפונים אז סבבה

אני פשוט מעדיף לבזבז על דברים אחרים כי ה DJ
אצלי זה בגדר תחביב כרגע


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 21:03:

quote:
Originally posted by m0sh
אני לא חושב שיש סיבה שמצדיקה קנייה של פטיפונים


אתה לא חושב. נקודה.


Posted by DjChook on Aug-23-2005 21:43:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה לא חושב. נקודה.


היי! הוא חושב שאני מספר 2


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 21:49:

quote:
Originally posted by DjChook
היי! הוא חושב שאני מספר 2

במקרה הרשום למעלה הוא כנראה לא חשב...

ובקשר למספר 2ץץ הוא לא התכוון להוא מאוסטין פאוארס?


Posted by DjChook on Aug-23-2005 21:53:

אני סתום זין, לא סתום עין


Posted by Glenn-Holmes on Aug-23-2005 22:14:

quote:
Originally posted by DjChook
אני סתום זין, לא סתום עין


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

איזה שנינות!!

משפט השבוע ללא ספק!

שיחקת אותה חן



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.