TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA T-Shirt....the final call!!!
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
TA T-Shirt....the final call!!!
Hallo allemaal!!!!!!! 
Ik ben gisteren naar de drukker geweest en ik ben zeer tevreden!
Er kan op verschillende kleuren t-shirts gedrukt worden.
De kleuren die je kunt kiezen zijn:
A) Paars (de kleur is echt SUPER!!)
B) Blauw
C) Zwart
Er kan op een t-shirt of een longsleeve gedrukt worden.
Er kan in verschillende maten gedrukt worden.
De totale kosten zijn gekomen op:
HFL. 40,- per t-shirt inclusief verzendkosten.
Dat is wat duurder gworden dan verwacht, maar de btw was er nog niet bij-in!!! DOM DOM 
Het geld mag (er....MOET hehe) je storten op Postbank rekening 6897260 ovv je nick en TA Shirt
tav J Kolkman
Zuidergrachtswal 24-1
8933 AE LEEUWARDEN
Verder stuur je me via de site (sorry highforce, ik heb haast, anders had ik je hulp wel gevraagd) een email waarin staat:
1) De gewenste kleur (geen afwijkingen mogelijk)
2) T-Shirt, Longleeve of allebei (dubbel betalen dus)
3) Je maat
4) Je adres (NIET VERGETEN!!)
Het definitieve ontwerp = TA op de voorkant, en op de achterkant = ...Addicted yet? (allebei in gifgroen) en daaronder in t lichtgrijs, in t klein tranceaddict.com.
Als je dus niet tevreden bent met dit ontwerp, dan moet je geen email sturen met klachten enzo.
Ik wil altijd wel als er veel vraag naar is een ander t-shirt laten drukken, maar dan moet je zelf maar uitvinden wie datzelfde t-shirt ook willen.
Ik hoop snel van jullie te horen,
Liefs Josta!! 
Woohooo!!! echt super tof Miss P.!!!!! ik wil er zeker een! Echt heel gaaf dat je dat allemaal geregeld hebt!
Duizend maal dank! 
Re: TA T-Shirt....the final call!!!
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Verder stuur je me via de site (sorry highforce, ik heb haast, anders had ik je hulp wel gevraagd) een email waarin staat: |
�wkee dan..!!!
Ik stort f50,-...
Dan houd je de rest maar voor de moeite...
Ik heb je een e-mail gestuurd met mijn details...
PHAT!
Verwacht binnenkort een e-mail van mij 
GreetZ, DC
PHAT!!!
Gaat het geld zo ff overmaken en ik stuur ff een mailtje.
Onwijs bedankt dat je dit geregeld hebt 
THANX!!!! 
je bent een topwijf 
, morgen stuur ik ook ff een mailtje, cool dat je allemaal hebt geregeld 
Helemaal TOP!
SUPERRR!!
Ik zal binnekort t geld overmaken en het mailtje sturen!!
Wat voor kleur paars is het trouwens?? Zou je hiervan misschien een voorbeel kunnen posten? En zou je ook nog ff een pic van het definitieve ontwerp kunnen posten??
ik stuur ook binnenkort een mailtje en maak het geld over.. echt BETER dat je alles zo hebt geregeld!! trouwens wist die drukker ook ongeveer hoe lang dat drukken gaat duren (kan ik misschien al trots met TA shirt naar IC 
)
TimeportE..ik weet niet hoe lang het drukken duurt, maar als het krap wordt wil ik m desnoods mee nemen naar IC hoor! Kun je m dan aantrekken 
Anywayz
DIt is de kleur paars ongeveer 
Dit is t ontwerp voorkant:
Dit is t ontwerp achterkant:
Ennu...Rub_Dub
Kies je maat maar uit 
Genoeg info boys? 
.
Bestelling gemaild 
miss p wil je misschien zo vriendelijk zijn om ook de keur blauw te posten? zwart zal ik je besparen 
Weet je niet hoe blauw eruit ziet jeroen? :P
Dit zijn de kleuren:
Royal Blue right-o?
ik kannem nie zien 
Ok, bedankt ik stuur binnenkort een mail en maak ff dat geld over
Das idd een heel erg phat tiesjurt.
Misschoien dat je mij ook nog wel kan strikken voor eentje, maar dat wordt wat later. Hoelang kenne we dat bestelle mevrouw?
De kleuren..
Ik zit nog ff te twijfelen tussen de verschillende kleuren.. Zoals je kan zien is er echt heel weinig verschil..
Blauw:
Royal:
Paars:
Ik weet t nog niet 100% zeker, maar ik denk dat ik voor zwart ga..
DAMN
ik kan maar niet de keuze vd kleur maken
dacht eerst aan paars, maar dat leek nogal radicaal na het voorbeeld van miss p. Toen echter dat kleurenschema gezien en daar wassie stukkie minder fel en zon blauwe is toch ook wel weer errug gewoontjes
dilemma dus
maar meel komt er heus snel aan
groeten, en o ja, miss P:
THANX!!
Hey Kolkie,
weet niet of het je wat helpt, maar ik doe een paarse.....
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie ik kan maar niet de keuze vd kleur maken dacht eerst aan paars, maar dat leek nogal radicaal na het voorbeeld van miss p. Toen echter dat kleurenschema gezien en daar wassie stukkie minder fel en zon blauwe is toch ook wel weer errug gewoontjes |
w000t heel goed werk m.p. 
tot hoe lang kan je et bestellen?
ik moet nog ff denken over de kleur :P
en vallen de tshirts groot of klein? naja ik ben 1.80m dus L zal wel goed zijn denk ik....
i'll let u know 
en thnx!!
Ik ben er uit, het wordt de paarse, zal morgen ff een overschrijving maken, als ik em op de post doe, stuur ik je meteen een mailtje, die moek toch naar jou sturen ofnie, miss p?
Zal morgen ff geld over maken en een meeltje sturen! 
ff een vraagje hoe zit het met die t shirts vallen die groot of klein?? ik heb daar helemaal geen verstand van namelijk als ik kleren ga kopen kijk ik gewoon of het past en als het past pak ik een grotere, ik kijk nooit naar de maat