TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- avatar veranderen
avatar veranderen
Hoe kan je een avatar veranderen.
Ik krijg hele tijd bericht dat mijn image te groot is?
Help me please
bedoel je met je avater je sig? (Misschien een domme vraag)...
Maar als je dat bedoelt, kun je het gewoon met een ander programma renamen naar .jpg. Dan is je bestandje een stuk kleiner en wil het waarschijnlijk wel.
Als dit niet het geval is, dan is het bovenstaande waarschijnlijk ONZIN
Greetz RubDub
je avatar is het plaatje wat je onder je naam te zien krijgt (dus niet de sig, die staat onder elk berichtje).
Je avatar mag maar een x-aantal kb hebben, en bepaalde afmetingen. Kijk voor meer info bij FAQ. In Photoshop kun je je avatar kleiner/groter maken (edit > image size). Wat ook helpt, is het plaatje als .gif opslaan (ipv jpg), is stuk kleiner. Succes!
Hey bedankt voor de info 
graag gedaan 
Het is gelukt...Thanks guys 
100*100 pxls moet ie zijn.. daar zat je fout??
Yep...maar het is nu gelukt 
Hi arrows, I was wondering what were you asking about the avatar? I don't understand a word you guys are saying.
Are you a Montoya fan? Well I am. Btw, he's going to be the next champion, trust me on that.
Yep im fan of Juancho...im fan since Formula 3000, He is awewome
yeah i know...he is really amazing...bad luck last year..
Cant wait to next season..
Where are you from arrows? If you're from Holland, you should be fan of Verstappen don't you?
Hmmm.....zo'n geval moet ik ook nog maar een keer onder m'n naam zetten. Bedankt voor de info allemaal, ik ga ook s prutsen.
Greetz RubDub,
ow ja, Schumacher (M) zal ook dit jaar wereldkampioen worden !
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Hmmm.....zo'n geval moet ik ook nog maar een keer onder m'n naam zetten. Bedankt voor de info allemaal, ik ga ook s prutsen. Greetz RubDub, ow ja, Schumacher (M) zal ook dit jaar wereldkampioen worden ! |
| quote: |
| Originally posted by The Master Hey, what the hell did you said there? I only understand the word "Schumacher", so if you think he'll be champion again, forget it cause Juan "Pole" Montoya is going up!!!! HAHAHA!!!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.