TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- avatar veranderen


Posted by arrows on Dec-15-2001 13:45:

avatar veranderen

Hoe kan je een avatar veranderen.
Ik krijg hele tijd bericht dat mijn image te groot is?
Help me please


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-15-2001 14:04:

bedoel je met je avater je sig? (Misschien een domme vraag)...

Maar als je dat bedoelt, kun je het gewoon met een ander programma renamen naar .jpg. Dan is je bestandje een stuk kleiner en wil het waarschijnlijk wel.

Als dit niet het geval is, dan is het bovenstaande waarschijnlijk ONZIN

Greetz RubDub


Posted by Eye-Riz on Dec-15-2001 14:53:

je avatar is het plaatje wat je onder je naam te zien krijgt (dus niet de sig, die staat onder elk berichtje).
Je avatar mag maar een x-aantal kb hebben, en bepaalde afmetingen. Kijk voor meer info bij FAQ. In Photoshop kun je je avatar kleiner/groter maken (edit > image size). Wat ook helpt, is het plaatje als .gif opslaan (ipv jpg), is stuk kleiner. Succes!


Posted by arrows on Dec-15-2001 15:15:

Hey bedankt voor de info


Posted by Eye-Riz on Dec-15-2001 15:20:

graag gedaan


Posted by arrows on Dec-15-2001 15:59:

Het is gelukt...Thanks guys


Posted by Henkie_henk on Dec-15-2001 16:14:

100*100 pxls moet ie zijn.. daar zat je fout??


Posted by arrows on Dec-15-2001 16:33:

Yep...maar het is nu gelukt


Posted by The Master on Dec-15-2001 17:27:

Hi arrows, I was wondering what were you asking about the avatar? I don't understand a word you guys are saying.

Are you a Montoya fan? Well I am. Btw, he's going to be the next champion, trust me on that.


Posted by arrows on Dec-15-2001 18:11:

Yep im fan of Juancho...im fan since Formula 3000, He is awewome
yeah i know...he is really amazing...bad luck last year..
Cant wait to next season..


Posted by The Master on Dec-15-2001 19:29:

Where are you from arrows? If you're from Holland, you should be fan of Verstappen don't you?


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-15-2001 23:34:

Hmmm.....zo'n geval moet ik ook nog maar een keer onder m'n naam zetten. Bedankt voor de info allemaal, ik ga ook s prutsen.

Greetz RubDub,

ow ja, Schumacher (M) zal ook dit jaar wereldkampioen worden !


Posted by The Master on Dec-16-2001 01:38:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Hmmm.....zo'n geval moet ik ook nog maar een keer onder m'n naam zetten. Bedankt voor de info allemaal, ik ga ook s prutsen.

Greetz RubDub,

ow ja, Schumacher (M) zal ook dit jaar wereldkampioen worden !


Hey, what the hell did you said there? I only understand the word "Schumacher", so if you think he'll be champion again, forget it cause Juan "Pole" Montoya is going up!!!! HAHAHA!!!!!


Posted by Little Theseus on Dec-16-2001 03:27:

quote:
Originally posted by The Master


Hey, what the hell did you said there? I only understand the word "Schumacher", so if you think he'll be champion again, forget it cause Juan "Pole" Montoya is going up!!!! HAHAHA!!!!!

Yes he's a Schumi fan
NO WAY!! Damon Hill will rule again!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.